Novi Citroën Ë-Jumpy

0
307

Citroën je vode?i igra? na tržištu lakih gospodarskih vozila. Teško je zaboraviti intrigantne oblike karoserije koje su obilježile automobilsku povijest kao što su 2 CV furgon, Tip H, C15 ili Berlingo. Uspjeh koji donosi gama furgona sa snažnim karakterom, Berlingo Furgon, Jumpy i Jumper, koji se isti?u po svojoj prakti?nosti I udobnosti. Modeli inspirirani uporabom kupaca koji nude razne konfiguracije kako bi udovoljili potrebama razli?itih poslovnih korisnika.

Marka lansira u 2020. veliku ofenzivu elektrifikacije svoje game lakih gospodarskih vozila koja ?e biti 100% elektrificirana 2021. Ona uklju?uje ë-Jumpy otkriven danas, 100% elektri?nu izvedbu Jumpera u drugoj polovini 2020. i 100% elektri?nu izvedbu Berlingo Furgon tijekom 2021.

Citroën Jumpy, lansiran 2016. i s gotovo 145,000 prodanih primjeraka, nedavno je obnovila svoju gamu kako bi pobliže udovoljili potrebama poslovnih korisnika.

DOSEG – BATERIJE
Napravljen na modularnoj platformi EMP2 Grupe PSA, ova elektri?na izvedba modela Jumpy je u ponudi s dvije snage baterije, daju?i poduzetnicima mogu?nost odabira ovisno o njihovim potrebama I aktivnostima u pogledu korištenja i budžeta

• 230 km doseg po WLTP testnom ciklusu (dostupan u izvedbi XS, M, XL) opremljen baterijom od 50 kWh -napravljena od 18 modula.
• 330 km doseg po WLTP testnom ciklusu (dostupan na izvedbi M i XL) opremljen baterijom od 75 kWh – napravljena od 27 modula.

BEST IN CLASS – S dvije ponude dosega, ë-Jumpy je najbolji u segment jer savršeno udovoljava potrebama tržišta: ë-Jumpy je najbolji u svom segmentu i savršeno ispunjava o?ekivanja tržišta: prosje?no dnevno putovanje od 300 km.

ë-Jumpy je opremljen s litij-ionskim baterijama, najbolje razvijenoj tehnologiji na tržištu. Što je najvažnije, EMP2 platforma dopušta da baterija bude smještena ispod tovarnog prostora tako da nimalo ne utje?e na prakti?nost korištenja.

VELI?INE
Novi ë-Jumpy nudi sve prednosti arhitekture s motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem. Ovo lako gospodarsko vozilo povezuje kompaktne dimenzije nude?i modularnost, ergonomije, unutarnji prostor, prostor za pohranu i optimizirani utovarni kapacitet, što ga ?ini idealnim alatom za rad. ë-Jumpy je postupan u 3 duljine, uklju?uju?i potpunu novu XS od 4.60 m što omogu?ava još jednostavniji pristup gradskim središtima, posebice podru?jima s niskom emisijom CO2 i parkiranju bez ograni?enja. Ova duljina dolazi s volumenom od 5.1 m3 što ?ini ë-Jumpy iznimno kompaktnim furgonom. Izvedba XS s funkcijom Visiopark 180°, prednjim i stražnjim parking senzorima, preklopivim retrovizorima ?ini ga jednostavnim za upravljanje.

Ve?ina izvedbi ë-Jumpy je visine 1.90 m što osigurava da vozilo može i?i gdje mnogi konkurenti ne mogu kao što su podzemne garaže i šoping centri s niskim krovištem i dr.

KORISNE KARAKTERISTIKE
Njegova nosivost do 1,275 kg* stavlja ga u samo središte segmenta.

XS M XL
Korisna Nosivost Pove?ana Nosivost Korisna Nosivost Pove?ana Nosivost Korisna Nosivost Pove?ana Nosivost
Baterija  50 kWh 1 000 kg 1 275 kg 1 000 kg 1 275 kg 1 000 kg 1 275 kg
Baterija 75 kWh     1 000 kg   1 000 kg  

 

VOŽNJA
Elektri?ni motor pokre?e sukladno odabranom modu vožnje. Za vrijeme ko?enja akumulira energiju.
• Njegova snaga je 100 kW (136 KS) / 260 N.m.
• Maksimalna brzina 130 km/h u sva 3 na?ina rada (Eco, Normal, Power),
• 3 na?ina rada: Normal, Eco i Power.
Garancija na baterije je 8 godina ili 160 000 km.

PUNJENJE
Dostupna su tri na?ina punjenja. Priklju?ak za punjenje se nalazi na prednjem blatobranu e-Jumpy-a, a punjenje se odvija u na?inu rada Park. Punjenje je dostupno na :

• Ku?nom punja?u koji zahtjeva mod 2 kabel (za punjenje kod ku?e ili na poslu)
– Kompatibilan sa standardnom 8A uti?nicom,
– Kompatibilan sa poja?anom uti?nicom od16A, koja smanjuje vrijeme punjenja.
• Javnoj punionici koja zahtjeva mod 3 kabel
– Kabel 32 A,
– Wallbox od 3.7 do 22 kW,
– Punjenje od 0 do 100% u manje od 8 h (Wallbox od 7,4KW).

• Super brzim punionicama (kabel se nalazi u sklopu punionice)
– Do 100 kW,
– Baterija snage 50 kWh postiže kapacitet od 80% u 30 minuta punjenja dok baterija od 75 kWh za 45 minuta.

              Green’up 16A Wallbox 32A jednofazna Wallbox 16A trofazna Superbrze punionice
Elektri?na snaga 3.6 kW 7.4 kW 11 kW 100 kW
Baterija 50 kWh 15h 7h30 4h45 30min
Baterija 75 kWh 23h 11h20 7h 45min

 

SUSTAVI ZA POMO? U VOŽNJI

ë-Jumpy poslovnim korisnicima nudi 15 korisnih sustava za pomo? u vožnji za bezbrižnu vožnju:
JEDINSTVENO u segmentu – klizna bo?na vrata s automatskim otvaranjem. Automatska funkcija omogu?uje otvaranje i zatvaranje bo?nih vrata bez kontakta. Jednostavnim potezom noge ispod ugla stražnjeg odbojnika vozilo se otklju?ava i klizna vrata pred kojima se nalazite otvaraju se automatski. Istim se pokretom pri udaljavanju od vozila vrata zatvaraju i zaklju?avaju. Tom se funkcijom tako?er pojednostavnjuje utovar i istovar kada imate pune ruke;

– JEDINSTVENO u segmentu – otklju?avanje i pokretanje vozila bez klju?a,

– Active Safety Brake, Sustav za automatsko ko?enje u slu?aju opasnosti, omogu?uje smanjenje tjelesnih ozljeda putnika time što ko?i umjesto voza?a zahvaljuju?i višenamjenskoj kameri smještenoj u gornjem dijelu vjetrobranskog stakla, i to u sljede?im slu?ajevima:
o pri brzini od 0 do 30 km/h: sprje?ava sudar sa stati?nim ili pokretnim preprekama ili s pješacima,
o pri brzini višoj od 30 km/h: smanjuje brzinu prije sudara;
JEDINSTVENO u segmentu – Head-up zaslon u boji omogu?uje voza?u da neprekidno gleda cestu i da u vidnom polju na prozirnoj plo?i ima sve bitne informacije za vožnju (trenuta?nu i preporu?enu brzinu, postavljenu brzinu na regulatoru/limitatoru brzine, postavke navigacijskog sustava i upozorenje na opasnost od sudara). To je novost me?u vozilima u tom segmentu;
– Hill start assist, Pomo? pri kretanju na kosini,
– Sustav upozorenja na nepažnju voza?a kamerom,
– sustav za upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka (AFIL), koji upozorava voza?a kada automobil prije?e crtu, a da pokaziva? smjera nije uklju?en. Sustav prepoznaje nenamjeran prelazak preko ozna?ene crte na tlu (pune ili isprekidane) i upozorava voza?a zvukom i vizualnim znakom na instrumentnoj plo?i;
– Upozorenje na opasnost od sudara,
– Kamera za vožnju unatrag/Top Rear Vision,
– Coffee Break Alert,
– Automatska prebacivanje dugih i kratkih svjetala,
– Grip Control,
– prepoznavanje znakova ograni?enja brzine i preporuka brzine. Taj je sustav prava novost, radi pomo?u kamere smještene u gornjem dijelu vjetrobranskog stakla i upotpunjuje podatke opcionalnog navigacijskog sustava. Tako voza? u svakom trenutku raspolaže informacijama o trenuta?nim ograni?enjima u prometu. Kada kamera prepozna prometni znak s ograni?enjem brzine, voza? može pritiskom tipke prihvatiti preporu?enu brzinu i postaviti je kao brzinu regulatora ili limitatora;
– prilagodljivi regulator brzine vozila, koji omogu?uje voza?u da dopusti vozilu da se prilagodi brzini vozila koje se nalazi ispred njega. Taj automatski sustav regulacije može smanjiti brzinu za do 20 km/h tako da utje?e samo na papu?icu gasa, bez pritiskanja ko?nice. Taj je sustav posebno prilago?en umjereno gustom prometu, primjerice na autocesti;
– ultrazvu?ni sustav za nadzor mrtvog kuta, koji naran?astom diodnom lampicom ugra?enom u kut retrovizora obavještava voza?a o prisutnosti vozila u mrtvom kutu.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com