Novi Citroën ë-Jumpy zna sve u ëlektri?nom modu

0
373

Citroën je vode?i igra? na tržištu lakih gospodarskih vozila. Teško je zaboraviti intrigantne oblike karoserije koje su obilježile automobilsku povijest kao što su 2 CV furgon, Tip H, C15 ili Berlingo. Uspjeh koji donosi gama furgona sa snažnim karakterom, Berlingo Furgon, Jumpy i Jumper, koji se isti?u po svojoj poslovnoj funkcionalnosti, prakti?nosti i udobnosti. Modeli inspirirani uporabom kupaca koji nude razne konfiguracije kako bi udovoljili potrebama razli?itih poslovnih korisnika.

Marka lansira 2020. veliku ofenzivu elektrifikacije svoje game lakih gospodarskih vozila koja ?e biti 100% elektrificirana 2021. Ona uklju?uje ë-Jumpy, 100% elektri?nu izvedbu Jumpera tijekom Q3 2021. i 100% elektri?nu izvedbu Berlingo Furgon tijekom Q4 2021.

JUMPY: BENCHMARK U KOMPAKTNIM FURGONIMA
Citroën Jumpy, lansiran 2016. i s gotovo 145 000 prodanih primjeraka, danas na hrvatskom tržištu obnavlja svoju gamu kako bi pobliže udovoljili potrebama poslovnih korisnika i lansira danas na hrvatsko tržište ë-Jumpy.

DOSEG – BATERIJE
Napravljen na modularnoj platformi EMP2 Grupe PSA, ova elektri?na izvedba modela Jumpy je u ponudi s dvije snage baterije, daju?i poduzetnicima mogu?nost odabira ovisno o njihovim potrebama I aktivnostima u pogledu korištenja i budžeta

• 230 km doseg po WLTP testnom ciklusu (dostupan u izvedbi M i XL) opremljen baterijom od 50 kWh – napravljena od 18 modula.
• 330 km doseg po WLTP testnom ciklusu (dostupan na izvedbi M i XL) opremljen baterijom od 75 kWh – napravljena od 27 modula.

BEST IN CLASS – S dvije ponude dosega, ë-Jumpy je najbolji u segmentu jer savršeno udovoljava potrebama tržišta: prosje?no dnevno putovanje od 300 km.

ë-Jumpy je opremljen s jednom litij-ionskom baterijom, 50 kWh ili 75 kWh, najbolje razvijenoj tehnologiji na tržištu. Što je najvažnije, EMP2 platforma dopušta da baterija bude smještena ispod tovarnog prostora tako da nimalo ne utje?e na prakti?nost korištenja.

VELI?INE
Novi ë-Jumpy nudi sve prednosti arhitekture s motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem. Ovo lako gospodarsko vozilo u HR je dostupno u 2 duljine. Povezuje kompaktne dimenzije nude?i modularnost, ergonomije, unutarnji prostor, prostor za pohranu i optimizirani utovarni kapacitet, što ga ?ini idealnim alatom za rad.

Ve?ina izvedbi ë-Jumpy je visine 1.90 m što osigurava da vozilo može i?i gdje mnogi konkurenti ne mogu kao što su podzemne garaže, šoping centri s niskim krovištem i dr.

VOŽNJA
Elektri?ni motor pokre?e sukladno odabranom modu vožnje. Za vrijeme ko?enja akumulira energiju.
• Njegova snaga je 100 kW (136 KS) / 260 Nm;
• Maksimalna brzina 130 km/h u sva 3 na?ina rada (Eco, Normal, Power);
• 3 na?ina rada: Normal, Eco i Power.
Jamstvo na baterije je 8 godina ili 160 000 km.

PUNJENJE
Dostupna su tri na?ina punjenja. Priklju?ak za punjenje se nalazi na prednjem blatobranu ë-Jumpy-a, a punjenje se odvija u na?inu rada Park. Punjenje je dostupno na :

• Ku?nom punja?u koji zahtjeva mod 2 kabel (za punjenje kod ku?e ili na poslu)
– Kompatibilan sa standardnom 8A uti?nicom,
– Kompatibilan sa poja?anom uti?nicom od 16A, koja smanjuje vrijeme punjenja.
• Javnoj punionici koja zahtjeva mod 3 kabel
– Kabel 32 A,
– Wallbox od 3.7 do 22 kW,
– Punjenje od 0 do 100% u manje od 8 h (Wallbox od 7,4KW).

• Super brzim punionicama (kabel se nalazi u sklopu punionice)
– Do 100 kW,
– Baterija snage 50 kWh postiže kapacitet od 80% u 30 minuta punjenja dok baterija od 75 kWh za 45 minuta.

              Green’up 16A Wallbox 32A jednofazna Wallbox 16A trofazna Superbrze punionice
Elektri?na snaga 3.6 kW 7.4 kW 11 kW 100 kW
Baterija 50 kWh 15h 7h30 4h45 30min
Baterija 75 kWh 23h 11h20 7h 45min


UDOBNOST U VOZILU

– Nula emisije, nula buke, nula stresa: sloboda od vibracije i buke, osje?aj fluidnosti
– Vožnja u elektri?nom modu s okretnim momentom koji je odmah dostupan I nema promjena brzine što daje osje?aj fluidnosti pokretima
Upravljanje grijanjem/hla?enjem unutar kabine na daljinu zna?i da se grijanje/hla?enje može kontrolirati prije ulaska u vozilo.
Bez kompromisa u pogledu pretinaca pametno raspore?enih unutar kabine, kako bi sve bilo na svom mjestu i kako bi korisnici bili bezbrižni. ë-Jumpy ima gotovo 100 litara pretinaca…

Ovjes :
– Da bi se osigurala maksimalna udobnost, ë-Jumpy je opremljen oprugama promjenjive krutosti i amortizerima ?ija varijabilna tvrdo?a ovisi o optere?enju vozila. (AMVAC), pasivni sustav koji varira prigušenje, ovisno o visini vozila.
– Ovjes osigurava ë-Jumpy-u precizno upravljanje, zadržavaju?i vrlo dobro prigušenje. Odlikuje se poja?anim Pseudo McPherson ovjesom na prednjoj osovini, sa šipkom protiv prevrtanja i stražnjom osovinom sa neposrednim vilicama.
– BEST IN CLASS u segmentu – MODUWORK® na svim izvedbama za osje?aj kao u uredu
Sustavom – MODUWORK®: zahvaljuju?i posebnoj pregradi i modularnom bo?nom suvoza?evom sjedalu u preklopljenom položaju, osloba?a ravnu podnicu. Zajedno s mrežom protiv proklizavanja postavljenom na strani voza?eva sjedala, Moduwork omogu?uje produljivanje tovarnog prostora za 1,16 m. Tako?er omogu?uje da se kabina Citroën ë-Jumpy-a preradi u pravi ured na kota?ima zahvaljuju?i sniženom središnjem naslonu za ruke koji je opremljen rotiraju?im stoli?em s elasti?nom i prianjaju?om trakom protiv klizanja predmeta (prijenosno ra?unalo, tablet itd.).

Obujam teretnog prostora M XL
Furgon sa Moduwork (m3) 5,8 6,6
Produžena kabina (m3) 3,2 4,0

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com