Heckflosse: Mercedesov korak prema suvremenosti

0
1390
"Heckflossen-Mercedes" der Baureihe W 110

1960-ih svijet je bio vesel, optimisti?an, u zaletu osvajanja Mjeseca i ritmu novih glazbenih stilova. Ali istovremeno, bio je sumoran i pesimisti?an, u jeku Kubanske krize i Hladnog rata. Tih je godina u proizvodnji bio i Mercedes-Benz W110 (1961. – 1968.).

I taj Mercedes je podvojen. S jedne strane, pogotovo u crnoj boji, može biti prepoznatljivo vozilo bondovskog negativca. S druge, zbog pouzdanosti, bio je popularan kao obi?ni svakodnevno vi?eni taksi. Za je svoje vrijeme bio napredan po korištenju putni?kog dizel motora i vrhunske kvalitete izrade, ali istovremeno je bio dizajnerski konzervativan i podsje?ao na pontonske modele prethodnog desetlje?a. ?ak je i dizajnerski element repova po kojem je i dobio nadimak Heckflosse, repaš, bio na zalasku popularnosti.

No, najja?e strane Heckflossea su kvalitetna izrada i sigurnosni dizajn.

Ovaj model je Mercedesu dodao pozitivne prijdeve reputaciji ne samo radi udobnosti, nego i zbog projektiranih zona deformacije u slu?aju sudara, a bio je i relativno povoljan zbog tadašnje Daimlerove politike modularnog dizajna i dijeljenja što više elemenata izme?u vozila koja su proizvodili. Tako je npr. stražnji dio karoserije isti kod W110 i ja?eg W112.

U W110 korišteni su benzinski redni ?etverocilindarski i šestcilindarski motori (dokazani i u Unimog kamionu) te redni ?etverocilindarski dizel, koji je ugra?en u gotovo 62% proizvedenih W110. 

Od kolovoza 1963. W110 za prednje ko?nice koristi diskove i dvostruki hidrauli?ki sustav, što je postao standard u autoindustriji. Ako jedan hidrauli?ki krug otkaže, drugi još osigurava rad ko?nice. A diskovi, koji su se dokazali na utrkama desetak godina prije, imaju nekoliko prednosti nad bubnjevima.

Bubanj ko?nice funkcioniraju tako da pakne pritiš?u unutarnji prsten bubnja. Kako su automobili prešli na zatvoreni tip karoserije, bilo ih je teže hladiti, što se riješilo disk ko?nicama. No, i danas ve?ina automobila A i B-segmenta, pa i neki C-segmenta, koriste jeftinije bubanj ko?nice za manje optere?ene, stražnje kota?e.

A i za Repaša je kombinacija diskova i bubnjeva dovoljna, jer ipak je prije svega udobni, cestovni auto.

Werbeanzeige Mercedes-Benz:
“Jetzt können Sie das Ergebnis kaufen”, Mercedes-Benz 200, 200 D, 230, 230 S, 250 S, 250 SE, 250 SE Coupé/Cabriolet, 300 SE, 300 SE Coupé/Cabriolet, 300 SEL, 230 SL, 600, 600 Pullman.
reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com