Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip i MoneyGram Haas F1 tim lansirali su interaktivno iskustvo za navijače, s ciljem jačanja povezanosti s fanovima tijekom tjedna utrke u glavnom gradu Teksasa, Austinu. Ovom suradnjom Infobip je dodatno osnažio poziciju MoneyGram Haas F1 tima kao tehnološkog predvodnika koji u digitalnoj eri stavlja navijače na prvo mjesto.
Zahvaljujući personaliziranoj komunikaciji s tisućama navijača istovremeno, putem RCS i WhatsApp poruka, Infobip je obogatio njihovo iskustvo uoči utrke koja započinje ovoga vikenda u SAD-u. Tako zahvaljujući ovoj inovativnoj interaktivnoj platformi najvjerniji fanovi bolida imaju priliku gamificirati ishod utrke i osvojiti ekskluzivne timske memorabilije. RCS (Rich Communication Services) sljedeća je generacija mobilnih poruka koja nudi interaktivne funkcije i mogućnosti brendiranja te pomaže u jačanju angažmana navijača.
Utrka u Austinu nastavak je suradnje Infobipa i MoneyGram Haas F1 tima nakon najavljenog partnerstva u svibnju i uspješnog predstavljanja WhatsApp konverzacijskog asistenta za navijače tijekom utrka u Monzi i Singapuru. Kao dio višegodišnjeg partnerstva, MoneyGram Haas F1 tim koristi Infobipovu tehnologiju za povezivanje s navijačima na nove, personalizirane načine koji potiču lojalnost.
„Naša suradnja s Infobipom omogućuje nam komunikaciju i interakciju s navijačima na nov i personaliziran način koji im pruža bolje iskustvo. Kroz Infobipovu tehnologiju, navijači MoneyGram Haas F1 tima mogu se povezati sa svojim omiljenim momčadima bez obzira na to gdje se nalazili“, rekao je Mark Morrell, Direktor marketinga MoneyGram Haas F1 tima.
„Zajedno, Infobip i MoneyGram Haas F1 tim predvode u transformaciji načina na koji navijači komuniciraju sa svojim omiljenim sportskim timovima. Pružamo im pobjednička iskustva koja jačaju lojalnost prema MoneyGram Haas F1 timu, nudeći bogatije i interaktivnije putovanje na svakom koraku“, izjavio je Ivan Ostojić, Član Uprave za razvoj poslovanja Infobipa.
Zahvaljujući platformi Infobipa za orkestraciju konverzacijskog iskustva (CXOP) MoneyGram Haas F1 tim predvodnik je u digitalnom iskustvu za navijače, a interaktivni kvizovi tek su početak. Ove dvije tvrtke, poznate po inženjerskoj izvrsnosti i inovacijama, planiraju daljnji razvoj digitalnog iskustva, uključujući predikcije utrka uz pomoć AI-ja, personalizirane preporuke sadržaja prema preferencijama fanova te integraciju s proširenom stvarnošću koja će navijače još više približiti doživljaju utrke. Infobip i MoneyGram Haas F1 tim također pripremaju napredne integracije sa simulatorima, omogućujući navijačima virtualni pristup podacima o izvedbi tima i uvidima iz treninga.