Grupa Renault u prvoj je polovici godine zadržava stabilan tržišni udjel na tržištu koje bilježi nagli pad

0
244

U prvoj je polovici godine Grupa Renault prodala 1.938.579 vozila, što predstavlja pad prodaje za 6,7 % na svjetskom tržištu koje zabilježilo pad od 7,1 %.
Prodaja je ostala stabilna na europskom tržištu, koje bilježi pad od 2,5 %. Na neeuropskim je tržištima prodaja Grupe pratila globalni trend drasti?nog pada.

U segmentu elektri?nih vozila, prodaja marke Renault na svjetskoj je razini porasla za 42,9 % (više od 30.600 vozila). U Europi je prodaja modela ZOE porasla za 44,4 % (25.041 vozila), a modela KANGOO Z.E. za 30,7 % (4.653 vozila). U drugoj polovici godine Grupa ?e u Kini predstaviti Renault City K-ZE i poja?ati napore u razvoju elektri?nih vozila ulaganjem u JMEV, petog najve?eg proizvo?a?a elektri?nih vozila u Kini.

Prodaja novih vozila na europskom tržištu, koje je zabilježilo pad od 2,5 %, ostala je stabilna. Najve?i rast ponovno su zabilježili modeli iz B segmenta (CLIO, CAPTUR, SANDERO) i novi DUSTER. CLIO je i dalje drugo najprodavanije vozilo u Europi, a CAPTUR najprodavaniji crossover u svojoj klasi. Segment lakih gospodarskih vozila tako?er je pridonio rastom prodaje od 7,5 % na europskom tržištu lakih gospodarskih vozila koje bilježi rast od 3,7 %.

Marka Dacia ostvarila je novu rekordnu prodaju u Europi s 311.024 novih registriranih vozila (+10,6 %) i rekordni tržišni udjel od 3,3 % (+0,4 postotna boda). Taj je porast povezan s uspjehom novog modela DUSTER i modela SANDERO.

Najve?i pad prodaje izvan Europe Grupa je doživjela na tržištu Turske
(-44,8 %) i Argentine (-50,2 %), dok je njezina prodaja u Iranu završila u kolovozu prošle godine (grupa Renault prodala je 77.898 vozila u prvoj polovici prošle godine).

U Rusiji, drugoj najve?oj zemlji zastupljenoj u prodaji grupe prema broju prodanih vozila, grupa Renault vode?a je na tržištu s ostvarenih 28,8 % tržišnog udjela, što je pove?anje od 0,45 postotnih bodova. Prodaja je pala za 0,9 % na tržištu koje bilježi pad od 2,4 %.
LADA je ostvarila pove?anje od 2,5 % na 174.186 prodanih vozila, s tržišnim udjelom od 20 % (+1,0 postotnih bodova) zahvaljuju?i uspješnoj obnovi ponude vozila. LADA Granta i LADA Vesta dva su najprodavanija vozila u Rusiji.
U o?ekivanju dolaska modela ARKANA u drugoj polovici godine, prodaja marke Renault pala je za 9,1 % na 64.431 prodanih vozila.

U Brazilu je grupa nadmašila i oporavak tržišta, koje je poraslo za 10,5 %. Naša je prodaja porasla za 20,2 % na 112.821 vozila, a tržišni udjel dosegao je 9,1 % (+0,7 postotnih bodova) zahvaljuju?i dobrim rezultatima modela KWID, koji je prodan u više od 40.500 primjeraka, što je porast za 36,5 % koji mu je donio status petog najprodavanijeg vozila (devetog najprodavanijeg u prvoj polovici prošle godine).

U Africi je grupa oja?ala svoj vode?i položaj tržišnim udjelom od 19,3 % i približno 110.000 prodanih vozila, zahvaljuju?i uspjehu u Maroku, Južnoj Africi i Egiptu.
Tržišni udjel u Maroku ostao je na povijesnom rezultatu od 43,3 %. Dacia je zadržala vode?i položaj zahvaljuju?i uspjehu modela LOGAN i DOKKER. Marka Renault zauzima drugo mjesto s Renaultom CLIO, najprodavanijim vozilom u Maroku.
Prodaja marke Renault porasla je za 3,6 % na gotovo 11.900 prodanih vozila u Južnoj Africi, što predstavlja tržišni udjel od 4,9 %.

U o?ekivanju predstavljanja modela TRIBER u drugoj polovici godine, tržišni je udjel u drugom kvartalu u Indiji ostao na stabilnih 2,1 %.
TRIBER je kompaktno i iznimno prilagodljivo vozilo koje može prevesti najviše sedam osoba. Pripada segmentu koji ?e do 2022. preuzeti 50 % indijskog tržišta. Grupa Renault time je zaokružila lokalnu ponudu koja ve? uklju?uje modele KWID i DUSTER.

Uo?i predstavljanja novog elektri?nog gradskog automobila City K-ZE u drugoj polovici godine, pad prodaje Grupe u Kini iznosio je 23,7 % na tržištu koje je zabilježilo pad od 12,7 %.

TRŽIŠNI IZGLEDI GRUPE RENAULT ZA 2019.

O?ekuje se pad svjetskog tržišta 2019. u usporedbi s 2018.
O?ekuje se stabilnost europskog tržišta (isklju?i li se „tvrdi Brexit”) te pad prodaje na ruskom tržištu za 2 do 3 %, kao i rast na brazilskom tržištu od oko 8 %.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com