Mnogi vlasnici trendovskih crossovera opremljenih pogonom na sve kotače smatraju kako im uz pogon 4×4 ne trebaju zimske gume.
Takav stav je potpuno pogrešan i prilično opasan. Naime, četiri ljetne gume uz pogon na sve kotače tijekom blažih zimskih uvjeta mogu zamaskirati nedostatak zimskih guma prilikom pokretanja vozila. Ubrzanje će svakako biti lakše obzirom da se snaga motora šalje na sve kotače, ali upravo to daje lažan dojam sigurnosti.
Upravljanje vozilom, kočenje, a pogotovo nagle promjene smjera razotkrit će sve mane takve nesmotrene odluke, koja je vrlo opasna za sigurnost.
No, da niti korištenje cjelogodišnjih guma na vozilu s pogonom na sve kotače nije niti približno izvrsno demonstrira video na dnu ovog članka. Prilikom kočenja na zaleđenoj površini s brzine od svega 19 km/h Toyoti RAV4 opremljenoj zimskim gumama za zaustavljanje je bilo potrebno 10,2 metra, dok je onoj s cjelogodišnjim gumama bilo potrebno čak 17,3 metara.