Nova Ford Kuga – popularan SUV na hrvatskom tržištu

0
573

Potpuno nova Ford Kuga dolazi s novim elegantnim vanjskim dizajnom s premium zna?ajkama koje pružaju poboljšanu prostranost i udobnost.

Fordovo najelektrificiranije vozilo ikad, sofisticirana potpuno nova Kuga Titanium te sportska Kuga ST-Line, ponudit ?e naprednu paletu hibridnih pogonskih sklopova za jedinstvenu štedljivu Fordovu SUV gamu.

Opsežna gama vozila uklju?uje Kugu Plug-In Hybrid, Kugu EcoBlue Hybrid (blagi hibrid) i Kugu Hybrid (potpuni hibrid), zajedno s Fordovim 2,0-litrenim EcoBlue dizelom, 1,5-litrenim EcoBlue dizelašem i 1,5-litrenim EcoBoost benzinskim motorima te inteligentni novi automatski mjenja? s osam stupnjeva prijenosa.

Kuga je Fordov najprodavaniji SUV u Europi i najprodavanije Fordovo vozilo u regiji nakon Fieste i Focusa. Kupci su u 2018. kupili 153.800 modela Kuga, što je pridonijelo pove?anju prodaje Ford SUV vozila za više od 19 posto prošle godine.

Potpuno nova Kuga nudi još intuitivniju udobnost i zna?ajke pomo?i voza?u, pružaju?i kupcima bolju povezivost u vožnji. Sofisticirane tehnologije uklju?uju ugra?eni modem FordPass Connect, tehnologije beži?nog punjenja i Fordov sustav za zabavu SYNC 31 kojeg podržava 8-in?ni središnji zaslon osjetljiv na dodir.

Vrhunski audio sustav Bang&Olufsen stvara visokokvalitetni zvu?ni doživljaj i novu, prvu u industriji, 12,3-in?nu LCD instrumentnu plo?u u slobodnom obliku s “pravi bojama” koja je informativnija, intuitivnija i jednostavnija za korištenje.

Nove tehnologije, Stop & Go, prepoznavanje znakova ograni?enja brzine i zadržavanje u unutar voznog traka, pomažu voza?ima u zaustavljanju i pokretanju vozila i vožnji autocestom s ve?im samopouzdanjem nego ikad prije, dok svjetla koja predvi?aju zavoje i prepoznaju te djeluju na temelju prometnih znakova pomažu voza?ima da jasnije vide u mraku. Projekcijski zaslon (Head-Up Display) pomaže voza?ima da ne skidaju pogled s ceste, a Active Park Assist 2 omogu?uje potpuno automatizirane manevre parkiranja pritiskom na gumb.

„Potpuno nova Ford Kuga je najbolji primjer Fordova pristupa usmjerenog na ?ovjeka. Razvijena u uskoj suradnji s kupcima SUV vozila kako bi pružila prepoznatljiv stil, jedinstven izbor pogonskih sklopova, vrhunsku udobnost i napredne tehnologije koje vlasnicima olakšavaju život unutar i izvan automobila“, rekao je Stuart Rowley, predsjednik Ford of Europe.

Potpuno nova Kuga tre?a je generacija Fordovog SUV-a srednje veli?ine za kupce u Europi. Od uvo?enja modela na tržište 2008. godine Ford je u Europi prodao više od milijun Kuga.

Dizajnirali naši kupci

Potpuno nova Kuga prvi je SUV koji se temelji na Fordovoj novoj globalnoj C2 arhitekturi koja podržava poboljšanu aerodinamiku radi manje potrošnje goriva i smanjuje masu u odnosu na dosadašnje modele za do 90 kg u usporedbi s ekvivalentnim ina?icama pogonskog sklopa.

Uz to, nova je arhitektura dizajnirana da smanji utjecaj sudara, donosi 10 posto ve?u torzijsku krutost za poboljšanu dinamiku vožnje i profinjenost te stvara više unutarnjeg prostora za Fordove modele srednje veli?ine, a istovremeno omogu?uje izražajan i dinami?an dizajn.

Potpuno nova Kuga predstavlja prepoznatljiv novi vanjski dizajn koji je više skulpturalan i pojednostavljen s premium detaljima. Aerodinami?nija silueta uklju?uje dulji me?uosovinski razmak koji stvara ve?i trag kota?a na cesti ?ime se poboljšava vožnja i stabilnost, duži poklopac motora, manji kut stražnjeg vjetrobranskog stakla i nižu liniju krova. Rezultat je energi?niji, dinami?niji i iskoristiviji izgled nego ikad prije.

Prilagodljivi spektar ponude uklju?uje razli?ite ina?ice Kuga Titanium i ST-Line, od kojih svaka ima jedinstveni karakter koji odražava osobnosti kupaca. Sa suvremenim i samouvjerenim stilom, Kuga Titanium ukazuje na opremu i kvalitetu koja ?e se ponuditi kupcima širom Europe. Zna?ajke uklju?uju sportsku prednju zaštitnu oblogu i stražnji difuzor, ogledala, bo?ne obloge i kvake na vratima u boji karoserije, dnevna LED svjetla i standardne 17-in?ne,19-in?ne ili 20-in?ne aluminijske naplatke.

Odvažan Kuga ST-Line stil nadahnut sportskim Ford Performance modelima uklju?uje odbojnike i bo?ne spojlere u boji karoserije te rešetku, prednju zaštitnu oblogu, stražnji difuzor i krovne nosa?e u crnoj boji. Sportski karakter naglašavaju veliki stražnji spojler, standardni 18-in?ni, opcijski 19-in?ni i 20-in?ni aluminijski naplatci te dvostruke sportske ispušne cijevi. U unutrašnjosti tamna obloga krova, ekskluzivni dizajn sjedala ST-Line s kontrastnim crvenim šavovima, aluminijske papu?ice, podrezani upravlja? i podne prostirke ST-Line te pragovi koji odražavaju sportsku osobnost.
„Kupci Kuge izrazili su da su spremni za još emotivniji dizajn, a skulpturalnost naše potpuno nove Kuge je vješto artikulirana. Vizualno ugla?enija, niža i šira – ?ini vas uzbu?enim ve? samim pogledom“, rekao je Amko Leenarts, direktor dizajna, Ford of Europe. „Potpuno novi interijer je prostran, dizajniran tako da omogu?i svakodnevni život. Skladan i prozra?an, spaja vrhunske materijale, preciznu izradu i najsuvremeniju tehnologiju.”

Potpuno nova Kuga se na hrvatskom tržištu nudi u 8 boja, uklju?uju?i nemetalik Blazer Blue i Frozen White, metalik Agate Black, Blue Metallic i Solar Silver, fashion metalik Magnetic Grey boju te premium metalik vrhunske završne boje s trostrukim slojem – Lucid Red i White Platinum.

Jedinstvena raznolikost pogonskih sklopova

Potpuno nova Ford Kuga dostupna je u pet izvedbi motora na hrvatskom tržištu: dizelski motor EcoBlue, benzinski motor EcoBoost, dizelski EcoBlue blagi hibrid (mHEV), potpuno hibridni pogonski sklop s automatskim punjenjem i benzinskim motorom (FHEV) i Plug-In hibrid koji kombinira elektromotor na baterije i 2,5 litreni Duratec benzinski motor.

Nakon Fordove najave da ?e svaki Fordov novi model od potpuno novog Focusa nadalje uklju?ivati elektrificiranu opciju, potpuno nova Kuga postat ?e prvo Fordovo vozilo koje ?e biti ponu?eno s priklju?nim plug-in hibridnim, blago-hibridnim i potpuno hibridnim pogonskim sustavom.

Kuga EcoBlue: 2.0-litreni EcoBlue motor sa 190 KS ima potrošnju goriva od 4,8 l/100 km prema NEDC-u (od 5,9 l/100 km prema WLTP-u) i emisiju CO2 od 127 g/km prema NEDC-u (od 155 g/km prema WLTP-u). U?inkovitost potrošnje goriva poboljšana je integriranim usisnim sustavom s prijenosom zrcalne slike za optimizirano “disanje” motora i turbopunja? s niskom inercijom. Standardna selektivna kataliti?ka redukcija emisija naknadne obrade doprinosi poboljšanom smanjenju NOx emisija.

Daljnje inovacije 2.0-litrenog EcoBlue motora koje smanjuju trenje uklju?uju:

• konstrukciju ru?ice s pomakom od 10 mm koja minimalizira bo?no optere?enje klipa, smanjuju?i sile trenja na stijenkama cilindra
• ?eli?ne klipove za optimizirane dimenzije i manje širenje kad su vru?i
• smanjene promjere ležajeva radilice
• remen u ulju za bregastu osovinu i pogonski remen pumpe za ulje

Fordov 1,5-litreni EcoBlue motor nudi se sa 120 KS, donosi potrošnju goriva od 4.2 l/100 km prema NEDC-u (od 5.1 l/100 km prema WLTP-u) i CO2 emisije od 109 g/km prema NEDC-u (od 133 g/km prema WLTP-u), a podržan je inovativnim tehnologijama, uklju?uju?i:

• niskotla?nu recirkulaciju ispušnih plinova u kombinaciji s vodenim i zra?nim hla?enjem za u?inkovitije izgaranje i smanjene emisije
• integrirane usisne razvodnike za optimizirano “disanje” motora
• turbopunja? s niskom inercijom za brži, kontroliraniji turbo odziv, koji sadrži materijale raketnih motora dizajnirane za primjene na visokim temperaturama
• visokotla?ni sustav ubrizgavanja goriva koji brže reagira, tiši je i precizniji

Fordov novi automatski mjenja? s osam stupnjeva prijenosa osmišljen je za daljnju optimizaciju u?inkovitosti potrošnje goriva i odzivnih performansi. Dostupan s 1,5-litrenim EcoBlue motorom od 120 KS i 2,0-litrenim EcoBlue motorom od 190 KS, koriste?i:

• prilagodljivo raspore?ivanje stupnjeva prijenosa, kojim se procjenjuju pojedina?ni stilovi vožnje kako bi se optimiziralo vrijeme mijenjanja brzina – sustav može prepoznati nagibe uzbrdo i nizbrdo te jake zavoje te u skladu s tim prilagoditi stupnjeve prijenosa za stabilnije, zabavnije i profinjenije iskustvo vožnje
• prilagodljivu kontrolu kvalitete promjene stupnjeva prijenosa, koja procjenjuje podatke o vozilu i okolini kako bi pomogla u podešavanju tlaka spojke za dosljedno glatke promjene stupnjeve prijenosa – tehnologija tako?er može prilagoditi glatko?u izmjena brzina u skladu sa stilom vožnje

Potpuno novi Kugin 2.0-litreni EcoBlue motor od 190 KS dolazi u kombinaciji s Fordovim inteligentnim pogonom na sve kota?e i optimizira okretni moment i buku, vibracije i grubost, istovremeno pružaju?i glatke i linearne performanse ubrzanja za ugodnije iskustvo vožnje.

Kuga EcoBoost: 1,5 litreni EcoBoost motor nudi se sa 150 KS, uz potrošnju goriva 5.5 l/100 km prema NEDC-u (od 6.6 l/100 km prema WLTP-u) i ispust emisija CO2 od 125 g/km prema NEDC-u (od 150 g/km prema WLTP-u), uz podršku prvog u industriji sustava za deaktiviranje cilindara za 3-cilindri?ne motore. Tehnologija može automatski zaustaviti jedan od cilindara motora kada nije potreban puni kapacitet, primjerice, pri vožnji ili krstarenju s laganim zahtjevima motora. Deaktivacija cilindra može isklju?iti ili ponovno uklju?iti jedan cilindar za 14 milisekundi – 20 puta brže od treptaja oka – bez kompromisa u performansama ili ugla?enosti vožnje.

Osnovne tehnologije EcoBoost motora uklju?uju i napredno turbo punjenje, izravno ubrizgavanje goriva pod visokim tlakom i dvostruko neovisno varijabilno upravljanje radom ventila. Emisije ?estica smanjuju se pomo?u standardne tehnologije filtra za ?estice.
Daljnje inovacije uklju?uju:

• novu kombinaciju ubrizgavanja goriva i izravnog ubrizgavanja goriva koja pomaže u postizanju velike snage i odziva uz bolju u?inkovitost goriva te uz posebno pove?anje u?inkovitosti goriva pri laganim optere?enjima motora
• arhitekturu s tri cilindra s malim trenjem koja pruža prirodno velik okretni moment pri malim okretajima
• integrirani ispušni razvodnik koji poboljšava u?inkovitost goriva pomažu?i motoru da brže postiže optimalne temperature i brže stvara okretni moment umanjuju?i udaljenost putovanja ispušnih plinova izme?u cilindara i turbopunja?a
• potpuno aluminijsku konstrukciju za manju masu

Kuga Hybrid: koristi potpuno hibridni pogonski sklop sa samopunjenjem koji omogu?uje ?isto elektri?nu sposobnost vožnje i kombinira 2,5-litreni Atkinsonov benzinski motor, elektri?ni motor, generator, litij-ionsku bateriju i Fordov “power-split” automatski mjenja?. Kuga Hybrid bit ?e dostupna s pogonom na prednje kota?e i Fordovim inteligentnim pogonom na sve kota?e, isporu?uju?i o?ekivanu u?inkovitost goriva od 5,6 l/100 km i emisiju CO2 od 130 g/km.
Kupci potpuno nove Kuge tako?er mogu birati izme?u napredne palete benzinskih motora Ford EcoBoost i dizelskih motora Ford EcoBlue s optimiziranom snagom i profinjenoš?u. Pogoni su podržani standardnim automatskim pokretanjem-zaustavljanjem (Auto Start-Stop) radi smanjenja potrošnje, a mjenja?i, uklju?uju?i ru?ni 6-stupanjski mjenja? i novi automatski 8-stupanjski mjenja?, za vožnju bez napora.

Kuga EcoBlue mild (blagi) Hybrid: Potpuno nova Kuga EcoBlue Hybrid poboljšava Fordov 2,0-litreni EcoBlue dizelski motor snage 150 KS za još ve?u uštedu goriva. Blaga hibridna tehnologija koristi integrirani pokreta?/generator pogonjen remenom (BISG) koji zamjenjuje standardni alternator, omogu?uju?i oporavak i pohranu energije tijekom usporavanja vozila, te punjenje 48-voltnog litij-ionskog paketa baterija hla?enih zrakom. BISG tako?er djeluje kao motor, koriste?i pohranjenu energiju za pove?anje okretnog momenta pomo?u elektri?ne energije motoru u normalnoj vožnji i pri ubrzanju, kao i pokretanje elektri?nih pomo?nih ure?aja vozila.

Tako?er, 48-voltni sustav omogu?uje potpuno novoj Kugi da tehnologija Auto Start-Stop djeluje u više situacija radi dodatne uštede goriva, pridonose?i potrošnji goriva od 4,3 l/100 km prema NEDC-u (od 5,0 l/100 km prema WLTP-u) i emisiji CO2 od 111 g/km prema NEDC-u (od 132 g/km prema WLTP-u).

Kuga Plug-In Hybrid: Potpuno nova Kuga Plug-In Hybrid pruža raspon vožnje i slobodu koju nudi tradicionalni motor s unutarnjim sagorijevanjem, uz u?inkovitost i ugla?enost elektri?nog pogonskog sklopa.

Arhitektura raspodjele snage kombinira 2,5-litreni ?etverocilindri?ni Atkinsonov benzinski motor, elektromotor i generator te litij-ionsku bateriju kapaciteta 14,4 kWh za ukupnu snagu od 225 KS. Kuga Plug-In Hybrid ima ?isti elektri?ni domet vožnje od 72 km prema NEDC-u (56 km prema WLTP-u), u?inkovitost potrošnje goriva od 1,2 l/100 km prema NEDC-u (od 1,4 l/100 km prema WLTP-u) i emisiju CO2 od 26 g/km prema NEDC-u (od 32 g/km prema WLTP-u).

Baterija se može puniti pomo?u prednjeg priklju?ka za punjenje postavljenog na prednji blatobran, a automatski se dopunjava u vožnji pomo?u tehnologije regenerativnog punjenja koja prikuplja kineti?ku energiju koja se normalno gubi tijekom ko?enja. Potpuno punjenje baterije vanjskim 230-voltnim napajanjem traje manje od 6 sati.

Voza?i mogu birati kada i kako rasporediti energiju iz baterije pomo?u na?ina rada EV Auto, EV Now, EV Later i EV Charge. Kad baterija dosegne najniže stanje napunjenosti, Kuga se automatski vra?a u EV Auto na?in rada – dopunjavaju?i snagu benzinskog motora uz pomo? elektromotora koriste?i povratnu energiju za optimiziranu u?inkovitost goriva.

Udobnost, prostranost i fleksibilnost

Udobnost, prostranost i fleksibilnost klju?ni su za profinjenije iskustvo putnika u Kugi koje pruža vode?u prostranost u drugom redu sjedenja u klasi. Potpuno nova Kuga je 44 mm šira i 89 mm duža od prethodnog modela, dok je me?uosovinski razmak pove?an za 20 mm. Iznutra to zna?i 43 mm više prostora za ramena i 57 mm više prostora za bokove na prednjim sjedalima od prethodnog modela, dok stražnji putnici imaju 20 mm više prostora za ramena i 36 mm više prostora za bokove. Unato? ukupnoj visini koja je 20 mm niža od odlaznog modela, potpuno nova Kuga tako?er ima 13 mm više prostora za glavu za putnike na prednjim sjedalima i 35 mm više na stražnjim sjedalima.

Za putnike na stražnjim sjedalima po prvi put su dostupna grijana sjedala, a cijeli drugi red sjedala može se uzdužno pomicati, unatrag za 1035 mm mjesta za noge što je najbolje u klasi ili prema naprijed, kako bi se prtljažni prostor pove?ao za 67 litara. Funkcija daljinskog spuštanja naslona stražnje klupe omogu?uje lako proširenje prtljažnika.

Prtljažnik tako?er ima reverzibilnu prostirku s dva lica za prtljažni prostor s visokokvalitetnim velurom na jednoj strani za vrhunski izgled i osje?aj, dok je s druge strane izdržljiva i robusna gumena površina, kako bi sprije?ilo da mokra ili blatna sportska oprema zaprlja unutrašnjost.

Prostran, prakti?an i dobro povezan – potpuno novi interijer Kuge uvodi inovativni inženjering i napredne tehnologije udobnosti i komfora, koje pomažu da se vozilo neprimjetno integrira u život kupaca.

Po prvi put Kuga se nudi s ugra?enom modemskom tehnologijom FordPass Connect koja omogu?uje niz prakti?nih zna?ajki putem mobilne aplikacije FordPass2, uklju?uju?i:

• lokator vozila, pomažu?i vlasnicima da prona?u svoj automobil na prostranim parkiralištima trgova?kih centara
• status vozila, za provjeru razine goriva, statusa alarma, vijeka trajanja ulja i još mnogo toga
• otklju?avanje i zaklju?avanje vrata za daljinsko omogu?avanje pristupa vašoj Kugi
• funkcija e-Call (e-Poziv) koja automatski bira hitne službe u slu?aju ozbiljne nesre?e, a omogu?uje putnicima da se izravno povežu s hitnim službama pritiskom SOS gumba na gornjoj konzoli

Aplikacija FordPass tako?er nudi nove zna?ajke kako bi iskustvo vlasništva elektrificiranog vozila postalo još korisnije za kupce Kuga Plug-In Hybrid modela, uklju?uju?i:

• razinu napunjenosti, za pra?enje stanja napunjenosti baterije i elektri?nog dometa vožnje
• traženje stanica za punjenje, pomaže kupcima da bez napora prona?u i do?u do više od 125.000 lokacija mreže za punjenje u 21 državi, s informacijama koje uklju?uju tip uti?nice i status javnog ili ograni?enog pristupa
• zna?ajke osmišljene kako bi pomogle voza?ima da maksimalno iskoriste svoje punjenje vozila tako da unaprijed postave vrijeme punjenja za svoje vozilo, kako bi najbolje iskoristili tarife za punjenje elektri?nom energijom, postavili željenu razinu napunjenosti i bili obaviješteni o svim dosegnutim razinama napunjenosti
• evidencije putovanja i punjenja, pomažu?i kupcima u pra?enju i pregledu potrošnje energije i goriva u vozilu, uklju?uju?i utrošenu energiju, prije?eni put na ?istu struju i aktivnost regenerativnog ko?enja

Tako?er, pomažu?i voza?ima da ostanu povezani u vožnji i pozdrave se sa spletom kabela na središnjoj konzoli, nova beži?na podloga za punjenje ispod instrumentne plo?e omogu?uje putnicima lako punjenje kompatibilnih pametnih telefona. Jastu?i? automatski otkriva kompatibilne ure?aje i pokre?e punjenje.

Ure?aji mogu ostati povezani putem Bluetootha s Fordovim sustavom za komunikaciju i zabavu SYNC 3 dok koriste beži?no punjenje, što podržava 8-in?ni središnji zaslon osjetljiv na dodir kojim se može upravljati gestama za pove?anje ili pomicanje slike prstima (pinch and swipe). SYNC 3 omogu?uje voza?ima upravljanje audio sustavom, navigacijom i funkcijama klimatizacije te povezanim pametnim telefonima pomo?u jednostavnih glasovnih naredbi. Kompatibilnost Apple CarPlay i Android Auto ™ uklju?ena je besplatno.

Nova LCD instrumentna plo?a od 12,3 in?a prva je u industriji koja koristi tehnologiju slobodnog oblika te omogu?uje zakrivljene gornje rubove za besprijekoran dizajn interijera. Panel slobodnog oblika sadrži sklopove ugra?ene u zaslon, omogu?uju?i dizajnerima da ga dizajniraju u oblike izvan tradicionalnog pravokutnog dizajna.
Uz to, 24-bitna digitalna instrumentna plo?a u “pravim bojama” generira detaljne intuitivnije slike i ikone visoke razlu?ivosti prikazane u cijelom spektru boja, ?ine?i ih svjetlijim, manje zamornim za o?i i lakšim za ?itanje.

Potpuno prilago?en novoj Ford Kugi, Bang&Olufsen audio sustav pomo?i ?e putnicima da dobiju najbolji zvuk. Mo?ni sustav s 10 zvu?nika od 575 vata ima vanjski spojeni subwoofer koji jam?i glatku proizvodnju basa, dok je položaj visokotonaca na nadzornoj plo?i optimiziran za stvaranje šire zvu?ne pozornice na sjede?oj razini za bogato iskustvo slušanja za sve putnike. Sveobuhvatno stati?ko i dinami?ko podešavanje zvuka osigurava besprijekorno iskustva slušanja bez obzira na uvjete vožnje.

Fordova tehnologija otvaranja vrata prtljažnika bez pomo?i ruku omogu?uje pristup prostoru prtljažnika ?ak i s djecom u rukama, rukama punim namirnica ili sportske opreme, jednostavnim pokretima nogom ispod stražnjeg branika. Fordovi inženjeri tako?er su došli do izazovnog rješenja gdje smjestiti pokrov prtljažnika nakon uklanjanja: sada se lijepo uklapa ispod nove fleksibilne podnice prtljažnika, a lakše ga je ukloniti jednostavnim otpuštanjem remena.

„Strategija tišine“

Poboljšavaju?i pro?iš?enost unutrašnjosti, Active Noise Control (Sustav aktivne kontrole buke) koristi tri mikrofona, strateški postavljena u cijeloj kabini, za pra?enje buke motora u unutrašnjosti. Sustav zatim usmjerava suprotstavljene zvu?ne valove kroz audio sustav kako bi se isklju?ili neželjeni zvukovi motora i prijenosa. Tehnologija je standardna za model Kuga EcoBlue Hybrid te pridonosi novoj razini tišine u unutrašnjosti.

Fordova „Strategija tišine“ donosi mnoštvo malih poboljšanja razine buke koje se zbrajaju
i ?ine velike razlike, pomažu?i voza?ima i svim putnicima putovanja u?initi udobnijim i manje zamornim.

Ford je za novi SUV Kugu ispitao elemente koji stvaraju buku, od ovjesa do brtvi vrata, za pomo? u pronalaženju na?ina za optimizaciju ugla?enosti interijera.
Aerodinami?ki podešeni zvu?ni štitovi dodani su ispod karoserije vozila kako bi pomogli u ograni?avanju buke koja dolazi s ceste i vjetra koji ulazi izvana.

Fordovi inženjeri proveli su dvije godine testiraju?i više od 70 razli?itih guma na površinama od glatkog asfalta do grubog betona i kaldrme, u mokrim i suhim uvjetima i pri raznim brzinama, kako bi pronašli to?ne specifikacije koje buku koja dolazi s ceste svode na najmanju mogu?u mjeru, a istovremeno pružaju visoku razinu udobnosti i prianjanja.

Kanali iza vanjskih panela karoserije koji omogu?uju skrivena oži?enja i prelazak odre?enih komponenti s jednog dijela automobila na drugi, sada su manji i uži kako bi se ograni?io protok zraka unutar karoserije.

Generacijska podjela

Test* koji je proveo Ford pokazao je da putnici u novom Ford Kuga Plug-In Hybridu doživljavaju samo ?etvrtinu razine unutarnje buke u odnosu na njihove bake i djedove u Ford Angliji iz 1966. godine.

Ve?ina ljudi opaža da je jedan zvuk dvostruko glasniji od drugog kad je otprilike za 10 decibela glasniji.

*Ford je proveo neslužbeni test kako bi usporedio maksimalne razine buke kod razli?itih generacija vozila u unutrašnjosti vozila. Rezultati možda ne?e odražavati rezultate službenih ispitivanja u kontroliranim ili laboratorijskim uvjetima pomo?u kalibriranih strojeva.

Tehnologije koje donose samopouzdanje

Potpuno nova Kuga dodatno poboljšava iskustvo vožnje u SUV vozilima s naprednim paketom tehnologija pomo?i voza?u razvijenim da voza?ima daju samopouzdanje za upravlja?em i pomažu im da ostanu usredoto?eni na vožnju.

Sofisticirane tehnologije Ford Co-Pilot360 poboljšavaju zaštitu, vožnju i parkiranje, a osmišljene su kako bi iskustvo vožnje u?inile ugodnijim, manje zahtjevnim i sigurnijim.

Prvi put u jednom Fordovom automobilu, kao dio naprednog Sustava pomo?i za zadržavanje u prometnom traku (Lane-Keeping System), Asistencija u vožnji uz vozilo u mrtvom kutu (Blind Spot Information System – BLIS) kombinira Fordov Sustav prepoznavanja vozila u mrtvom kutu (BLIS) i Sustav pomo?i za zadržavanje u prometnom traku za nadgledanje voza?evog mrtvog kuta zbog vozila koja se približavaju s le?a pri putovanju kolnicima s više trakova. Ako voza? signalizira promjenu traka ili sustav upravljanja osjeti promjenu traka kad se vozilo približava u mrtvom kutu što bi moglo dovesti do potencijalnog sudara, primjenjuje se zakretanje upravlja?a u suprotnom smjeru za upozorenje voza?a i odvra?anje manevara promjene traka.

Tako?er, dodatno je poboljšana i Fordova tehnologija pomo?i u spre?avanju sudara s detektiranjem pješaka i biciklista (Pre-Collision Assist) koja sada ima novu zna?ajku pomo?i pri skretanju, koja može automatski aktivirati ko?nice kako bi se izbjegli ili ublažili u?inci nesre?a ako voza? skre?e i time presijeca put nadolaze?em prometu a sustav predvidi neposredni sudar.

Kuga po prvi puta uvodi novu tehnologiju Intersection Assist 1.0, odnosno Asistenciju u križanjima. Sustav može automatski aktivirati ko?nice kako bi se izbjegli ili ublažili u?inci nesre?a ako voza? skre?e i time presijeca put nadolaze?em prometu a sustav predvidi neposredni sudar. Tehnologija za otkrivanje pješaka i biciklista upozorava voza?e na ljude na putu koji bi mogli preprije?iti put vozila. Zna?ajke su dizajnirane da smanje težinu nekih frontalnih sudara u kojima sudjeluju vozila i pješaci ili pomažu voza?ima da u potpunosti izbjegnu neke sudare.

Prilagodljivi tempomat (ACC) sa Stop & Go funkcijom, prepoznavanjem znakova ograni?enja brzine i Sustavom zadržavanja sredine prometnog traka pomaže vozilu da održi ugodnu udaljenost vožnje od vozila ispred. Sustav tako?er pomaže u smanjivanju stresa tijekom dugih putovanja drže?i vozilo u središnjici prometnog traka, a brzinu vozila može prilagoditi zakonskim ograni?enjima nadziru?i rub kolnika i znakove ograni?enja brzine. To je dodatak korištenju informacija iz ugra?enog navigacijskog sustava.

Sustav zadržavanja unutar voznog traka (Lane-Centring) nadzire oznake na cesti i može primijeniti blago, ali uo?ljivo zakretanje upravlja?a kako bi pomogao voza?ima da ostanu centrirani u svom traku kad god se aktivira ACC sustav. Dizajnirana za podršku voza?ima pri brzinama do 200 km/h, tehnologija ?e pružiti vizualna i zvu?na upozorenja ako otkrije da ne dolazi do zakretanja upravlja?a od strane voza?a.

Stop & Go sustav – dostupan s 8-stupanjskim automatskim mjenja?em – omogu?uje ACC sustavu da potpuno zaustavi vozilo u stani-kreni prometu koriste?i do 50 posto ukupne sile ko?enja i automatski otpušta ko?nice ako je trajanje zaustavljanja kra?e od 3 sekunde. Kod zaustavljanja duljeg od 3 sekunde, za ponovno kretanje voza? može pritisnuti gumb na upravlja?u ili nježno pritisnuti papu?icu gasa.

Kuga je prvi Fordov SUV u Europi koji ima opciju projekcijskog zaslona (Head-Up Display – HUD), koji pomaže voza?ima zadržati pogled na cesti projiciraju?i korisne informacije u njihovo vidno polje. Sustav ima visoku u?inkovitost s jednim od najve?ih vidnih polja bilo kojeg HUD-a dostupnog u Europi, mjere?i 6 stupnjeva sa 2,5 stupnja.

Posebni filtri za uvla?ivi zaslon od polikarbonata zna?e da ga mogu ?itati korisnici koji nose polarizirane le?e. Ovisno o specifikacijama vozila, prilagodljivi odabir projiciranih podataka uklju?uje brzinu kretanja – jedini sadržaj koji je uvijek prisutan, prepoznavanje prometnih znakova, ACC, navigaciju, indikator promjene stupnja prijenosa, sustav zabave i hitne obavijesti.

Asistencija u vožnji uz vozilo u mrtvom kutu (BLIS) sa Sustavom upozorenja na vozila koja prolaze iza automobila (Cross Traffic Alert) upozorava voza?e o nadolaze?em prometu prilikom izlaska s parkirnog mjesta kretanjem unatrag. Sustav može aktivirati ko?nice kako bi izbjegao ili ublažio posljedice sudara ako voza? ne reagira na upozorenje.

Sustav upozorenja na vozila koja prolaze iza automobila (Cross Traffic Alert) upozorava voza?e o nadolaze?em prometu prilikom izlaska s parkirnog mjesta kretanjem unatrag, dok prednje i stražnje širokokutne kamere nude pogled od 180 stupnjeva prema prednjem i stražnjem dijelu vozila za poboljšanu vidljivost prilikom vožnje unatrag ili izlaska unatrag iz parkirnih mjesta ili prilaza.

Active Park Assist 2 olakšava parkiranje: pružaju?i potpuno automatizirane manevre u i izvan paralelnih i okomitih parkirnih mjesta pritiskom na gumb. Omogu?en sposobnoš?u prijenosa Fordova novog shift-by-wire automatskog mjenja?a s osam brzina, sustav prepoznaje prikladna parkirna mjesta, a voza? može kontrolirati kretanje vozila jednostavnim odabirom neutralnog položaja i držanjem pritisnutog gumba na središnjoj konzoli.

Tada vozilo u potpunosti kontrolira odabir stupnja naprijed ili unatrag, pritisak gasa i ko?enje, kao i upravljanje – manevriranje u prostore samo 92 centimetra dulje od automobila i na uzbrdicama do 12 posto pri brzinama do 4 km/h, prije uklju?ivanja sustava. Tehnologija tako?er može pomo?i voza?u da napusti paralelna parkirna mjesta koriste?i potpuno automatiziranu pomo? pri parkiranju.

Dodatne tehnologije osmišljene kako bi pomogle voza?ima Kuge da izbjegnu nesre?e i ometanje uklju?uju:

• Sustav izbjegavanja sudara (Evasive Steering Assist) stvoren je kako bi radio i u gradskom prometu i na autocestama. Koriste?i radar i kameru za otkrivanje vozila koja se kre?u sporije ili miruju pružaju?i upravlja?ku podršku voza?u u manevru kako bi se izvjesni sudar izbjegao
• Sustav pomo?i za zadržavanje prometnog traka (Lane-Keeping Aid) aktivno podržava voza?a da sigurno vrati vozilo natrag u ispravan prometni trak “guraju?i” upravlja? u ispravnom smjeru
• Prednje i stražnje širokokutne kamere, koje pružaju pogled od 180 stupnjeva na prednju i stražnju stranu vozila za poboljšanu vidljivost prilikom vožnje unatrag ili izlaska s parkirnih mjesta ili prilaza
• Upozorenje o pogrešnom smjeru (Wrong Way Alert), sustav koristi kameru postavljenu na vjetrobransko staklo i informacije iz navigacijskog sustava automobila kako bi voza?ima pružilo zvu?na i vizualna upozorenja ako nai?e na znak pogrešnog smjera na autocesti
• Napredne tehnologije osvjetljenja uklju?uje Fordov prilagodljivi sustav prednjeg osvjetljenja s prepoznavanjem svjetla iza zavoja i svjetlom baziranim na prometnim znakovima unaprijed prilago?ava snop prednjeg svjetla za maksimalnu vidljivost u zavojima, raskrižjima i kružnim tokovima

5 sigurnosnih zvjezdica

Potpuno novi SUV Ford Kuga dobio je najvišu mogu?u ocjenu za sigurnost od 5 zvjezdica od strane neovisnog tijela za ispitivanje sudara Euro NCAP*, postigavši 92 posto za zaštitu odraslih i dobivaju?i maksimalne bodove na testu sudara s bo?nom preprekom, kao i pri bo?nom sudaru.

Kugina struktura izra?ena je od ?elika visoke ?vrsto?e cijelom karoserijom i inteligentno je dizajnirana za poboljšanu zaštitu od udara, uklju?uju?i ?eli?ne cijevne ultra visoke ?vrsto?e ugra?ene u svaki A-stup i duž krovnih linija.

Fordov prilagodljivi sustav prednjeg osvjetljenja s prepoznavanjem svjetla iza zavoja i svjetlom baziranim na prometnim znakovima unaprijed prilago?ava snop prednjeg svjetla za maksimalnu vidljivost u zavojima, raskrižjima i kružnim tokovima.

Sustav koristi kameru usmjerenu prema naprijed za pra?enje oznaka prometnih traka do 65 metara ispred vozila, omogu?uju?i da se snop prednjih svjetala preventivno nagne u smjeru zavoja radi bolje vidljivosti na prilazu, umjesto da se oslanja samo na okretanje upravlja?a voza?a. Fordova patentirana integracija mogu?nosti o?itavanja prometnih znakova optimizira uzorke snopova i omogu?uje proširenje snopa na raskrižjima i kružnim tokovima, kako bi se bolje osvijetlile mogu?e opasnosti koje nisu u smjeru vožnje.

Duga svjetla bez odsjaja uklanjaju krivnju zbog slu?ajnog zasljepljivanja drugih voza?a i pomažu korisnicima da no?u vide ve?i dio ceste prednjim svjetlima koja koriste inovativnu prilagodljivu konfiguraciju valjka za ve?u fleksibilnost i mekše prijelaze s dugih na kratka svjetla.

Ako se dogodi nesre?a, nova tehnologija Sustava ko?enja nakon sudara (Post-Collision Braking) pomaže smanjiti utjecaj potencijalnog sekundarnog sudara automatskim primjenjivanjem umjerenog pritiska ko?nica kada se otkrije po?etni sudar; usporavanje vozila može potencijalno smanjiti ozljede putnika i daljnju štetu na vozilu.

U ovlaštenim prodajnim Ford salonima potpuno nova Ford Kuga dostupna od druge polovice studenog ove godine.
Za modelsku godinu 2021. nova Ford Kuga dostupna je od 209.990 kuna za bogato opremljeni model Ford Kuga 1.5 Ecoboost 150 KS Titanium Edition. Oprema izme?u ostalog uklju?uje 8’’ dodirni zaslon te 12.3’’ digitalnu instrument plo?u, navigaciju, stražnju kameru za parkiranje te senzore za pomo? pri parkiranju, tempomat s ASLD ure?ajem, automatsku klimu, aluminijske naplatke te najvišu razinu funkcionalnosti i sigurnosti u vožnji.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com