Novi Clio: vodeći položaj osnažen motorom E-tech Full

0
688
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Renault Clio žari i pali još otkako je prvi put sišao s trake 1990., a dosad je u svijetu prodan u 16 milijuna primjeraka! Taj omiljeni automobil Francuza oborio je međunarodni rekord u prodaji te je dvaput proglašen Europskim automobilom godine.

Dosad je predstavljen u pet generacija te slovi za jedan od najlegendarnijih gradskih automobila! Clio sada stiže u novom revolucionarnom izdanju koje savršeno ilustrira Renaultovu strategiju Nouvelle Vague. Stil novog modela još je primamljiviji i elegantniji, a njegova upečatljiva i nadasve chic unutrašnjost ilustrira novi dizajnerski smjer marke. Tehnološki napredan prednji kraj odiše snagom, u cijelosti obnovljen svjetlosni potpis utjelovljuje identitet marke, a zategnute, precizne i aerodinamične linije daju posebnu emocionalnu dimenziju ovom dinamičnom i upečatljivom statusnom simbolu. Poboljšana je i tehnološka oprema, pa tako sve inačice novog modela imaju digitalnu instrumentnu ploču. Novi Clio nudi najširu paletu motora u klasi, usklađenu s potrebama različitih kupaca i vremenom u kojem živimo.

Isprva dostupan s nizom benzinskih i dizelskih motora, Clio se s vremenom prilagodio potrebama i očekivanjima kupaca koji traže štedljivije vozilo koje manje zagađuje. Godine 2020., Clio je po prvi put postao dostupan s elektrificiranim hibridnim pogonom koji je sada neizostavni dio Renaultove ponude.
Kao i njegovi prethodnici, novi Clio teži utjeloviti duh vremena i udovoljiti specifičnim zahtjevima najšireg kruga kupaca, kako privatnih tako i profesionalnih: ponuda motora nove generacije Clija (benzinski, dizelski, plinski) osnažena je ključnom pogonskom tehnologijom marke – motorom E-Tech full hybrid snage 145 KS koji pruža čisti užitak u vožnji uz malu potrošnju (4,1 l / 100 km).
Novi je Clio dostupan s više razina opreme, uključujući novu inačicu Esprit Alpine koja se svojim jedinstvenim sportskim, tehnološkim i profinjenim izgledom te dinamičnošću savršeno uklapa u strategiju Renaulution.

U želji da ponudi najbolju povezivost u klasi, novi je Clio bogato opremljen tehnologijama koje pojednostavnjuju vožnju. Povrh toga, korisnicima pruža digitalno iskustvo na kakvo su naviknuli u svakodnevnom životu. Zahvaljujući multimedijskom sustavu Renault EASY LINK i bežičnom povezivanju pametnog telefona, postavkama sustava MULTI-SENSE i 20 sustava za pomoć u vožnji, novi je Clio intuitivniji i povezaniji no ikad te se s razlogom može zvati pravim „automobilom za život”.

SUVREMENIJI I ODVAŽNIJI STIL

Novi je Clio odražava Renaultov dizajnerski pristup koji u središte stavlja ljude i tehnologiju. Novi središnji Renaultov logotip daje izražajnost potpuno obnovljenom prednjem kraju. Marka kroz redizajn želi ponuditi suvremenije, upečatljivije i održivije automobile za život i uživanje, utemeljene na već stečenim vrijednostima. Novi prepoznatljivi svjetlosni potpis, koji će u budućnosti zasjati na svim modelima marke, savršeno se uklapa u novi dizajn te odražava njegova ključna obilježja: preciznost i karakter. Poboljšan je i putnički prostor: nove presvlake i novi materijali iz bioloških izvora daju suvremen pečat novom Cliju te značajno poboljšavaju dojam kvalitete i iskustvo u unutrašnjosti. Inačica Esprit Alpine najbolje utjelovljuje duh nove generacije koju u cijelosti prožima sportskim duhom i elegancijom.

NOVI VANJSKI DIZAJN: JOŠ ODVAŽNIJI IZGLED
Prednji kraj novog Clija u potpunosti je obnovljen: njegove isklesane i zategnute linije te reljefni obrisi djeluju suvremeno i poletno. Veća prednja maska s uzorkom šahovnice odaje dojam snage i sportskog duha. Boje prednje maske (tamnije oko logotipa i svjetlije prema rubovima) stvaraju dojam dubine i tehničke preciznosti. Ti su elementi dizajna radikalno promijenili lice Renaulta Clio te ga učinili privlačnijim.

Brušeni i matirani prednji logotip Nouvel’R odaje počast nasljeđu marke. Njegova je geometrija jednostavna, znakovita i bezvremenska. Optički učinak dvaju isprepletenih dijamanata stvara dojam komplementarnosti i neprekidnog kretanja te jasnije no ikad prenosi identitet nove generacije.
Ispod prednje maske inačica Techno i Esprit Alpine ugrađen je prednji spojler, nadahnut svijetom automobilističkih sportova. Isklesani oblici i napete reljefne linije naglašavaju i osnažuju prednji kraj. Spojler inačice Techno izveden je u boji karoserije, dok je u inačici Esprit Alpine obojen mat sivom bojom Schiste.

Novi je Clio prvi serijski automobil nastao u okviru strategije Nouvelle Vague koji nosi novi svjetlosni potpis prednjih svjetala, oblikovan po uzoru na logotip: okomita LED dnevna svjetla oblikom naznačuju obris polovice Renaultova logotipa, istovremeno naglašavajući živahan i poletan karakter prednjeg kraja i jačajući povezanost modela s imidžem marke.
Tanka Full LED prednja svjetla, ugrađena u sve inačice, automobilu daju oštar pogled te odražavaju preciznost i tehničko umijeće. Kompaktnija su i uključuju pet tehnološki naprednih svjetlosnih snopova (u usporedbi s dosadašnja tri) koji automatski prilagođavaju intenzitet dugih i kratkih svjetala.

Stražnji je odbojnik također je prerađen: aerodinamični zračni otvori vizualno proširuju stražnji kraj, pospješuju prianjanje i naglašavaju tehničku moć automobila. Ovisno o inačici, donji dio stražnjeg kraja obojen je mat crnom bojom (prve dvije inačice), sjajno crnom bojom (inačica Techno) i mat sivom bojom Schiste (inačica Esprit Alpine). Jednako tako, ispušne cijevi mogu biti vidljive ili skrivene difuzorom.
Suvremena stražnja svjetla imaju prozirne pokrove koji nagovještavaju suvremenu, tehnološki naprednu unutrašnjost. Njihovi sjajni vanjski rubovi usklađeni su s prednjim svjetlosnim potpisom.

Nova je generacija dostupna u sedam elegantnih boja karoserije: bijela Glacier, crna Star, siva Schiste, plava Iron, crvena Flamme, narančasta Valencia i siva Rafale – nova troslojna boja koja izdaleka djeluje obično, a izbliza svjetlucavo.
Privlačan stav novog modela naglašavaju upečatljivi naplatci do 17 inča. Ponuda uključuje šest opcija naplataka, uključujući četiri opcije aluminijskih naplataka koje su dostupne za različite inačice. Primjerice, inačica Techno ima 16-inčne crne aluminijske naplatke dijamante obrade. Svi naplatci imaju novi središnji Renaultov logotip od brušenog aluminija.
Kućišta retrovizora ostalih inačica obojena su crnom bojom Star, baš kao i shark antena inačica Techno i Esprit Alpine.
Bez obzira na stilske promjene u unutrašnjosti, Clio je zadržao proporcije prethodnika: dugačak je 4053 mm, širok 1988 mm i visok 1439 mm.

ELEGANTNA I ODRŽIVA UNUTRAŠNJOST

Zahvaljujući poboljšanjima u unutrašnjosti, putnički prostor novog Clija sada je udobniji i ugodniji. Čim stupite u unutrašnjost pozornost će vam privući fini i održivi materijali vrhunske kvalitete. Prostranost i ergonomičnost i dalje su glavni aduti ovog vozila koje svim putnicima pruža neusporedivu razinu udobnosti. Tehnološka oprema nove generacije jamči bolje korisničko iskustvo te obuhvaća niz povezanih usluga i aplikacija koje putovanje čine opuštenim i ugodnim, kako za vozača tako i za putnike.

Sjedala, obloge vrata i armaturne ploče inačice Techno presvučeni su posebno razvijenom održivom tkaninom sa 60-postotnim udjelom modalnih vlakana s – celuloznih vlakana iz bioloških izvora koje proizvodi Lenzing Grupa. U skladu sa strategijom eliminacije ugljičnog otiska, novi je Clio prvi Renaultov model koji u velikoj mjeri upotrebljava modalna vlakna TENCEL. Poznata po iznimnoj mekoći, ta su vlakna dobivena iz obnovljivog izvora – prirodnog drva koje potječe iz poluprirodnih europskih šuma kojima se gospodari na održiv način i koje rastu bez upotrebe kemijskih gnojiva ili umjetnog navodnjavanja te apsorbiraju velike količine ugljičnog dioksida. Modalna vlakna TENCEL proizvedena su uz pomoć obnovljive energije i nose znak za okoliš EU-a – oznaku okolišne izvrsnosti koji se dodjeljuje proizvodima i uslugama koje ispunjava visoke okolišne standarde tijekom čitavog životnog vijeka.

Osim toga, u Cliju nisu upotrijebljeni kožnati materijali: površine putničkog prostora obložene su prevučenom zrnatom tkaninom (TEP), proizvedenom od kombinacije vlakana iz bioloških izvora i poliesterskih vlakana. Riječ je o materijalu koji zahtijeva manje vode i energije pri bojenju (za razliku od bojenja konvencionalnim postupkom) i koji, uz zaokret u pogledu kožnatih materijala, potvrđuje održive vrijednosti marke.

Sjedala novog Clija odišu otmjenošću i sportskim duhom. Nasloni za glavu imaju ergonomičan, tanak i elegantan dizajn, dok obujmljujući oblik sjedala i gusta pjenasta ispuna jamče udobno sjedenje. Svaka inačica nudi poseban spektar boja u smislu sjedala i naslona, šavova i ukrasnih elemenata. Inačica Esprit Alpine ima i posebna sjedala.

Na armaturnoj ploči novog Clija nalazi se digitalni zaslon bez okvira koji, ovisno o inačici, mjeri 7 ili 10 inča. Ovisno o zemlji i inačici, novi Clio može biti opremljen radijem i sustavom R&GO ili multimedijskim sustavom Renault Easy Link. Logotip Nouvel’R na upravljaču unosi dašak elegancije u kokpit.

POSEBNO DINAMIČNA INAČICA ESPRIT ALPINE

Nakon Australa, prvog Renaultova modela koji je bio ponuđen u inačici Esprit Alpine, a zatim i novog Espacea, ta je sportska, tehnički napredna i elegantna razina opreme sada dostupna i za novi Clio. Spojivši prepoznatljiva obilježja marke Alpine s Renaultovim novim stilskim jezikom, inačica Esprit Alpine udahnula je dinamičniji karakter novom Cliju.

Sportska vanjština
Prednja maska naglašava sportski izgled i odvažan dizajn novog Clija. Primjenom tehnike vrućeg prešanja i upotrebom boja koje gradiraju od tamne u središnjem dijelu prema kromiranoj sjajnoj na rubovima maske postignut je dojam dubine i snage. Sjajno crna vodoravna linija presijeca masku i proteže se sve do prednjih svjetala. Logotip je također prerađen kako bi se naglasila tehnička svojstva vozila, a njegova ekskluzivna završna obrada od brušenog aluminija izvedena je u ledeno crnoj boji. Posebna oznaka Esprit Alpine dodana je na luk prednjeg blatobrana.
Prednji spojler mat sive boje Schiste dočarava svijet trkaćih vozila i automobilističkih sportova koji ova inačica utjelovljuje. Ista se boja nalazi i na bočnim letvicama te na stražnjem difuzoru. Aerodinamični usisnici zraka na odbojniku vizualno proširuju stražnji kraj, dajući novom modelu naglašeno sportski izgled.
Inačica Esprit Alpine dostupna je sa 17-inčnim aluminijskim naplatcima u duhu marke Alpine: crni naplatci dijamantne obrade s pepeljasto sivim premazom te plavim ili sivim središnjim vijkom (ovisno o boji karoserije) pridonose dinamičnosti, uglađenosti i tehnološkom dojmu vozila. Tu je još i sjajno crna oznaka Clio na stražnjem kraju.
Profinjena unutrašnjost
Inačica Esprit Alpine ima i posebnu unutrašnjost koja odiše prvoklasnim sportskim duhom i profinjenošću. Obujmljujući oblik sjedala pruža bolju bočnu potporu i veću udobnost. Sjedala su presvučena ekskluzivnim materijalima, pri čemu je središnji dio naslona i sjedala obložen svjetlijom sivom tkaninom koja naglašava sportski karakter modela. Bočne su strane obložene debljim materijalom. Svi detalji imaju posebna tehnička obilježja, uključujući uzorak sjedala u obliku slova Y koji podsjeća na sportske majice. Plavi šavovi i slovo A koje je toplinski utisnuto u gornji dio naslona, i koje simbolizira marku Alpine, upotpunjuju ovu sportsku inačicu. Zastava plave, bijele i crvene boje koja simbolizira Francusku ušivena je na bočnu stranu sjedala.
U inačici Esprit Alpine također su upotrijebljeni održivi materijali. Primjerice, presvlake sjedala i naslona proizvedene su od 72 % recikliranih polietilenskih vlakana, dok presvlake bočnih strana sjedala sadržavaju 13 % recikliranog zrnatog prevučenog tekstila.

Detaljima i poboljšanjima tu nije kraj. Upravljač je posebno dizajniran kako bi prenio duh marke Alpine: obrubljen je dvostrukim plavim, bijelim i crvenim šavovima i izrađen od perforiranog materijala. Njegov središnji logotip crne boje Ice, utisnut na sjajno crno podlogu, poziva vas da odmah krenete. Na armaturnoj ploči nalazi se izvezena francuska zastava, dok prednji i stražnji sigurnosni pojasevi (osim pojasa središnjeg sjedala) imaju prepoznatljivi plavi obrub. Papučice su izrađene od aluminija, a pragove prednjih vrata krase posebne letvice.
Kad sjednete za upravljač, automatski će se osvijetliti zaslon Renault Easy Link te će se prikazati poruka dobrodošlice koja evocira marku Alpine.

INTUITIVAN I ZABAVAN

Novi Clio nudi praktičnije i jednostavnije tehnologije uz koje je boravak u vozilu osjetno kvalitetniji, kako za vozača tako i za putnike. Uz multimedijski sustav Renault Easy Link, postavke sustava MULTI-SENSE i dvadeset sustava za pomoć u vožnji, novi Clio pruža krajnje intuitivno iskustvo te se s pravom može smatrati „automobilom za život i uživanje”.

TEHNOLOGIJA ZA SVE

Digitalni zasloni u čitavoj ponudi modela
Nove usluge i najnaprednije povezane značajke omogućuju intuitivniju upotrebu vozila. Sve su inačice opremljene digitalnom instrumentnom pločom veličine 7 ili 10 inča. 10-inčni zaslon podržava zrcaljenje navigacijskih karata te se prilagođava odabranom načinu rada i postavkama sustava MULTI-SENSE.

Bežično povezivanje pametnog telefona
Novi Clio opremljen je multimedijskim sustavom Easy Link koji omogućuje pristup mnoštvu aplikacija, uključujući navigaciju, proaktivno održavanje i multimedijske sadržaje.
Renault Easy Link dostupan je u dvjema inačicama koje podržavaju bežično povezivanje putem sustava Android Auto i Apple CarPlay:
– sa 7-inčnim zaslonom;
– s 9,3-inčnim zaslonom s ugrađenom navigacijom (serijski dostupan u inačici Esprit Alpine).

Sustavi za pomoć u vožnji koje kupci posebno cijene
Novi Clio ima 20 naprednih sustava koji vožnju čine jednostavnijom i sigurnijom no ikad. Ti se sustavi dijele u tri skupine: vožnja, parkiranje i sigurnost.
Među najvažnijim značajkama valja istaknuti aktivnu pomoć za vozača, kameru s 360-stupanjskim prikazom i aktivno kočenje u nuždi sa senzorima za prepoznavanje biciklista i pješaka. Zahvaljujući sveobuhvatnoj ponudi sustava za pomoć u vožnji. novi je Clio jedan od najsigurnijih automobila u svojoj klasi.

Aktivna pomoć za vozača jedan je najvažnijih sustava za bezbrižnu vožnju uz najveću razinu sigurnosti. Sustavi za pomoć u vožnji uključuju adaptivni tempomat, funkciju Stop & Go i sustav za zadržavanje vozila u središtu prometnog traka (što odgovara autonomnoj vožnji druge razine) te značajno pojednostavnjuju vožnju autocestom i u prometnim gužvama.
Novi je model serijski opremljen i aktivnim kočenjem u nuždi koje upozorava vozača na opasne situacije i tako maksimalno povećava sigurnost u vožnji. Ako vozač ne reagira na vrijeme, sustav će automatski zakočiti automobil.
Clio je opremljen nizom sustava za pomoć pri parkiranju, uključujući sustav za parkiranje slobodnih ruku i kameru s 360-stupanjskim prikazom okruženja vozila iz ptičje perspektive koja prikazuje prepreke sa sve četiri strane vozila.

AUTOMOBIL ZA ŽIVOT I UŽIVANJE U KOJEM SE SVI OSJEĆAJU DOBRODOŠLO

Automatski klima-uređaj, kartica „Slobodne ruke” i bežični punjač pametnog telefona samo su neke od brojnih prednosti koje boravak u novom Cliju čine savršeno prilagodljiv i ugodnim. Od ostalih prednosti valja izdvojiti suvozačevo sjedalo podesivo po visini te središnji naslon za ruke (od inačice Techno). Putnici na stražnjoj klupi uživat će u olakšanom pristupu unutrašnjosti i izdašnom prostoru za koljena, a tu je još i 391-litreni* prtljažnik, najveći u klasi!

Sustav MULTI-SENSE otvara vrata u svijet novih iskustava te vam omogućuje da prilagodite osvjetljenje armaturne ploče i središnje konzole. Taj tehnološki napredan, precizan i sofisticiran sustav jamči fantastično iskustvo u unutrašnjosti.

JOŠ VEĆI UŽITAK U VOŽNJI U NOVOM CLIJU

Najprodavaniji francuski automobil svih vremena odlikuje se najvećom svestranošću i užitkom vožnje u klasi, kako u gradu tako i na otvorenoj cesti. Zahvaljujući kalibraciji poboljšanog novog servoupravljača, novi se Clio može pohvaliti preciznijim i odzivnijim upravljanjem.

Budući da spaja uglađene vozne osobine i učinkovitost, od ostalih se vozila u segmentu izdvaja učinkovitošću, preciznošću i neusporedivim užitkom u vožnji. Stabilna pri velikim brzinama i u zavojima te nenadmašno okretna u gradu, nova generacija pruža savršenu ravnotežu užitka u vožnji i udobnosti! Clio je još jednom pokazao da zna kako osigurati bezbrižnu i okretnu vožnju.

NAJCJELOVITIJA PONUDA MOTORA U SEGMENTU

Clio od samog početka nudi najcjelovitiju ponudu motora u segmentu, uvijek prilagođenu suvremenim trendovima.
Od benzinskih i dizelskih do električnih motora… Ta se ponuda značajno mijenjala tijekom godina. Prva generacija Clija, predstavljena 1990., uglavnom je bila dostupna s benzinskim motorom (77 % u usporedbi s 23 % dizelskih modela). Druga je generacija Clija slijedila taj trend sa 63 % benzinskih i 37 % dizelskih modela. Godine 2005. došlo je do porasta prodaje dizelskih modela, a treća i četvrta generacija Clija spremno su odgovorile na taj trend (55 % i 51 % dizelskih modela). Godine 2019. zabilježen je postupan pad prodaje dizelskih modela i rast prodaje benzinskih modela. Clio se, dakako, i tome prilagodio pa su najveći udjel u prodaji pete generacije Clija ostvarili upravo benzinski modeli (57 %).
Slijedom toga, značajan udjel u prodaji danas bilježe hibridni (23 %) i benzinsko-plinski (8 %) modeli. Te nam vrijednosti pokazuju kako je novi Clio uspio osigurati svoj položaj u vrijeme kada održiva i štedljiva vozila sve više dobivaju na važnosti.
Novi Clio nudi niz različitih pogona, uključujući tehnološki napredan hibridni motor E-Tech Full Hybrid od 145 KS. Taj motor pruža užitak električne vožnje u gradovima te istovremeno smanjuje potrošnju goriva i emisije CO2. Na raspolaganju su još i benzinski, dizelski i benzinsko-plinski motor s različitim razinama snage koji zaokružuju ovu sveobuhvatnu ponudu. To znači da svaki kupac može odabrati motor koji najbolje odgovara njegovim navikama i zahtjevima!
Pomoćnik za eko-vožnju dostupan je bez obzira na odabranu vrstu pogona, a vozače savjetuje kako uštedjeti gorivo i smanjiti emisije CO2.

E-Tech full hybrid 145: spoj zabavnih voznih osobina i male potrošnje

Renault je 2020. godine počeo ugrađivati hibridni motor E-Tech full hybrid u svoje modele, pa tako i u Clio. Nova generacija Clija dostupna je s istom tehnologijom motora od čak 145 KS.

Tehnologija punog hibrida E-Tech, za koju je prijavljeno više od 150 patenata, temelji se na Renaultovoj stručnosti u Formuli 1 – posebno kada je riječ o prikupljanju i obnavljanju energije. Zahvaljujući njoj, novi je Clio još dinamičniji i učinkovitiji. Serijsko-paralelna arhitektura kombinira dva električna motora (glavni električni motor snage 36 kW i visokonaponski elektropokretač-generator snage 18 kW) s 1,6-litrenim četverocilindarskim termičkim motorom snage 69 kW / 94 KS, inteligentnim dog-clutch mjenjačem s više načina rada i baterijom od 1,2 kWh.

Mjenjač ima četiri stupnja prijenosa za termički motor i dva stupnja prijenosa za glavni električni motor. Motor E-Tech full hybrid može kombinirati snagu termičkog i električnog motora na do 14 različitih načina i tako povećati energetsku učinkovitost.

Osim automatskog pokretanja u 100 % električnom načinu rada, ovim motorom do 80 % vremena u gradu vozite na električni pogon i smanjujete potrošnju goriva za do 40 % (u usporedbi s konvencionalnim benzinskim motorom). U segmentu hibridnih gradskih automobila, nova se generacija može pohvaliti najvećim kapacitetom baterije u gradskoj vožnji. A zahvaljujući učinkovitom motoru, vrijednosti emisija CO2 jedne su od najboljih u klasi (od 95 g/km)! Novi je Clio usto tih poput pravih električnih automobila, pri čemu se ne morate zaustavljati da biste napunili bateriju.

TCe 100 LPG: svestrani motor s niskim uporabnim troškovima

Nova je generacija dostupna i s trocilindarskim motorom s turbopunjačem TCe 100 LPG. Dvogorivni sustav ovog motora poboljšava performanse te smanjuje potrošnju goriva i emisije CO2 (emisije CO2 manje su za 8 % u usporedbi s ekvivalentnom inačicom s benzinskim motorom). Njegove su performanse također dojmljive: maksimalni okretni moment od 170 Nm postiže pri 2000 o/min, što ga čini posebno svestranim. Uz napunjena oba spremnika, Clio može prevaliti više od 1000 kilometara. Dokazana tehnologija ovog motora jednostavna je, pristupačna i ekonomična. Plinski se pogon tvornički ugrađuje u vozila.

TCe 90: motor uravnoteženih performansi

Trocilindarski benzinski motor s turbopunjačem razvija snagu od 90 KS i okretni moment od 160 Nm te je kombiniran sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Odlikuju ga uglađen rad i jedna od najnižih vrijednosti potrošnje u klasi.

SCe 65: štedljivi motor za gradsku vožnju

Trocilindarski atmosferski motor 1.0 Sce idealan je za sve one koji traže štedljivo rješenje za gradsku i prigradsku vožnju. Kombiniran je s 5-stupanjskim mjenjačem, ima 65 KS i okretni moment od 95 Nm te jamči uglađenu vožnju gradskim područjima.

Blue dCi 100: spoj visokih performansi i male potrošnje

Motor snage 100 KS i okretnog momenta od 260 Nm savršen je za učestalo korištenje i potrebe flota. Taj štedljivi i učinkoviti motor kombiniran je sa 6-stupanjskim mjenjačem koji smanjuje broj okretaja motora pri brzinama većim od 110 km/h. Novi Clio Blue dCi posebno je učinkovit na autocestama i otvorenim cestama. Motor ispunjava najnovije emisijske norme, budući da je opremljen sustavom selektivne katalitičke redukcije koji se smatra najučinkovitijim sustavom naknadne obrade dušikovih oksida (NOx).

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com