Kupci u Hrvatskoj imaju malo povjerenja u prodava?e rabljenih automobila

0
421

Stru?njaci platforme carVertical proveli su istraživanje u 17 zemalja na uzorku od 4500 ljudi kako bi utvrdili što oni misle o prodava?ima rabljenih automobila.

Kada kupujete rabljeni automobil, povjerenje je najvažnije. Me?utim, ljudi u razli?itim zemljama mogu imati vrlo razli?itu razinu povjerenja u lokalno tržište vozila. Stru?njaci platforme carVertical proveli su istraživanje u 17 zemalja na uzorku od 4500 ljudi kako bi utvrdili što oni misle o prodava?ima rabljenih automobila.

Ispitanici su morali odgovoriti vjeruju li prodava?ima rabljenih automobila, smatraju li da je sigurno kupiti rabljeno vozilo i o?ekuju li da ?e prodava?i ispuniti svoja obe?anja.

Britanci najviše vjeruju prodava?ima

Kupci u središnjoj i zapadnoj Europi imaju više povjerenja u prodava?e nego u isto?noj Europi, gdje su razne prevare ?eš?e.

Zemlje u kojima ljudi najviše vjeruju prodava?ima su Velika Britanija (ocjena povjerenja 122,2), Finska (120,4), Slovenija (109,7), Njema?ka (109,4), Slova?ka (107,5) i ?eška (106,4).

Me?utim, veliko povjerenje u prodava?e ne zna?i da je to povjerenje opravdano. U Ujedinjenoj Kraljevini 14,5 % automobila ima friziranu kilometražu, što upu?uje na to da tržište rabljenih automobila nije transparentno. Budu?i da Britanci vjeruju prodava?ima više nego ljudima u drugim zemljama, oni mogu biti laka meta za prevarante.

Kako objašnjava Matas Buzelis, stru?njak za automobilsku industriju i voditelj komunikacija platforme carVertical, Velika Britanija uvelike se razlikuje od ostatka Europe jer ima znatno manje uvezenih rabljenih automobila.

„Budu?i da se u Ujedinjenu Kraljevinu puno ne uvozi, manje je i rabljenih automobila iz prekograni?nih podru?ja. To zna?i da bi rizik od kupnje automobila s friziranom kilometražom mogao biti manji, ali na tržištu Ujedinjene Kraljevine prisutni su drugi problemi. Skriveni kvarovi koji se ne mogu popraviti i problemi s nepodmirenim iznosima leasinga mogu dovesti do loših iskustava u kupovini automobila tamo”, objašnjava Matas Buzelis.

Povjerenje je na najnižim razinama u isto?noj Europi

Me?u zemljama sa srednjom razinom povjerenja u prodava?e rabljenih automobila nalaze se Francuska (102), Srbija (100,2), Latvija (94,5), Poljska (94,2), Italija (93,7), Hrvatska (93,3) i Rumunjska (92,8). ?ini se da su kupci u tim zemljama svjesniji toga da postoje nepošteni prodava?i i skloniji su stoga biti oprezniji prilikom kupnje rabljenog automobila.

Najmanje povjerenja u prodava?e imaju Estonija (88), Litva (81,6), Ma?arska (80,5) i Bugarska (79,5).

Te zemlje imaju dugu povijest prevara u vezi s automobilima. Mnoga vozila imaju friziranu kilometražu ili su sudjelovala u teškim prometnim nezgodama. Budu?i da su mnogi voza?i u tim zemljama bili žrtve nepoštenih prodava?a, prosje?na je razina povjerenja niska.

Buzelis napominje da tok promjene vlasništva rabljenih automobila op?enito ide od zapada prema istoku. Obi?no se prije?ena kilometraža vozila frizira u zemljama u koje se izvoze, a zatim ih stavljaju na tržište rabljenih automobila. Prodava?i prevaranti nude automobile po povoljnim cijenama, ali se ?esto iza tih cijena krije lažna povijest vozila.

Milenijalci ne vjeruju prodava?ima rabljenih automobila

Prema istraživanju platforme carVertical 55 % voza?a koji znaju puno o tehni?kim aspektima automobila vjeruju prodava?ima. Me?utim, osobe koje se manje razumiju u automobile obi?no imaju nižu razinu povjerenja (17,5 %).

Ako je kupac vješt mehani?ar, može prepoznati automobile u lošem stanju i samim time izbje?i riskirati svoj novac. Osobe s ograni?enim znanjem o automobilima mogu imati poteško?a s povjerenjem u prodava?e jer same ne mogu pregledati vozilo i izbje?i lošu kupnju.

Mla?a generacija manje vjeruje prodava?ima. Samo 17,9 % osoba u dobi od 25 do 34 godine vjeruje prodava?ima rabljenih vozila, u usporedbi s 30,3 % osoba u dobi od 35 do 44 godine. To može upu?ivati na to da su milenijalci informiraniji o automobilskim prevarama i mogu?oj šteti koju im vozilo u lošem stanju može nanijeti.

„Mla?a je generacija tako?er više navikla na moderno iskustvo kupovanja putem interneta. Kupci obi?no mogu vratiti rabljene proizvode koje su kupili ako ne ispunjavaju o?ekivanja ili imaju nedostatke. Me?utim, kad su u pitanju rabljeni automobili, u nekim je zemljama cijeli postupak povrata mnogo kompliciraniji. Možda i to pridonosi nedostatku povjerenja”, kaže gospodin Matas Buzelis.

I ne zaboravite – Carvertical – ako vas vara zena ne mora i prodavac! Provjerite stanje automobila prije kupovine! Carvertical je najve?a me?unarodna baza podataka o automobilima u kojoj možete prona?i stanje kilometara, servise, kra?e i prometne nesre?e, a sve se radi vrlo jednostavno i brzo putem VIN broja (broja šasije) ili registarske oznake!

Ostvarite popust prilikom kupnje Carvertical izvješ?a klikom na OVAJ LINK.

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com