BMW 535d E60 pokrenuo je cijelu pri?u, jer su u njega najbolji inženjeri iz Njema?ke ugradili dva turbopunja?a.
Isti 6-cilindri?ni redni motor u slijede?oj generaciji Serije 5 dobio je tri, a u posljednjoj ?ak ?etiri turbopunja?a. BMW M550d iz obujma od tri litre ispaljivao je okruglo 400 KS i najve?i okretni moment od 760 Nm. Na tržištu se nametnuo kao jedan od najpaprenijih dizelaša, a performansama je, pogotovo u me?uubrzanjima, mogao parirati BMW-u M5.
No, sve strože ekološke norme, pad popularnosti dizelaša, ali i kompleksna izvedba te visoki troškovi proizvodnje, uskoro ?e ga poslati u povijest.
Posljednji modeli u koje ?e se ugra?ivati su BMW X5 i BMW X7 Final Edition, ?ija se premijera o?ekuje po?etkom rujna.
U enciklopediji automobilske povijesti ovaj ?e motor ostati upisan velikim slovima, kao jedan od vrhunaca cestovnih dizelaša.