Novi Ford Fiesta ST ima 3-cilindarski 1.5 sa 200 KS

0
4

Premda se najavljivalo kako će Ford Fiesta ST imati 3-cilindarski 1.0 sa 200 KS, inženjeri su odustali od takve egzibicije. Izbor je na kraju pao na motor većeg obujma. EcoBoost obitelj dobila je novog člana. Radi se o 3-cilindarskom tubobenzincu 1.5 sa 200 KS i 290 Nm. Prvi je to 3-cilindraš u klasi gradskih sportaša.
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Nijemci su uvjereni kako će novi Ford Fiesta ST time biti dominantan u usporedbi s konkurentima poput Volkswagen Pola GTI, Peugeota 208 GTI, Renault Clija R.S. i nove Toyote Yaris GRMN. Manji motor smanjuje masu na prednjoj osovini pa se time postiže bolja upravljivost, je je manje izraženo klizanje ‘preko nosa’, a usto je istodobno štedljiviji.

Stotku hvata za 6,7 s, a najveća brzina veća je od 220 km/h. Premda se službeni podaci čuvaju za premijeru u Ženevi, jasno je kako će štedljivost biti jedan od najvećih aduta. Ford je razvio novi sustav deaktivacije cilindara (prvi na tržištu za 3-cilindraše), koji gašenje obavlja za svega 14 milisekundi, što je kraće od treptaja oka.
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Postavke ovjesa te brzine odziva gasa i volana mijenjaju se izborom jednog od programa: Normal, Sport i Track. Ford Fiesta ST koristi i Torque Vectoring Control tehnologiju, koja kočenjem jednog od prednjih kotača simulira rad zatvarača diferencijala. Više podataka bit će poznato nakon premijere u Ženevi.

 

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=0IYpXMpXoj0[/embedyt]