Novi elektrificirani Nissan Qashqai

0
268

Posve novi Nissan Qashqai beskompromisan je spoj dinami?nih performansi, ugla?enog voznog sklopa i štedljivih motora.
U skladu s Nissanovim ciljem da do 2024. godine 50 % vozila prodanih vozila u Europi bude elektrificirano, uz 1.3 DiG-T benzinski motor s blagim hibridom novi Nissan Qashqai bit ?e premijerno dostupan i s motorom e-POWER, Nissanovim inovativnim, nagra?ivanim motorom koji preuzima tehnologije iz Nissanovog revolucionarnog elektri?nog vozila LEAF.

Sustav e-POWER posebno je razvijen za novi Qashqai kako bi ispunio stroge zahtjeve europskih kupaca. Qashqai s motorom e-POWER štedljiv je i ima niske emisije CO2, ali istovremeno se odlikuje brzim odzivom na gas i snažnim ubrzanjima.
Ina?icama s pogonom na prednje ili sve kota?e, 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em ili novim CVT mjenja?em Xtronic te doživljajem vožnje kao s elektri?nim motorom zahvaljuju?i sustavu e-POWER, ponuda pogona novog Qashqaija ispunit ?e potrebe najrazli?itijih kupaca i pritom pružiti istinski voza?ki užitak.

„Kupci s pravom o?ekuju štedljivija vozila, ali pritom žele osjetiti užitak vožnje. Elektri?na vozila pružaju najve?u razinu užitka u vožnji, a kupci obožavaju trenuta?nu isporuku okretnog momenta i neprekidan val ubrzanja. Odabirom 100 % elektri?nog pogona motora e-POWER, kupci mogu uživati u prednostima vožnje elektri?nog vozila, bez neizvjesnosti u pogledu dosega ili pristupa infrastrukturi punionica,” izjavio je Marco Fioravanti, potpredsjednik Odjela za planiranje pri Nissanu Europe.

DiG-T BENZINSKI MOTOR 140 KS/160 KS 12 V ALiS BLAGI HIBRID
Blagi hibrid 12 V ALiS (Advanced Lithium-ion battery System; en. napredni sustav litij-ionske baterije) dostupan u novom Qashqaiju pristupa?nija je hibridna tehnologija koja donosi više okretnog momenta, dulje zaustavljanje motora u praznom hodu, brže ponovno pokretanje motora i zaustavljanje vozila (samo CVT), a pritom osigurava nižu potrošnju goriva i emisije CO2 (–4 g/km).
Pozitivan u?inak upravljanja energijom blagog hibrida na CO2 konkurentan je, a 1,3-litreni motor razvija više snage i okretnog momenta od najbližih konkurenata, što benzinski motor ?ini primamljivom ponudom. Blagi hibridni sustav ALiS dodaje samo 22 kg na ukupnu masu vozila.

Prilikom usporavanja energija se prikuplja i pohranjuje u litij-ionskoj bateriji. Prikupljena energija zatim se koristi kad je vozilo zaustavljeno u praznom hodu, prilikom zaustavljanja (samo CVT mjenja?) i za dodatni okretni moment.
Prilikom zaustavljanja, pri brzinama nižim od 18 km/h i s pritisnutom ko?nicom, motor ?e se isklju?iti, a pohranjena energija koristi se za pokretanje elektri?ne opreme. To omogu?uje dulji prekid rada motora i smanjuje potrošnju goriva.
Prilikom ubrzavanja (izme?u 20 i 110km/h) energija u litij-ionskoj bateriji pomaže motoru s dodatnih 6 Nm okretnog momenta do 20 sekundi. To rastere?uje motor i smanjuje potrošnju goriva.

ALiS je spojen s ugla?enim i provjerenim 1.3 DiG-T benzinskim motorom koji pokre?e Qashqai od 2018. Motor je dodatno dora?en za novi Qashqai s 50 novih komponenata i sada ispunjuje normu Euro6D Full.
Turbopunja? sad ima elektri?no upravljani odušnik za brži odziv; središnja brizgaljka poboljšana je novim mlaznicama; smanjeno je trenje me?u brojnim dijelovima, a time i emisija CO2; filtar krutih ?estica sada koristi novi supstrat i katalizator smješten ispod podnice.

1,3-litreni motor s 12 V ALiS baterijom bit ?e dostupan u dvije razine snage – 140 KS i 160 KS – sa 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em ili novim Xtronic CVT mjenja?em (samo sa 160 KS). Motor najve?u snagu razvija pri 5500 o/min, a najve?i okretni moment od 270 Nm dostupan je ve? od prakti?nih 1750 o/min u ina?ici sa 160 KS i CVT mjenja?em i snažnijim ina?icama s ru?nim mjenja?em.

Ru?ni mjenja? poboljšan je i sad se odlikuje bržim, izravnijim i sportskijim osje?ajem prilikom mijenjanja brzina. Nova generacija mjenja?a Xtronic CVT ostvaruje nižu potrošnju goriva i snažnija ubrzanja zahvaljuju?i poboljšanjima koja uklju?uju sustav podmazivanja s dvije pumpe s novom elektri?nom pumpom ulja. CVT mjenja? u novom Qashqaiju donosi najbolje od oba svijeta. Ugla?eno mijenja brzine u gradu i prilikom lakših ubrzavanja te nudi izravan osje?aj mjenja?a s dvije spojke tijekom snažnih ubrzanja.

Prednji pogon dostupan je u ina?icama sa 140 KS i 160 KS, a pogon na ?etiri kota?a bit ?e dostupan samo u ina?ici sa 160 KS i CVT mjenja?em. Novi sustav za nadzor pogona na ?etiri kota?a i odabir na?ina rada intuitivniji je i inteligentniji. Prilago?ava se vanjskim uvjetima odabirom jednog od pet na?ina rada – Standard, ECO, Sport, Snow i Off-Road. Vrijeme reakcije pogona na ?etiri kota?a u slu?aju proklizavanja kota?a pet je puta kra?e i sada iznosi 0,2 sekunde.

e-POWER
Novi Qashqai bit ?e prvo vozilo na europskom tržištu koje ?e pokretati Nissanov inovativni motor e-POWER. Sustav e-POWER ekskluzivan je Nissanov sustav i jedan od najvažnijih elemenata Nissanove strategije inteligentne mobilnosti. Jedinstven je pristup elektrifikaciji motora koji ?e svakodnevnu vožnju u?initi uzbudljivijom.

Sustav e-POWER ?ine snažna baterija povezana sa 157 KS snažnim benzinskim motorom najve?eg kompresijskog omjera u klasi, generator energije, inverter i 140 kW snažan elektri?ni motor dimenzija i snage kao u ostalim Nissanovim elektri?nim vozilima. To je jedinstveno rješenje koje spaja ugodna, ugla?ena i linearna ubrzanja karakteristi?na za elektri?na vozila, ali bez potrebe za punjenjem na uti?nici.
Kako bi se ispunile svakodnevne potrebe europskih kupaca, sustav e-POWER znatno je poboljšan za novi Qashqai. U Noteu, najprodavanijem automobilu u Japanu u posljednjih nekoliko godina, ?ini ga 1,2-litreni motor koji puni bateriju ukupne snage 108 KS. Za europsko tržište ugra?en je 1,5-litreni benzinski turbomotor ukupne snage 140 kW (190 KS).

Jedinstveno obilježje sustava e-Power je to da se benzinski motor upotrebljava samo za proizvodnju elektri?ne energije, a kota?e pokre?e isklju?ivo elektri?ni motor. To zna?i da motor uvijek radi u optimalnom rasponu okretaja, ?ime se smanjuje potrošnja i emisije CO2 u usporedbi s konvencionalnim motorima s unutarnjim izgaranjem.
„Sustav e-POWER najbolje je prijelazno rješenje izme?u motora s unutarnjim izgaranjem i elektri?nog vozila. Korisnicima omogu?uje uživanje u doživljaju vožnje kao u elektri?nom vozilu i impresivnu potrošnju goriva po pristupa?nim cijenama. Jedva ?ekamo vidjeti kako kupci uživaju u nenadmašnom osje?aju vožnje novog Qashqaija: on je uistinu savršen izraz Nissanove inteligentne mobilnosti”, izjavio je David Moss, viši potpredsjednik Odjela za istraživanje i razvoj za regiju Afrike, Bliskog istoka, Indije, Europe i Oceanije.

Zahvaljuju?i pogonu na ?istu struju, nema odgode u reakcijama kao kod motora s unutarnjim izgaranjem ili u tradicionalnim hibridima. Trenuta?ni odziv, kao u elektri?nim vozilima, pruža uzbudljiv osje?aj velikog okretnog momenta i snažna ubrzanja pri razli?itim brzinama u?init ?e pretjecanja ili ulazak na autocestu jednostavnijim i sigurnijim.
Ina?ice e-Power nude tri na?ina rada: Standard, Sport i Eco. U na?inu rada Standard automobil razvija snažna ubrzanja, a regeneracija energije ko?enjem simulira ko?enje motorom konvencionalnog benzinskog motora. U na?inu rada Sport ubrzanja su još snažnija, a vrijeme tijekom kojeg je motor isklju?en kra?e je, posebice za vrijeme sportskije vožnje. U na?inu rada Eco motor radi u štedljivom na?inu rada optimizacijom upravljanja baterijom i omogu?uje voza?u odabir na?ina krstarenja za ekonomi?niju vožnju autocestom. U svim na?inima rada može se odabrati dodatni na?in rada B koji pove?ava prikupljanje energije oslobo?ene prilikom ko?enja, što omogu?uje u?inkovitije ko?enje automobila bez pritiskanja papu?ice ko?nice.

Novi Qashqai sa sustavom e-POWER ubrzava snažnije od hibridnih konkurenata, i to pri nižim okretajima motora. Sustav radi vrlo tiho, kao i potpuno elektri?no vozilo, i podešen je da pruži najnižu razinu buke i povezan osje?aj prilikom ubrzavanja zahvaljuju?i prilago?avanju okretaja motora u skladu s promjenom brzine vozila.
Kao i LEAF, Qashqai nudi doživljaj vožnje sa samo jednom papu?icom, poznatijom pod nazivom e-Pedal. Voza?i mogu pokrenuti vozilo, ubrzavati i ko?iti uporabom samo papu?ice gasa u ?ak 90 % slu?ajeva.

U gradskim gužvama kad se vozi po principu kreni-stani, papu?ica e-Pedal zna?ajno smanjuje potrebu za pomicanjem stopala s jedne papu?ice na drugu jer usporava vozilo silom od 0,2 G kad otpustite pritisak s papu?ice gasa. To vožnju ?ini jednostavnijom i opuštenijom. Kako bi se optimizirao rad papu?ice e-Pedal za parkiranje, dodana joj je funkcija puzanja pa se za potpuno zaustavljanje vozila mora upotrijebiti papu?ica ko?nice. Na otvorenim, zavojitim cestama, papu?ica e-Pedal pruža povezaniji osje?aj vožnje bez potrebe za pritiskanjem ko?nice prilikom ko?enja.

Voza?i mogu pratiti rad sustava e-POWER i protok energije na 12-in?nom TFT zaslonu.
Nissanov sustav e-POWER ve? je u uporabi u modelima Note i Serena u Japanu. Me?u kupcima je taj sustav ostvario trenuta?nu popularnost. Više od 70 % kupaca Notea i gotovo polovica kupaca modela Serena odabralo je ina?ice e-POWER. Japansko društvo istraživa?a i novinara nedavno predstavljenom kompaktnom SUV-u Nissan Kicks sa sustavom e-POWER dodijelilo je nagradu za najbolje tehnološko rješenje za 2021. godinu.

„Od 2007., kad je pokrenuo ovaj segment, Qashqai je postavljao mjerila u klasi crossovera. Tre?a generacija Qashqaija ponudit ?e novim i starim kupcima inovativne pogone koji ?e im se zasigurno svidjeti. Naša je ponuda jednostavna i inovativna. Obje su ponude motora štedljive i zabavne za vožnju. Naš pristup elektrifikaciji Qashqaija bio je beskompromisan, što se vidi i u ina?ici s blagim hibridom i s jedinstvenim sustavom e-Power”, rekao je Matthew Wright, potpredsjednik Odjela za konstrukciju i razvoj pogonskog sklopa pri Nissanovu tehnološkom centru u Europi.

Prodaja novog Nissana Qashqai opremljenog sustavom e-Power po?inje 2022.

1.3 benzinski motor (HR13)

12V ALiS

Mikrohibrid

e-POWER

(1.5 benzinski motor MR15)

6-stupanjski ru?ni mjenja? 6-stupanjski ru?ni mjenja? CVT
140 KS – prednji pogon 160 KS – prednji pogon 160 KS

Prednji pogon /

Pogon na sve kota?e

e-POWER
Snaga KS (kW) 140 (103) 160 (117) 190 (140)
Okretni moment Nm 240 260 270 330
Vrsta pogona Prednji pogon Prednji pogon Prednji pogon / pogon na sve kota?e Prednji pogon
Ukupna duljina: mm 4425
reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com