Nova Mercedes-Benz B-klasa

0
377

Nova Mercedes-Benzova B-klasa s novim Sports Tourerom stavlja naglasak na sport. Izgledom dinami?niji od prethodnika, agilniji na cesti i zna?ajno udobniji. Njegova avangardna unutrašnjost daje jedinstveni osje?aj prostora s prepoznatljivim dizajnom plo?e s instrumentima. Jedna od njenih zna?ajki je osnovni volumen koji se sada spušta prema putnicima i ima naglašene utore ispred voza?a i suvoza?a. Intuitivno korisni?ko su?elje adaptivnog MBUX multimedijskog sustava je središnja zna?ajka kabine.

Njegove prednosti uklju?uju sjajnu grafiku, glasovnu kontrolu “Hey Mercedes”, zaslon osjetljiv na dodir i funkcije kao što je MBUX proširena stvarnost. Kada je rije? o aktivnoj sigurnosti, najsuvremeniji sustavi pomo?i pri vožnji ?ine B-klasu predvodnikom segmenta s funkcijama prenesenim iz S-klase. Osim toga, unutrašnjost je sada prostranija, a motori su u?inkovitiji i ?iš?i. Nova B-klasa premijerno predstavlja i novi 8-stupanjski mjenja? s dvostrukom spojkom. Po?etak prodaje nove B-klase je 3. prosinca 2018., a isporuke zapo?inju u velja?i 2019.

” Prakti?niji nego ikada, elegantniji nego ikada”, ovako je Britta Seeger, ?lanica Uprave tvrtke Daimler AG, odgovorna za prodaju i marketing Mercedes-Benz automobila, okarakterizirala novu B – klasu. ” U našem portfelju kompaktnih modela, ovo je savršeno vozilo za cijelu obitelj. MBUX – novo Mercedes-Benz korisni?ko su?elje B – klasi omogu?ava funkcije koje su prethodno bile rezervirane za luksuzni razred. ”
” Najnovija ina?ica nove generacije kompaktnih automobila tvrtke Mercedes-Benz, B – klasa, piše još jedano uzbudljivo poglavlje u pri?i o uspjehu dinami?nog Mercedes-Benz Sports Tourera”, kaže Gorden Wagener, glavni direktor dizajna tvrtke Daimler AG. ” Svojim emocionalnim, ali puristi?nim dizajnom, nova B – klasa neprimjetno se uklapa u dizajnerski jezik senzualne ?isto?e.”

Dizajnerski je zadatak bio da se nova B-klasa vizualno istakne u svijetu jednovolumena. Zadatak prihva?en i riješen, s dugi me?uosovinski razmak (2,729 mm), kratki prevjesi, lagano spuštena linija krova i ve?i kota?i od 16 do 19 in?a naglašavaju dinamiku vozila. Relativno spušten, progresivni prednji kraj s teku?im prijelazom s poklopca motora na A-stup i vjetrobransko staklo, zajedno s miši?avim ramenima karoserije, isti?e sportski izgled.

Isto vrijedi i za tanka prednja svjetla, ?iji je unutarnji dio visokokvalitetan, detaljno i precizno dizajniran ve? na osnovnom modelu s H7 žaruljama i LED svjetlima za dnevnu vožnju. Kada je opremljena LED svjetlima ili više, B-klasa dolazi s vlastitim potpisom dnevnih svjetala u obliku dvostruke baklje. Opcijska MULTIBEAM LED prednja svjetla imaju izrežen sportski izgled. Omogu?uju brzu, elektroni?ki upravljanu prilagodbu prednjih svjetala prema trenutnim uvjetima prometa. Ova zna?ajka luksuzne klase, koja je debitirala u kompaktnom segmentu na novoj A-klasi, zaslužna je za upe?atljiv izgled i dodatnu sigurnost i u novoj B-klasi.

Na stražnjoj strani širinu vozila naglašavaju dvodijelna svjetla, reflektori integrirani u odbojnik i prepoznatljivi crni donji dio odbojnika s difuzorom i kromiranim rubom. Veliki krovni spojler, zajedno s crnim spojlerima visokog sjaja na bo?nim stranama stražnjeg prozora, osiguravaju bolju aerodinamiku uz sportski izgled.

Cd vrijednost nove B-klase po?inje na 0.24 (prethodnik: 0.25). Niska linija krova dodatno pridonosi najboljem protoku zraka zbog manje ?eone projekcije. Osim toga, naši aerodinami?ari su smanjili buku vjetra zahvaljuju?i detaljnom radu. Prednosti: vožnja bez stresa, kao i mogu?nost opuštenog razgovora.
Poboljšana geometrija sjedala i donja linija prozora daju još ve?i osje?aj prostora nego u prethodnom modelu. Voza? sjedi 90 milimetara više nego u A-klasi tako da uživa u posebno dobrom pogledu – tako?er zahvaljuju?i optimiziranim popre?nim presjecima krovnih stupova koji manje skrivaju okolinu.

Dizajn interijera: revolucija, drugi put
Unutrašnjost B-klase je avangardna kao i mnogobrojna revolucionarna rješenja u interijeru nove A-klase, ali je i prepoznatljiva: dok je plo?a s instrumentima sestrinskog modela podijeljena na dva vodoravna osnovna tijela, u B -klasi ima jedan osnovni volumen koji se spušta prema putnicima i s dva utora u podru?ju voza?a i suvoza?a. U utoru ispred voza?a nalazi se potpuno slobodno stoje?i zaslon, koji dolazi u tri razli?ite verzije: s dva 7-in?na zaslona (17,78 cm), s jednim 7- i jednim 10,25-in?ni zaslonom (26 cm) i, u verziji sa širokim zaslonom, s dva 10,25-in?na zaslona. Opcijski je u ponudi i head-up zaslon.
Pet okruglih otvora za provjetravanje imaju filigranski izgled turbine s finim dizajnom zra?nih kanala, inspiriran svijetom zrakoplovstva. U liniji opreme Stil, rub zra?nog kanala je u dubini naglašen bojom kako bi se dobio dojam mlaznog motora u režimu naknadnog izgaranja. Središnja konzola s kontrolnim sustavom osjetljivim na dodir dolazi s crnom plo?om sli?nom onoj u E-klasi. Ambijentalna rasvjeta sa 64 boje i deset tematskih kombinacija, jedinstvena u ovom segmentu, omogu?uje individualne prilagodbe, ?ak i kako bi odgovaralo raspoloženju putnika.
Sjedala nude bolji i, stoga, udobniji položaj za sjedenje, kao i ve?i raspon podešavanja, što tako?er pove?ava korisnu visinu kabine. Više je prostora i u širini: sa 1,456 milimetara (plus 33mm) širina u podru?ju laktova, B-klasa sada ima dimenzije vozila srednje klase.

ENERGIZING kinetika sjedala: podržava promjene položaja sjedenja
S klimatiziranim i multikonturnim sjedalima s funkcijom masaže, nova B-klasa dostupna je s opremom koja je prethodno bila rezervirana za vozila iz viših segmenata. To otvara put do još više udobnosti.
Nova ENERGIZING kinetika sjedala posebno je dobra za le?a. Može podržati ortopedski korisne minimalne promjene položaja redovitim podešavanjem kuta izme?u sjedala i naslona. Inovacija je dostupna za prednja sjedala u kombinaciji sa elektri?nim podešavanjem sjedala i memorijskom funkcijom.

Varijabilna stražnja sjedala i optimizirani prtljažni prostor
Unutrašnjost je fino dora?ena na mnogim mjestima: poboljšani prijelaz preko središnjeg tunela straga ?ini srednje sjedalo pristupa?nijim. Naslon stražnjeg sjedala uobi?ajeno dolazi s razmještajem 40:20:40. Ovisno o verziji, od sredine 2019. mogu?e je naru?iti i podešavanje stražnje klupe po duljini za 14 centimetara i postaviti naslon sjedala u uspravan položaj kako bi se promijenila zapremina prtljažnika od 455 do 705 litara. Iako je zapremina otprilike jednaka onoj u prethodnom modelu, prtljažnik se zahvaljuju?i poboljšanjima može u?inkovitije koristiti.

S preklopljenim stražnjim sjedalima i prtljagom složenom do stropa, prtljažni prostor, koji je ravan zahvaljuju?i podesivoj podnici, iza prednjih sjedala zaprima do 1.540 litara. Preklopivi naslon suvoza?evog sjedala (dodatna oprema, dostupna od sredine 2019.) omogu?uje još ve?u utovarnu duljinu.

Stražnja vrata EASY-PACK dostupna su po izboru. Automatski se mogu otvoriti ili zatvoriti pritiskom na tipku, ?ak i pomo?u pomicanja stopala u kombinaciji s opcijskim HANDS-FREE pristupom.
MBUX – Mercedes-Benz korisni?ko su?elje: jedinstveno iskustvo

Ono što vrijedi za A tako?er vrijedi i za B: nova B-klasa je drugi model nakon A-klase koji je opremljen multimedijskim sustavom MBUX (Mercedes-Benz User Experience), koji je pokrenuo novo razdoblje Mercedes me sposobnosti povezivanja. Njegova sposobnost u?enja zahvaljuju?i umjetnoj inteligenciji ?ini jedinstveni sustav. MBUX je prilagodljiv i prilago?ava se korisniku. Stoga stvara emocionalnu vezu izme?u vozila, voza?a i putnika.

Njegove druge prednosti uklju?uju dodirni zaslon, kao i, ovisno o opremi, Widescreen kokpit visoke rezolucije, navigacijski zaslon s tehnologijom proširene stvarnosti uz inteligentnu glasovnu kontrolu s prepoznavanjem prirodnog govora, koja se aktivira rije?ima “Hey Mercedes”. Zaslon osjetljiv na dodir dio je integriranog koncepta dodirne kontrole MBUX – trio koji se sastoji od zaslona osjetljivog na dodir, dodirne podloge na središnjoj konzoli (opcija) i dodirnih kontrola na kolu upravlja?a.
MBUX je revolucija korisni?kog iskustva u automobilu. Emocionalno privla?an prikaz zna?ajki olakšava razumijevanje upravlja?ke strukture i oduševljava sjajnom 3D grafikom s maksimalnom rezolucijom koja se stvara, tj. izra?unava i prikazuje u stvarnom vremenu. Tako?er je dostupan i HEAD-UP zaslon.
Nove i poboljšane Mercedes me connect usluge pokrenute su s novom MBUX infotainment generacijom. To uklju?uje navigacijske funkcije temeljene na komunikaciji Car-to-X i pra?enju vozila, što olakšava pronalaženje parkiranog vozila, kao i funkciju obavještavanja u slu?aju da je parkirano vozilo udareno ili odvu?eno.

Mercedes me zbirka aplikacija može se postaviti kao ikona na zaslonu a može se slobodno postaviti na po?etnoj stranici kao i sve ostale glavne aplikacije. Osim toga, može se prikazati i online sadržaj, kao što su trenutne cijene goriva na benzinskim postajama. Online ažuriranje jednostavan je na?in da najnoviji sadržaj bude uvijek dostupan u MBUX-u.
Nova B-klasa ve? je opremljena za privatno dijeljenje automobila: Mercedes me dopušta da se novi kompaktni automobil dijeli s prijateljima i ?lanovima obitelji. Postupak je jednostavan i siguran putem aplikacije Mercedes me Car Sharing.
Nove Mercedes me connect usluge On-Street predvi?anja, informacije u stvarnom vremenu i Off-Street predvi?anja mogu voza?ima Mercedes-Benza uštedjeti dragocjeno vrijeme i smanjiti razinu stresa, dok istodobno smanjuju potrošnju goriva i emisije pri traženju mjesta za parkiranje. Informacije u stvarnom vremenu se temelje, izme?u ostalog, na Mercedes-Benzovim vozilima koja su upravo napustila parkirno mjesto ili su prošla pokraj potencijalnih slobodnih parkirnih mjesta.

Inteligentni pogon: funkcije iz S-klase
Nova B-klasa dolazi sa sustavima za pomo? u vožnji uz kooperativnu podršku voza?u, pružaju?i tako jednu od najviših razina aktivne sigurnosti u ovom segmentu s funkcijama iz S-klase. Po prvi put, B-klasa može u odre?enim situacijama voziti polu-autonomno. Da bi to postigla, koristi poboljšanu kameru i radarski sustavi za predvi?anje prometa do 500 metara ispred vozila dok se kartografski i navigacijski podaci koriste funkcije podrške. Na primjer, Active Distance Assist DISTRONIC kao dio paketa podrške može podupirati voza?a u mnogim situacijama specifi?nim za rutu, predvi?aju?i i prilago?avaju?i brzinu, npr. pri približavanju zavoju, križanju ili kružnom toku. Tako?er, na raspolaganju su Active Emergency Stop Assist i intuitivno razumljivi Active Lane Change Assist za promjenu prometnog traka.
Nova B-klasa serijski dolazi s proširenim aktivnim sustavom za pomo? pri ko?enju, koji može pomo?i u ublažavanju težine sudara sa sporijim, vozilima u zaustavljanju ili stacionarnim vozilima sprijeda – a sada ?ak i pješacima ili biciklistima koji prelaze cestu – ili ih potpuno sprije?iti.

Nova B-klasa razvijena je i testirana u novom Tehnološkom centru za sigurnost vozila (TFS). Dizajn konstrukcije vozila obzirom na geometriju, debljinu materijala, tehniku spa-janja i kvalitetu materijala uklju?uje nalaze iz nesre?a u stvarnom svijetu. Mnogi dijelovi karoserije izra?eni su od ?elika visoke i ultra-visoke ?vrsto?e za dobivanje visoke ?vrsto?e i najmanje mogu?e težine, jer temelj sigurnosnog dizajna karoserije je visoko stabilna putni?ka kabina.
Voza? i suvoza? opremljeni su sigurnosnim pojasevima u tri to?ke s pirotehni?kim zateza?ima pojasa i ograni?enjem sile zadržavanja. U kombinaciji s PRE-SAFE ® sustavom (dodatna oprema), prednja sjedala dodatno su opremljena elektri?no reverzibilnim zateza?ima pojasa. Oba vanjska stražnja sjedala opremljena su sigurnosnim pojasom sa zateza?ima i ograni?iva?em sile zadržavanja pojasa. Nova B – klasa serijski dolazi sa zra?nim jastucima za voza?a i suvoza?a, koljena voza?a, zra?nom zavjesom i bo?nim zra?nim jastucima (kombinirani torzo/zdjelica). Stražnje bo?ni jastuci su dostupni uz nadoplatu.

Dvostruka premijera pogona: novi mo?ni dvolitarski dizelski motor uskla?en s Euro 6d normom, novi mjenja? s dvostrukom spojkom i osam stupnjeva prijenosa
U usporedbi s prethodnikom, nova B-klasa u svim se izvedbama pokre?e novim, u?inkovitim motorima, koji su u skladu s ograni?enjima norme Euro 6d-TEMP. Premijerno je predstavljena popre?no montirana ina?ica OM654 dvolitarskog dizelskog motora sa 110kW i 140 kW, aluminijskim blokom i stepenastom komorom za sagorijevanje. Zahvaljuju?i produljenoj naknadnoj obradi ispušnih plinova s dodatnim SCR katalizatorom, B-klasa s OM654q motorom prvi je kompaktni model tvrtke Mercedes-Benz certificiran sukladno standardu Euro 6d, koji ?e za nove modele postati obvezan tek 1.1.2020. Veliki dizel predstavlja dodatak ?etverocilindarskom dizelu (OM608) poznatom iz A-klase zapremine 1,5 litara, snage do 85 kW i do 260 Nm zakretnog momenta.

Tako?er su dostupna i dva ?etverocilindarska benzinska motora serije M282 zapremine 1.33 litre i 100 kW/120 kW. Inovacije uklju?uju isklju?ivanje cilindrima (u kombinaciji s 7G-DCT mjenja?em), delta oblik glave cilindra i filtar ?estica.
Nova B-klasa po?etno je dostupna isklju?ivo s mjenja?em s dvije spojke. Novost je 8-brzinski 8G-DCT, koji se isporu?uje u kombinaciji s ve?im dizelskim motorom. Slijedit ?e i drugi novi motori, kao i modeli sa 4MATIC pogonom na sve kota?e. Standardni je spremnik zapremine 43 litre, dok je ovisno o motoru, dostupan i spremnik od 51 litre.

Sljede?ih pet varijanti motora biti ?e dostupne pri predstavljanju B-klase:
• B 180 (100 kW/136 KS, 200 Nm); 7G-DCT mjenja? s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 5.6-5.4 l/100km, kombinirana emisija CO2 128-124 g/km) [1]
• B 200 (120 kW/163 KS, 250 Nm); 7G-DCT mjenja? s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 5.6-5.4 l/100km, kombinirana emisija CO2 129-124 g/km) [1]
• B 180d (85 kW/116 KS, 260 Nm); 7G-DCT mjenja? s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 4.4-4.1 l/100 km, kombinirana emisija CO2 115-109 g/km) [1]
• B 200d (110 kW/150 KS, 320 Nm); 8G-DCT mjenja?e s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 5.4-4.2 l/100 km, kombinirana emisija CO2 119-112 g/km) [2]
• B 220d (140 kW/190 KS, 400 Nm); 8G-DCT mjenja? s dvije spojke (kombinirana potrošnja goriva 4,5-4,4 l/100 km, kombinirana emisija CO2 119-116 g/km). [2]

Novi OM 654q dizelski motor: lakši, snažniji, ?iš?i
Popre?na ina?ica najnovije obitelji premium dizel motora debitira u novoj B-klasi. Unato? manjoj zapremini – malo ispod dvije litre – oko 16 posto lakši novi dizel motor sa 140kW (190 KS) razvija 10kW više od prethodnog motora.

Unutra, OM654q nudi tehnološke zna?ajke koje pove?avaju u?inkovitost, kao što su ?eli?ni klipovi sa stepenastim komorama u aluminijskom bloku. Stijenke cilindara su obložene dodatno poboljšanim NANOSLIDE ® procesom.

S razmakom cilindara od samo 90 mm (umjesto 94 mm), novi motor je kompaktniji od prethodnika i time dopušta da se komponente za naknadnu obradu ispušnih plinova instaliraju izravno na motor, gdje je temperatura ispušnih plinova ve?a, ?ime se postiže u?inkovitija naknadna obrada.

Zahvaljuju?i daljnjem poboljšanju naknadne obrade ispušnih plinova, ovaj snažni ?etverocilindraš iz moderne obitelji motora OM654 ve? ispunjava RDE standard (Real Driving Emissions) koji stupa na snagu 2020. godine i certificiran je za Euro 6d. ?ak i u zahtjevnim situacijama u vožnji i pod izazovnim uvjetima okoline, B-klasa ostaje unutar svih granica emisija.

To se postiže dodatnom selektivnom kataliti?kom redukcijom (SCR) s amonijskim katalizatorom s propuštanjem (ASC) u ispušnom sustavu B-klase. ASC omogu?uje ve?u dozu redukcijskog sredstva AdBlue, budu?i da se eventualni višak može smanjiti i pretvoriti u drugom SCR-u. Taj višak (propušteni amonijak) se osobito pojavljuje tijekom brzih promjena temperature u ispušnom sustavu, npr. pri izlasku iz gradskog režima vožnje na autocestu.
Ovjes: okretan i udoban

Najmanje okretan kao i njegov prethodnik, a još udobniji – to je bio razvojni zadatak za stru?njake za ovjes nove B-klase. Ovisno o verziji, za osnovnu konfiguraciju dostupno je nekoliko opcija, uklju?uju?i spušteni udobni ovjes i ovjes s aktivnim prilagodljivim prigušenjem, koji voza?u omogu?uje upravljanje postavkama za vrijeme vožnje uz pomo? DYNAMIC SELECT preklopnika. Sustav koristi elektroni?ki ventil, ?iji sustav upravljanja dodatno analizira uvjete vožnje i optimizira pojedina?no prigušenje za svaki kota?.

U svim verzijama nove B-klase, prednji ovjes ?ine McPherson opružne noge iz kovanog aluminija, na koje su pri?vrš?eni aluminijski rukavci. To smanjuje neovješene mase u interesu boljeg držanja ceste i ve?e udobnosti.
Straga, modeli s ulaznim ina?icama motora u osnovnoj konfiguraciji dolaze sa polukrutom osovinom. U kombinaciji s mo?nijim varijantama motora ili ako se kupac odlu?i za jedan od opcijskih sustava ovjesa, koristi se profinjena multilink stražnja osovina, koja je izra?ena od aluminija radi smanjenja neprigušene mase. Tri popre?na i jedno uzdužno rame pri?vrš?eni su na pomo?ni okvir, koji je u cilju smanjivanja prijenosa vibracija i buke ovjesa pri?vrš?en na karoseriju putem gumenih ?ahura. Amortizeri s jednostrukim cijevima i zasebne opruge koriste se na obje vrste stražnje osovine.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com