Novi Mercedes-AMG CLA 45 4MATIC+ Shooting Brake

0
566
Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ Shooting Brake (2019)

Mercedes-AMG proširuje svoj portfelj: “Novi CLA45 Shooting Brake ve? je tre?i model našeg potpuno novog portfelja kompaktnih automobila i pokazuje da imamo raspon prilago?en svim vrstama individualnih želja. Dinamika vožnje i sportski doživljaj proizvoda je na razini koja je dosad bila nezamisliva u kompaktnoj klasi. Naš Shooting Brake dodatno nudi naglašen stupanj korisne vrijednosti, uz izražajni idiom dizajna s mnogo stila “, kaže Tobias Moers, izvršni direktor tvrtke Mercedes -AMG GmbH.

Nova zna?ajka koja ?ini zna?ajan doprinos neusporedivom iskustvu vožnje je aktivni, potpuno promjenjivi AMG Performance 4MATIC + pogon na sva ?etiri kota?a: ovaj sustav po prvi put nudi selektivnu distribuciju snage na stražnjoj osovini putem AMG TORQUE CONTROLsustava. To zna?i da se snaga raspodjeljuje na lijevi i desni stražnji kota? vrlo fleksibilno i u razli?itim omjerima, u skladu s danom situacijom u vožnji – što rezultira optimalnom vu?om, bez obzira na uvjete na kolniku i u kojem smjeru nas cesta vodi.

Osim toga, spektakularan Drift mode (serijski na S-modelu, uklju?en u opcijski AMG DYNAMIC PLUS paket za osnovni model) pruža još ve?i užitak u vožnji. To je mogu?e zahvaljuju?i novo razvijenom stražnjem diferencijalu, koji po prvi put uklju?uje dvije spojke s više plo?a. One se otvaraju i zatvaraju brzinom munje, radi kontrole protoka okretnog momenta za svaki stražnji kota? pojedina?no.

Atletski i miši?av vanjski dizajn
Vanjska strana novog CLA 45 Shooting Brakea tako?er obiluje emocionalnom privla?noš?u: dugi poklopac motora, staklenik s linijom prozora u stilu kupea, miši?ava ramena iznad lukova kota?a i niski stražnji dio jasno otkrivaju gene sportskih automobila. AMG-specifi?na rešetka hladnjaka s vertikalnim lamelama nepogrešivo identificira Shooting Brake kao ?lan obitelji AMG Performance. Istodobno, “nos morskog psa”, oštro definirana, uska prednja svjetla i ravni, aerodinami?ni poklopac motora naglašavaju dojam spuštenog prednjeg dijela.

Impozantna prisutnost naglašena je i širim prednjim blatobranima s raširenim lukovima kota?a. To stvara prostor za širu prednju osovinu i naglašava atletski izgled. Vanjski usisni otvori u obliku mlaznice uspostavljaju blisku vezu s AMG GT 4-vratnim kupeom. Prednji razdjelnik neprimjetno prelazi u bo?ne zra?ne zavjese ispred prednjih kota?a, što optimizira protok zraka za poboljšanje aero-performansi i Cd koeficijenta.

Stražnji pogled karakteriziraju dvije okrugle dvostruke ispušne cijevi (promjera 82 mm) i široka stražnji odbojnik. S-modeli su prepoznatljivi po svojim ve?im, 90mm ispušnim cijevima i AMG natpisima. Utisak širine na straga je dodatno je naglašen tankim dvodjelnim stražnjim svjetlosnim grupama. Difuzor s ?etiri okomite peraje pridonosi poboljšanim aerodinami?kim performansama. Rub otvora za odzra?ivanje u boji karoserije na krovnom spojleru zaokružuje profil prema stražnjem dijelu.

Otvor prtljažnika od 871mm znatno je širi nego u prethodnom modelu (635 mm). Osim toga, vrata prtljažnika se tako?er mogu otvoriti beskontaktno putem EASY PACK i HANDS-FREE ACCESS fumkcija. S 505 litara, prtljažnik je dovoljno velik da može primiti obilje rekreativne i sportske opreme.

Školjka: iscrpno oja?ana
AMG-ovi razvojni inženjeri iscrpno su oja?ali školjku, jer osigurava osnovu za precizne karakteristike automatskog upravljanja, kao i stabilnost traga i kuta kota?a i pri visokim brzinama. Lagana aluminijska plo?a, u?vrš?ena ispod motora – „posmi?na plo?a” – pove?ava torzijsku krutost prednjeg dijela vozila. Ugra?eni su i stabilizator izme?u drža?a prednjeg ovjesa i elementi u obliku pištolja – dodatni spojni elementi bo?nih elemenata, koji minimiziraju kretanje prednjeg dijela. Dijagonalni elementi u prednjem i stražnje dijelu podvozja dodatno poboljšavaju krutost.

Kao rezultat, cijeli sustav ovjesa reagira jako precizno, ?ak i na granici stabilnosti te voza?u pruža jasno definirane povratne informacije – sa zna?ajno smanjenim uvijanjem karoserije oko uzdužne i popre?ne osi te manje naginjanje u stranu i prema naprijed u zavojima, prilikom ko?enja i tijekom ve?ih optere?enja.

Novi ?etverocilindri?ni turbo motor koji daje vrhunsku snagu
Sa snagom do 310 kW (421 KS), ovaj potpuno novo razvijeni 2.0-litreni motor je najsnažniji serijski turbo ?etverocilindri?ni motor na svijetu. Mercedes-AMG je nadišao snagu prethodnog motora za 30 kW (40 KS). Maksimalni okretni moment pove?an je s 475 do 500 Nm. Sa specifi?nom snagom po litri obujma od 155 kW (211 KS), novi Mercedes-AMG turbo motor visokih performansi može se ?ak usporediti s dobro poznatim motorima super sportskih automobila. Novi, jako u?inkoviti agregat proizvodi se na inovativnoj proizvodnoj liniji u Affalterbachu, po principu „jedan ?ovjek, jedan motor”.

?etverocilindri?ni motor pruža iznimno agilnu pogonsku silu u dvije izlazne snage: 310 kW (421 KS) kao S-model i 285 kW (387 KS) u osnovnoj izvedbi. Novi kompaktni sportaši odra?uju sprint od nule do 100 km/h u rekordnom vremenu: CLA 45 S 4MATIC+ Shooting Brake treba samo 4,0 sekunde, dok osnovni model CLA45 4MATIC+ Shooting Brake dostiže istu brzinu za 4,1 sekundu. Najve?a brzina osnovnog modela je elektroni?ki ograni?ena na 250 km/h, dok S-model napušta tvornicu s maksimalnom brzinom od 270 km/h. S opcijskim AMG voza?kim paketom i osnovna varijanta tako?er može posti?i do 270 km/h.

Osim svojih performansi, novi motor impresionira svojim trenutnim odzivom. U tu svrhu je krivulja zakretnog momenta pažljivo izbalansirana (“torque shaping”): Maksimalni okretni moment od 500 Nm (480 Nm za osnovnu verziju) dostupan je u rasponu od 5000-5250 o/min (4750-5000 o/min u osnovnoj verziji). S ovom konfiguracijom AMG-ovi inženjeri su postigli isporuku energije sli?nu klasi?nom usisnom motoru.

Dizajn motora s inteligentnim detaljima
Novi turbo punja? s dva vijka kombinira optimalni odziv pri niskim okretajima motora s ve?om snagom u gornjem rasponu okretaja. Dodatno, ku?ište turbine podijeljeno je u dva paralelna kanala. Zajedno sa sli?no podijeljenim linijama u ispušnoj grani, to omogu?uje odvojeno usmjeravanja protoka ispušnih plinova do turbine. Cilj je sprije?iti da pojedina?ni cilindri negativno utje?u jedan na drugoga tijekom ciklusa optere?enja te poboljšanje ciklusa gasa. Rezultat je ve?i okretni moment pri nižim okretajima motora uz ekstremno dobar odziv.

Nadalje, osovine kompresora i turbina po prvi put imaju valjkaste ležajeve – kao i u top izvedbi AMG-ovog 4.0-litrenog V8 motora u 4-vratnom modelu AMG GT Coupé. Valjkasti ležajevi smanjuju mehani?ko trenje unutar turbo punja?a na minimum. Time punja? spremnije reagira i brzo postiže maksimalnu brzinu do 169.000 o/min.

Tlak prednabijanja: elektronski kontroliran za optimalni odziv

S maksimalnim tlakom prednabijanja od 2,1 bara, ovaj 2.0-litreni turbo može se pohvaliti top zna?ajkama i u ovom pogledu. Elektronski kontrolirani otpusni ventil ispušnog sustava omogu?uje precizniju i fleksibilniju kontrolu tlaka prednabijanja uz optimiziranje odziva, pogotovo prilikom ubrzavanja kod djelomi?nog optere?enja. Tijekom ovog procesa u obzir se uzimaju razni parametri. Glavni ulazni signali u kontrolnu jedinicu otpusnog ventila su tlak prednabijanja, pozicija zaklopke gasa i tendencija lupanja. Modificirani signali uklju?uju temperaturu usisnog zraka, temperaturu motora, broj okretaja motora i atmosferski tlak. To tako?er omogu?uje privremeno pove?anje tlaka prednabijanja (overboost) tijekom ubrzavanja.

Za hla?enje turbo punja?a, osim ulja i vode, koristi se svježi zrak. On se specifi?no usmjerava na punja? kroz rešetku hladnjaka, preko pokrova motora koji je izveden kao deflektor zraka i zrak usmjerava ispod poklopca motora. Koncept se bazira na principima i iskustvu ste?enom s hla?enjem interno ugra?enih turbo punja?a u trenutnim AMG 4.0-litrenim V8 motorima, po?evši s modelom AMG GT iz 2014. Uz to, ku?ište turbine ima integriranu izolaciju.

Blok motora: cijeli od aluminija s izvanrednim zna?ajkama
Potpuno aluminijski blok motora je hladno lijevani element koji se isti?e izvanrednim zna?ajkama materijala. U ovom procesu otopljeni aluminij se lijeva u metalni kalup koriste?i u?inak gravitacije. Zahvaljuju?i dobroj termi?koj vodljivosti, vodom hla?eni kalup omogu?uje brzo hla?enje i stvrdnjavanje otopine. Rezultat je fino zrnasta, gusta struktura koja jam?i vrlo visoku ?vrsto?u. Kompleksne unutrašnje geometrije mogu se realizirati uz pomo? uba?enih pješ?anih jezgri.

Takozvana konstrukcija s punim blokom motora (closed-deck) – poznata iz moto utrka – osigurava izvanrednu krutost uz malu masu te omogu?uje maksimalne tlakove sagorijevanja do 160 bara. Podru?ja oko cilindara uglavnom su puna, a pokrov uklju?uje samo manje kanale za rashladnu teku?inu i motorno ulje. Sklop bloka motora s laganom radilicom od kovanog ?elika i klipovima od kovanog aluminija s optimiziranim prstenima klipova, kombinira nisko trenje i visoku ?vrsto?u. Maksimalni broj okretaja motora je 7200 o/min, a maksimalna snaga se razvija na 6750 o/min. Karter uklju?uje pregradne plo?e tako da unato? ve?em karteru, ?ak i pri višim popre?nim silama, uvijek ima dovoljno ulja za podmazivanje svih bitnih komponenti.

Sjenke cilindara: presvu?ene NANOSLIDE tehnologijom
Kako bi se smanjilo trenje izme?u klipova i cilindara, stjenke su presvu?ene uporabom patentirane NANOSLIDE tehnologije. To stjenkama osigurava zrcalnu površinu za minimalno trenje, a obloga je dvostruko tvr?a od konvencionalnih obloga od sivog lijeva i time ih ?ini puno izdržljivijima. NANOSLIDE tehnologiju razvila je kompanija Daimler AG, te je zašti?ena s preko 90 grupa patenata i preko 40 patenata. Premaz je prvi put korišten za AMG-ov M 156 V8 motor te je nakon toga korišten i u drugim AMG-ovim motorima i tako?er se može prona?i u Formula 1 motoru tima Mercedes AMG Petronas Motorsport.

Ispušni ventili: ve?e dimenzije za brže cikluse ispušnih plinova
Promjena pozicije i lagano naginjanje ubrizgava?a i sustav svje?ica u glavi cilindra omogu?ili su zna?ajno pove?anje ispušnih ventila u odnosu na one koji se ugra?uju u prethodni motor. Ve?i popre?ni presjeci ispuha omogu?uju da plinovi izlaze iz komora za sagorijevanje s malim gubitcima te smanje ukupni u?inak ventiliranja klipova.

Dvije bregaste osovine u glavi motora kontroliraju 16 ventila uz pomo? težinski optimiziranih klackalica. Namještanje bregaste osovine na usisnoj i ispušnoj strani omogu?uje izvrstan odziv i optimizira ciklus gasa za svaku radnu to?ku. Još jedna zna?ajka je CAMTRONIC promjenjiva kontrola ventila na ispušnoj strani, s dva brijega po ventilu.

Brjegovi imaju razli?ite geometrije, stoga ovisno o postavkama brijega u ovisnosti o uvjetima vožnje, ispušni ventili mogu biti otvoreni kratko ili dugo vrijeme – za još bolji odziv pri niskim okretajima motora, udobnu i štedljivu vožnju pri srednjim okretajima i isporuku maksimalne snage u gornjem rasponu okretaja.

Ubrizgavanje benzina: dva sustava za optimiziranu snagu
Turbo prednabijanje i direktno ubrizgavanje sa sprejem vo?enim procesom sagorijevanja ne samo da dozvoljava visoku snagu, ve? poboljšava termodinami?ku u?inkovitost i time smanjuje potrošnju goriva i emisije.

Prvi put novi ?etverocilindri?ni motor visokih performansi ima dvostupanjsko ubrizgavanje goriva. U prvom stupnju, posebno brzi i precizni piezo ubrizgava?i gorivo ubacuju u komore za sagorijevanje pri tlaku do 200 bara. Povremeno se radi o višestrukom procesu te ga prema potrebi kontrolira upravlja?ki sustav motora.

U drugom stupnju provodi se dodatno ubrizgavanje u usisnu granu uporabom solenoidnih ventila. To je potrebno kako bi se postigla visoka specifi?na snaga motora. Elektronski kontrolirana opskrba gorivom ima radni tlak od 6,7 bara.

Hla?enje: sofisticirani sustav za motor, turbo punja? i zrak prednabijanja
Visoka snaga zahtijeva inteligentno osmišljen sustav hla?enja. On je tako izveden da se glava cilindara i blok motora mogu hladiti na razli?ite temperature. Ova inovativna mjera omogu?uje hladnu glavu cilindara za maksimalnu snagu s u?inkovitim vremenom paljenja te topli bok motora za smanjenje unutrašnjeg trenja.

Rashladna teku?ina se u glavu cilindara ubacuje preko mehani?ke pumpe za vodu, dok je hla?enje bloka motora osigurano s drugom, elektri?ki pokretanom pumpom za vodu visokih performansi. Nakon pokretanja hladnog motora, ova pumpa ostaje pasivna dok se motor ne zagrije. Tijekom rada motora nju kontrolira kontrolna jedinica motora, tako da je blok motora uvijek hla?en prema potrebama.

Nadalje, pumpa se tako?er može uklju?iti ili isklju?iti prema potrebi tijekom vožnje s manjim optere?enjem ili manjim brojem okretaja. Ova elektri?na pumpa za vodu osigurava maksimalnu snagu motora i optimalnu disipaciju topline u cijelom rasponu okretaja motora. Ona štiti i od termi?kih ošte?enja kada motor radi u praznom hodu pri visokim okolnim temperaturama.

Motor ima i funkciju upravljanja temperaturom ulja, koja kontrolira fazu zagrijavanja i fleksibilno regulira temperaturu motornog ulja. To brže zagrijava motor do radne temperature, smanjuju?i trenje i trošenje. To je popra?eno ekološki prikladnim pomo?nim efektom, koji smanjuje potrošnju goriva i emisije prilikom pokretanja hladnog motora.

Visok stupanj prednabijanja motora zahtijeva visokokvalitetan me?uhladnjak. Tako se zrak za punjenje može hladiti na razinu blizu temperature okoline usprkos ekstremnim koli?inama topline, a po prvi put je razvijen dvostupanjski indirektni intercooler. Radi zajedno s klima ure?ajem i koristi se u S-modelima gdje je integriran u niskotemperaturni krug. Za to je bilo potrebno redizajnirati konfiguraciju kondenzatora u prednjoj maski. Jedan kondenzator nalazi se u luku kota?a, a drugi je smješten u prvom redu središnjeg modula hla?enja. Odvojena konfiguracija kondenzatora i radijatora i upravljanje toplinom posebno su dizajnirani da zadovolje svakodnevne zahtjeve i performanse na trla?oj stazi te omogu?e u?inkovito i koordinirano hla?enje.

Funkcije kao što su upravljanje alternatorom, ECO start/stop funkcija s brzim pokretanjem motora, funkcija krstarenja i filtar benzinskih ?estica, tako?er su dio tehnološkog paketa novog AMG-ovog ?etiri cilindri?nog motora.

Digitalno i pametno ru?no sklapanje: „Jedan ?ovjek, jedan motor”
Novi motor se sklapa u potpunosti ru?no. Na prvom katu AMG manufakture za proizvodnju motora u Affalterbachu instalirana je potpuno novo projektirana proizvodna linija, u kojoj je marka Mercedes-AMG princip „Jedan ?ovjek, jedan motor” dovela na novu razinu, zajedno s Industry 4.0 metodama koje uklju?uju najnovija saznanja o ergonomiji, rukovanju materijalima, osiguranju kvalitete, održivosti i u?inkovitosti. Na putu implementacije Industry 4.0, AMG-ovo ru?no sklapanje na sli?an na?in slijedi viziju „pametne proizvodnje”.

Ona se isti?e maksimalnom fleksibilnosti te je transparentna i jako u?inkovita. Ona štiti i poboljšava kvalitetu motora i proizvodnih procesa koriste?i inovativne i digitalne tehnologije.

AMG SPEEDSHIFT DCT 8G mjenja? s dvostrukom spojkom: agilan i brzog odziva
Ovaj 8-stupanjski AMG SPEEDSHIFT DCT 8G mjenja? s dvostrukom spojkom na sli?an na?in doprinosi agilnom i dinami?nom karakteru. Prijenosni odnosi su tako konfigurirani tako da voza? iskusi krajnje spontana ubrzanja u svim rasponima okretaja motora u kombinaciji s brzim prebacivanjem i optimalnim povezivanjem prilikom prebacivanja prema gore. Ovisno o odabranom AMG DYNAMIC SELECT programu vožnje voza? prima specifi?ne konfiguracije pogona s razli?itim karakteristikama gasa i promjena stupnjeva.

Svatko tko želi sam mijenjati stupnjeve može odabrati ru?ni na?in prijenosa u svakom programu vožnje. Uporabom privremenog M-režima, to je mogu?e jako brzo provesti uporabom poluge iza upravlja?a.
Standardna RACE-START funkcija omogu?uje maksimalno ubrzanje iz mirovanja, što predstavlja jako emotivno iskustvo. To tako?er vrijedi za zvuk motora s djelomi?nim prekidom paljenja prilikom promjene u viši stupanj i automatsku funkciju dvostrukog aktiviranja spojke prilikom prebacivanja u niži stupanj. Ni u?inkovitost nije zanemarena: u „Comfort” programu vožnje, aktivna je ECO start/stop funkcija; funkcija „krstarenja” može se odabrati u „Individual” programu vožnje.

AMG Performance 4MATIC+ pogon na sve kota?e + AMG TORQUE CONTROL
Ekstremno dinami?no iskustvo vožnje u potpuno novoj dimenziji u velikoj mjeri je potpomognuto potpuno promjenjivim pogonom na sve kota?e, koji je dio standardne opreme. Tajna je u AMG TORQUE CONTROL sustavu u potpuno novom stražnjem diferencijalu: on uklju?uje dvije elektronski kontrolirane višeslojne spojke, od kojih je svaka spojena na pogonsko vratilo stražnje osovine. Na ovaj na?in, pogonska snaga ne samo da se potpuno promjenjivo raspodjeljuje izme?u prednjih i stražnjih kota?a, nego i selektivno izme?u lijevog i desnog stražnjeg kota?a. To zna?i da se, ovisno o programu vožnje i situaciji, pogonski moment može odvojeno raspodijeliti izme?u oba stražnja kota?a.

Rezultat je konzistentno optimalno prianjanje, ?ak i u teškim uvjetima na cesti i tijekom ekstremnih manevara u zavojima, na primjer na trka?oj stazi. Nadalje, ovo sofisticirano rješenje omogu?uje Drift režim (standardni dio opreme u S-modelima, uklju?eno u opcijski AMG DYNAMIC PLUS paket za osnovne modele), što omogu?uje „powersliding” za još ve?i užitak u vožnji. Drift režim se može pozvati u „RACE” programu vožnje uporabom poluga mjenja?a, uz uvjet da je ESP® deaktiviran i mjenja? je u ru?nom režimu rada.

Elektromehani?ka kontrola: brzi odziv bez obzira na broj okretaja motora
Kontrola pogonskog momenta na prednju i stražnju osovinu, te izme?u dva stražnja kota?a je elektromehani?ka. Faktori koji utje?u na raspodjelu momenta nisu samo brzina vožnje, popre?na i uzdužna ubrzanja i kut upravljanja, nego i razlika izme?u brzine rotacije pojedina?nih kota?a, odabrani stupanj prijenosa i položaj papu?ice gasa.

Glavne prednosti elektromehani?ke kontrole u odnosu na elektrohidrauli?ki sustav odnose se na profinjeniju dinamiku vožnje – primarno zbog zna?ajno bržeg odziva i o brzini neovisnog aktiviranja diskova u cijelom rasponu namještanja.
Kontrola pogona na sve kota?e ovisi o odabranom programu vožnje i AMG DYNAMICS postavki. U programima „Basic” i „Advanced”, 4MATIC sustav je u „Comfort” režimu. U programima „Pro” i „Master” (samo S-modeli) 4MATIC sustav se prebacuje u „Sport” režim za još agilnije upravljanje i ve?e grani?ne vrijednosti na granici gubitka stabilnosti.

Prije intervencije sustava, 3-stupanjski ESP® s individualnim strategijama kontrole u SPORT HANDLING MODE režimu omogu?uje ve?e kutove driftanja za sportski stil vožnje. Prilikom ulaska u zavoje, „45″ modeli imaju još agilniji odziv, zahvaljuju?i ko?enju unutrašnjeg stražnjeg kota?a – ovisno o odabranom AMG DYNAMICS režimu ili programu vožnje.

Ovjes: specifi?ne komponente za jako dinami?no upravljanje
Novi AMG ovjes sa specifi?nim opružnim elementima i novi, frekvencijski selektivni amortizeri, predstavljaju osnovu za ve?u stabilnost po pravcu i jako dinami?ne karakteristike u zavojima s niskim naginjanjem karoserije. U isto vrijeme udobnost je poboljšana u odnosu na prethodni model. Uzdužna i popre?na dinamika su savršeno koordinirani. Sve komponente ovjesa su temeljito revidirane kako bi se postigla viša maksimalna popre?na ubrzanja, zajedno s lakšom kontrolom vozila na granici stabilnosti.

Na prednjoj osovini koristi se McPherson izvedba ovjesa. Ovjes uklju?uje jedno popre?no rame ispod sredine kota?a, jednu okomitu oprugu i jednu spojnicu. Specijalna geometrija osovine smanjuje utjecaj pogona na upravljanje – za ve?u udobnost i agilno upravljanje. Novo popre?no aluminijsko rame smanjuje neovješene mase, što omogu?uje više osjetljivi odziv opruga. ?eljusti ko?nica na prednjoj osovini su radijalno u?vrš?ene, što predstavlja tehnologiju iz moto sporta koja osigurava ve?u stabilnost. Nosa? prednje osovine je kruto u?vrš?en i time dodatno ukru?uje prednji kraj vozila.

Stražnji ovjes sa ?etiri spone je na sli?an na?in kruto povezan na karoseriju preko nosa?a stražnje osovine i time je jako torzijski krut. Tu su tri popre?ne kontrolne ruke i jedna prate?a ruka plus specifi?ni ležajevi po jednom stražnjem kota?u. Ova konstrukcija osigurava maksimalnu stabilnost i agilnost vožnje.

AMG RIDE CONTROL prilagodljiva tvrdo?a ovjesa: s tri režima rada
Opcijski AMG RIDE CONTROL prilagodljivi sustav tvrdo?e ovjesa voza?u omogu?uje odabir izme?u tri razli?ita kontrolna režima ovjesa. Spektar se kre?e od usmjerenog na udobnost do sportskog. Sustav radi potpuno automatski, prilago?avaju?i tvrdo?u ovjesa svakog kota?a uvjetima vožnje i stanju na cesti. To se doga?a unutar milisekundi i beskona?no je promjenjivo, sa širokim rasponom karakteristike kontrole tvrdo?e. Rezultat je da su udobnost vožnje i agilnost na jednaki na?in unaprije?eni.

Sustav ko?enja visokih performansi: otporan na slabljenje i pouzdan
Sustav ko?enja visokih performansi osigurava usporavanje otporno na slabljenje i kratke zaustavne putove. U osnovnim modelima, prednje monoblok fiksne ?eljusti sa ?etiri klipa djeluju na diskove dimenzija 350 x 34 milimetara, dok se na stražnjoj osovini nalaze, plivaju?e ?eljusti s jednim klipom na diskovima dimenzija 330 x 22 milimetra. Diskovi su interno ventilirani i perforirani za bolju disipaciju topline i spre?avanje slabljenja ko?nica, ?ak i pri ekstremnoj uporabi. Sivo obojane ?eljusti imaju bijeli AMG natpis.
S-modeli se usporavaju s još ve?im sustavom ko?enja, s fiksnim ?eljustima sa 6 klipova i diskovima dimenzija 360 x 36 milimetara na prednjoj osovini. U tom slu?aju ?eljusti ko?nica su obojane u crvenu boju i nose crni AMG natpis.

Upravljanje: sa specijalnim mehanizmom i promjenjivim odnosom
Brzinski osjetljiv elektromehani?ki sportski servo sustav upravljanja podržava sportski stil vožnje s direktnim osje?ajem upravljanja. Sustav ima specijalni mehanizam s promjenjivim prijenosnim odnosom i dvije karakteristi?ne krivulje: ovisno o tome koji program vožnje je voza? odabrao, osigurava krut i sportski ili prema udobnosti fokusiran osje?aj. Kruto u?vrš?enje u integralnom nosa?u još bolje povezuje sustav upravljanja s karoserijom i time pove?ava preciznost upravljanja.

AMG ispušni sustav: sa ispušnom zaklopkom za modulaciju zvuka
Standardni ispušni sustav ima zaklopku ispuha koja se automatski kontrolira ovisno o broju okretaja i optere?enju motora. Ovisno o odabranu programu vožnje modulira zvuk od harmoni?no diskretnog (u programima Slippery, Comfort i Sport) do emotivno sportskog (u programu Sport+).

Šest programa vožnje: široki raspon karakteristika vozila
Šest AMG DYNAMIC SELECT programa vožnje, „Slippery”, „Comfort”, „Sport”, „Sport +”, „Individual” i „RACE” (standardno za S-modele, uklju?eno u opcijski AMG DYNAMIC PLUS paket za osnovne modele), omogu?uju široki raspon karakteristika vozila, od udobnih do dinami?nih. Modificirani su razni odgovaraju?i parametri:
• Pogonski sklop: karakteristike gasa, brzina i vrijeme prebacivanja stupnjeva, karakteristika zvuka s opcijama Reduced, Moderate, Sport ili Dynamic
• Mjenja?: automatski ili ru?ni
• AMG DYNAMICS: funkcije agilnosti, kao što su kontrola svih kota?a, karakteristika upravljanja i dodatne ESP® funkcije s postavkama Basic, Advanced, Pro ili Master (samo S-modeli)
• Ispušni sustav: zvuk i priroda funkcija zvuka, Balanced ili Powerful
• Šasija (s opcijskim AMG RIDE CONTROL ovjesom): postavke Comfort, Sport, Sport+
Individualni programi vožnje nude individualno iskustvo vožnje, precizno skrojeno prema razli?itim uvjetima vožnje i zahtjevima voza?a.
• „Slippery”: Optimalno prilago?avanje skliskim i zale?enim cestama, sa smanjenom snagom i ravnom krivuljom momenta. Ugla?ene promjene stupnjeva i ranije prebacivanje u više stupnjeve podržavaju dojam vožnje kojega karakterizira stabilnost.
• „Comfort”: udobna i štedljiva vožnja, npr. zahvaljuju?i jako ranim prebacivanjima u više stupnjeve. Ovjes i upravljanje su postavljeni s fokusom na udobnost. Uz to, u ovom programu je aktivna ECO start/stop funkcija.
• „Sport”: sportske karakteristike zahvaljuju?i više agilnom odzivu na pritisak papu?ice gasa, kra?a vremena prebacivanja, ranijem prebacivanju u niže stupnjeve i zna?ajno emotivnijim promjenama stupnjeva zbog funkcije dvostrukog aktiviranja spojke. Dinami?nije postavke ovjesa i sustava upravljanja.
• „Sport+”: ekstremno sportske karakteristike zahvaljuju?i još agilnijem odzivu na gas, ve?em akusti?nom naglasku na dvostruko aktiviranje spojke prilikom prebacivanja u niže stupnjeve, kao i selektivna kontrola momenta kod prebacivanja u više stupnjeve uz prigušenje cilindra za optimalna vremena prebacivanja. Ve?i broj okretaja u prazno hodu za brže kretanje iz mirovanja. Još dinami?nija postava ovjesa, upravljanja i pogonskog sklopa.
• „RACE”: Za jako dinami?nu vožnju na zatvorenim trka?im stazama. U ovom programu, svi parametri su konfigurirani za maksimalne performanse.
• „Individual”: Omogu?uje odabir i spremanje individualnih parametara u skladu s osobnim željama. Uz to, dostupna je funkcija krstarenja u postavkama vožnje „Reduced” i „Moderate”.

AMG DYNAMICS: više agilnosti uz ve?u stabilnost
Kao zna?ajku AMG DYNAMIC SELECT programa vožnje, novi 45 modeli imaju AMG DYNAMICS sustav. Ova integrirana kontrola dinamike vozila proširuje funkcije stabiliziranja ESP® sustava s prema ve?oj agilnosti usmjerenim intervencijama u kontroli svih kota?a, sustavu upravljanja i dodatnim ESP® funkcijama. Na primjer, prilikom ulaska u zavoje ve?om brzinom, kratke intervencije u sustavu ko?enja unutrašnjeg stražnjeg kota?a generiraju definirani pokret oko okomite osi za kontrolirani i precizni ulazak u zavoj.

Spektar se kre?e od ekstremno stabilnog do jako dinami?nog. Na multimedijskom zaslonu, pri odabiru programa vožnje, prikazuje se novi AMG DYNAMICS simbol, zajedno s odgovaraju?im dodatnim informacijama.
• „Basic” postavka je dodijeljena programima vožnje „Slippery” i „Comfort”. U ovom slu?aju ovi kompaktni sportski automobili pružaju vrlo stabilno upravljanje s visokom razinom prigušenja vrludanja.
• „Advanced” postavka se aktivira u programu „Sport”. Modeli 45 ostaju neutralno uravnoteženi. Niže prigušenje vrludanja, direktnije upravljanje i unaprije?ena agilnost, podržavaju dinami?ne manevre kao kod vožnje zavojitim seoskim cestama.
• „Pro” (kratica za „Professional”) pripada programu „Sport+”. Kod postavke „Pro” voza? dobiva još više pomo?i za dinami?ne manevre vožnje, dok su agilnost i povratne informacije sa ceste dodatno unaprije?eni.
• „Master“ postavka je povezana s programom „RACE“. „Master“ postavka je usmjerena na voza?e koji žele iskusiti dinami?nost i užitak u vožnji na zatvorenim trka?im stazama. „Master” nudi ravnotežu vozila uz manji efekt nadupravljanja, direktnije i agilnije upravljanje. Na ovaj na?in, „Master” osigurava maksimalnu agilnost i omogu?uje iskorištavanje punog dinami?nog potencijala S-modela. Za aktiviranje „Master” postavke, voza? mora koristiti odvojenu tipku na središnjoj konzoli kako bi prebacio ESP® u režim ESP® SPORT ili ga isklju?io.
U programu vožnje „Individual”, voza? može sam namjestiti AMG DYNAMICS postavke „Basic”, „Advanced”, „Pro” i „Master”.

Unutrašnjost: bliska simbioza izme?u ?ovjeka i stroja
Sa sportskim detaljima i MBUX informacijsko-zabavnim sustavom, visokokvalitetna unutrašnjost kreira blisku, osobnu povezanost izme?u ?ovjeka i stroja. Voza? i suvoza? aktivno sjede u školjkastim sportskim sjedalima sa ?vrstom bo?nom potporom. Standardne presvlake uklju?uju tipi?ne AMG zna?ajke s dvostrukim crvenim šavovima, a kombinacija crne ARTICO umjetne kože i DINAMICA mikro vlakana je bezvremenska. Shema boja odražava se na crvenim designo sigurnosnim pojasevima i ukrasnim elementima prednje plo?e od crnih DINAMICA mikro vlakana sa crvenim obrubom. Kromirani ventilacijski otvori su na sli?an na?in nadopunjeni s crvenim prstenom. Kao alternativa, dostupne su presvlake od ARTICO umjetne kože u neva sivoj/crnoj boji s dvostrukim sivim gornjim šavovima i ukrasni elementi od svijetlog aluminija s uzdužnim uzorkom.

S-modeli: žuti istaknuti elementi kako bi se naglasilo naslje?e auto moto sporta
Model CLA45 Shooting Brake ide i korak dalje: žuti istaknuti elementi nalaze se u cijeloj unutrašnjosti kako bi se naglasio karakter auto moto utrka snažnijih modela. Standardna oprema uklju?uje AMG Performance upravlja? presvu?en nappa kožom/DINAMICA mikro vlaknima s kontrastnim žutim gornjim šavovima, žutom oznakom 12 sati, AMG tipkama na upravlja?u i AMG logotipom, plus ambijentalno osvjetljenje.

U svim modelima, središnja konzola u crnoj boji visokog sjaja s dodirnom površinom standardno se oprema s dodatnim kontrolnim prekida?ima za kontrolu 3-stupanjskog ESP® sustava, režima ru?nog rada mjenja?a, opcijskog sustava prilagodljive tvrdo?e ovjesa AMG RIDE CONTROL i opcijskog AMG Performance ispušnog sustava. U kombinaciji s opcijskim kožnim paketom, uklju?uje srebrni kromirani obrub konzole.

Karakteristi?ni sportski AMG ambijent je unaprije?en sportskim papu?icama od brušenog nehr?aju?eg ?elika s gumenim ?epovima, crnim podnim prostirkama s AMG natpisom i obrubom od imitacije nubuck kože, crnom oblogom stropa i AMG pragovima prednjih vrata od brušenog nehr?aju?eg ?elika s natpisom „AMG”.

MBUX informacijsko-zabavni sustav: s AMG-specifi?nim prikazima
Kombinacija sportskog dizajna i sofisticiranih detalja prisutna je i u MBUX informacijsko-zabavnom sustavu s inovativnim konceptom uporabe i prikaza. MBUX stvara još bližu vezu izme?u vozila, voza?a i putnika. Emocionalno privla?ne prezentacije isti?u jasnu kontrolnu strukturu i uklju?uju sjajnu 3D grafiku maksimalne razlu?ivosti. Vizualno, dva zaslona ispod jednog stakla, spajaju se u široki kokpit i kao središnji element isti?u vodoravnu orijentaciju unutrašnjeg dizajna.

Klijenti mogu birati izme?u tri AMG stila prikaza plo?e s instrumentima, „Classic”, „Sport” i „Supersport”. „Supersport” prikaz posebno je privla?an sa središnjim broja?em okretaja i dodatnim informacijama koje se prikazuju u obliku stupi?a lijevo i desno od broja?a okretaja: s trodimenzionalnom perspektivom, oni posežu daleko u pozadinu umjetnog horizonta. Odražavaju?i potencijal performansi, brzinomjer je ozna?en do 300 km/h.

Preko AMG izbornika, voza? može pozvati razne specijalne prikaze:
• Prikaz prijenosnog stupnja – sa žutim simbolom „M” u ru?nom režimu rada
• Izbornik zagrijavanja – temperatura motora i ulja mjenja?a
• Izbornik postavki AMG DYNAMIC SELECT postavke
• G-mjera? – prikaz uzdužnih i popre?nih sila ubrzanja
• Race-Timer – štoperica, vremena krugova i sektora
• Podaci motora – snaga i moment, temperatura motora i ulja mjenja?a

Na dodir osjetljivi multimedijski zaslon isti?e dinami?ni karakter s individualnim AMG prikazima kao što su vizualizacija programa vožnje, AMG TRACK PACE i podaci telemetrije.
Ne mora se posebno isticati da je tu i munjevita glasovna kontrola koja se aktivira rije?ima „Hej Mercedes”. Zahvaljuju?i umjetnoj inteligenciji, MBUX prepoznaje i razumije skoro sve re?enice iz podru?ja informacija i zabave te uporabe vozila, ?ak iako se izgovaraju indirektno.

AMG Performance upravlja?: s opcijskim kontrolnim tipkama
Savršena interakcija voza?a i vozila postignuta je zahvaljuju?i multifunkcijskom sportskom upravlja?u presvu?enom nappa kožom s podrezanim dnom i perforiranim podru?jem hvatanja te, ovisno o presvlakama, crvenim li crnim gornjim šavovima i prednjom oblogom u srebrnoj krom boji. Pocin?ane poluge mjenja?a omogu?uju još više sportski stil vožnje s ru?nim prebacivanjem stupnjeva.

Sustav aktivne kontrole udaljenosti DISTRONIC i TEMPOMAT sustav kontrole brzine, mogu se namještati pomo?u lijevih tipki. Desne tipke koriste se za aktiviranje glasovnih kontrola i telefona te za reguliranje glasno?e audio sustava, odabir glazbe i druge funkcije informacijsko-zabavnog sustava.

S-modeli se standardno opremaju s AMG Performance upravlja?em, presvu?enim nappa kožom/DINAMICA mikro vlaknima (opcijski za osnovni model). AMG tipke na upravlja?u (standardno za S-modele, opcija za osnovne izvedbe u kombinaciji s Performance upravlja?em) omogu?uju direktni pristup AMG programima vožnje, te prakti?nu uporabu drugih AMG funkcija direktno preko upravlja?a.

Tehni?ki podaci

  Mercedes-AMG CLA 45 4MATIC+ Shooting Brake Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ Shooting Brake
Motor 2.0-litreni 4 cilindri?ni linijski motor s turbo punja?em s dva vijka i valjkastim ležajevima 2.0-litreni 4 cilindri?ni linijski motor s turbo punja?em s dva vijka i valjkastim ležajevima
Zapremina 1991 cc 1991 cc
Najve?a snaga 285 kW (387 KS) pri 6500 o/min 310 kW (421 KS) pri 6750 o/min
Najve?i zakretni moment 480 Nm pri 4750-5000   o/min 500 Nm pri 5000-5250 o/min
Pogonski sustav AMG Performance 4MATIC + potpuno varijabilni pogon na sva ?etiri kota?a s AMG TORQUE CONTROL AMG Performance 4MATIC + potpuno varijabilni pogon na sva ?etiri kota?a s AMG TORQUE CONTROL
Prijenos AMG SPEEDSHIFT DCT
8G mjenja? s dvostrukom spojkom
AMG SPEEDSHIFT DCT
8G mjenja? s dvostrukom spojkom
kombinirana
Potrošnja goriva
 

8,4-8,3 l/100 km*

 

8,4-8,2 l/100 km*

Kombinirane emisije CO 2 191- 188 g/km* 191-188 g/km*
Razred u?inkovitosti E D
Ubrzanje 0-100   km / h 4,1 s 4.0 s
Najve?a brzina 250 km/h *** 270 km/h ***

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com