Predstavljen novi Mercedes-Benz GLC

0
588

Sloboda u najljepšem obliku – to je ono što predstavlja Mercedes-Benz GLC od svojeg debija na jesen 2015. godine. Kao i njegovi prethodnici, ovaj SUV kombinira izvanredne cestovne i terenske vozne karakteristike s prostranoš?u, prakti?noš?u i udobnoš?u.

Nadalje, najnovija generacija uklju?uje napredne pionirske tehnologije, prepoznatljiv dizajn, povezivost i tehnološki napredne informacijske i zabavne sustave. Time GLC još jednom demonstrira kako se elegantne i lako prepoznatljive zna?ajke sigurnosti i inteligentne prilagodljivosti ove marke mogu uspješno kombinirati. Rezultat je SUV koji postavlja nove standarde, na cesti i na terenu.

Sa svojim prepoznatljivim izgledom, novim operativnim konceptom, inovativnim sustavima pomo?i u vožnji i novom ponudom motora, GLC nudi najbolje iz svijeta Mercedes-Benza. Vanjski dizajn privla?i širokom i sportski vizualnom pojavom. Miši?avo izvedene površine i prepoznatljivi detalji kao što su kromirani elementi, koji se sada standardno protežu od prednjeg do stražnjeg kraja, redizajnirana prednja svjetla i snažno istaknuta prednja maska osiguravaju upe?atljiv terenski karakter. Unutrašnjost kombinira luksuz i korisni?ku prihvatljivost na beskompromisan na?in: Izrada je na uobi?ajeno visokoj razini. a zaslon informacijsko-zabavnog sustava ima ve?e dodirne zaslone. Štoviše, najnovija generacija MBUX – Mercedes-Benz User Experience multimedijskog sustava impresionira intuitivnim i raznovrsnim operativnim opcijama kao što su dodir, kontrola gestama i optimizirani sustav glasovnih naredbi. Sustavi pomo?i u vožnji zna?ajno su prošireni i nadopunjeni funkcijom upozorenja prilikom izlaska, funkcijom koridora za slu?aj nužde i funkcijom detektiranja kraja kolone u prometnoj gužvi, da spomenemo samo neke. Novost tako?er predstavlja Trailer

Manoeuvring Assist funkcija koja pruža pomo? prilikom manevriranja prikolicom unazad. U trenutku po?etka prodaje, sredinom 2019., GLC ?e biti opremljen novim benzinskim i dizelskim motorima najnovije Mercedes-Benz obitelji, s ve?om snagom i nižom potrošnjom – ostali motor na?i ?e se u ponudi kasnije ove godine.

Najvažnija napredna rješenja modela GLC
• MBUX – inovativna telematika: Kombinacija multimedijskih na dodir osjetljivih zaslona, navigacije s proširenom stvarnoš?u, inteligentne glasovne kontrole s tipkom za razgovor ili ”Hej Mercedes” upitom, povezivosti i korisni?kog su?elja sada dovodi model GLC u liniju s najnovijim tehnološkim standardima.
• Pogonski sustav: U GLC ?e se ugra?ivati sljede?a generacija ?etiri cilindri?nih benzinskih i dizelskih motora ve?e snage i zna?ajno niže potrošnje goriva – kod benzinskih motora zahvaljuju?i novom 48-voltnom elektri?nom sustavu s remenom pokretanim starterom-generatorom.
• Napredni sustavi pomo?i: Active Distance Assist DISTRONIC i Active Steer Assist pružaju još udobniju podršku kako bi voza? održao sigurnu udaljenost i upravljanje. Brzina se namješta automatski ispred zavoja ili križanja. Active Steer Assist pomaže u formiranju koridora za slu?aj nužde i kod promjene vozne trake. Rizik od potencijalnih sudara može se smanjiti funkcijom isklju?ivanja Active Brake Assist sustava, autonomnim ko?enjem ako voza? ne detektira promet iz suprotnog smjera.

Vanjski dizajn: prepoznatljiva pojava
Modernost, snaga i raznovrsnost: to utjelovljuje dizajn modela GLC. Dizajnerski izri?aj modela GLC slijedi dizajnersku filozofiju senzualne ?isto?e i ilustrira pažljivo odabranu igru estetike, agilnosti i inteligencije. Izgled je ukupno još više sportski, a kromirani elementi sada se standardno protežu od prednjeg prema stražnjem kraju. Prepoznatljive linije, miši?avo oblikovane površine i prepoznatljivi detalji osiguravaju snažan terenski karakter. Prednji kraj na prvi pogled pruža dojam emocija, prisutnosti i dominantnosti. Ova dizajnerska poruka posebno je istaknuta standardnim LED High

Performance prednjim svjetlima s dnevnim svjetlima u obliku baklje, kao i snažno oblikovanom prednjom maskom s dinami?no oblikovanim dvostrukim pre?kama i dijamantnim uzorkom. Dostupne boje karoserije sada uklju?uju grafitno sivu – sa ?etiri aerodinami?na kota?a s promjerima od 17 do 19 in?a i gumama s optimiziranim otporom kotrljanja koji predstavljaju još jednu novost.
AMG Line impresivno naglašava dinami?nu pojavu modela GLC – s kromiranom prednjom maslom u obliku dijamanta i prednjim donjim spojlerom sa specifi?nim AMG dizajnom, kao i pravokutnim završecima ispušnih cijevi u stražnjem braniku. Uz sportska sjedala s istaknutim bo?nim stranicama, ova dizajnerska linija i linija opreme uklju?uje optimalnu kombinaciju guma razli?itih dimenzija promjera od 19 do 20 in?a (ovisno o tržištu).

Standardna LED High-Performance prednja svjetla su manja i više nagnuta, i imaju zna?ajno modificirane konture: dnevna svjetla u obliku baklje nadopunjuju dizajn i jam?e bolju prepoznatljivost Mercedes-Benzovog svjetlosnog izri?aja. Opcijski su dostupna potpuno LED prednja svjetla s MULTIBEAM tehnologijom.

Sportski karakter vidljiv je i straga u potpuno revidiranom braniku i završecima ispušnih cijevi. Redizajnirana i u potpunosti LED stražnja svjetla tako?er osiguravaju nepogrešivi svjetlosni potpis – s prepoznatljivim blokovima Mercedes-Benzovih SUV modela s pozadinskim osvjetljenjem. Sve u svemu, dizajn stražnjeg dijela isti?e snažan karakter GLC generacije, zahvaljuju?i i dizajnu branika sa završecima ispušnih cijevi i kromirane zaštitne plo?e podvozja koja isti?e tipi?ni SUV dizajn.

Unutrašnji dizajn: inteligencija susre?e ergonomiju
Profinjeni materijali, precizna izrada i proto?ni oblici – to je ono što karakterizira unutrašnjost modela GLC: odlikuju ju proto?ne površine u kombinaciji sa ?istim linijama i neodoljivim proporcijama. Unutrašnjost osnovne izvedbe je u crnoj boji. Središnja konzola uklju?uje elegantni ukrasni element, dostupan u piano sjajnoj izvedbi, ili dvije izvedbe drveta – jasenovog drveta otvorenih pora i lješnjaka. Linije obloga od plemenitog drveta na središnjoj konzoli primjer su vrhunske kvalitete izrade.

Multifunkcijski upravlja? dostupan je u dvije izvedbe i potpuno je revidiran. Njegov prepoznatljivi dizajn pre?ki još više isti?e sportski karakter vozila. Usto, uporaba Active Distance Assist DISTRONIC sustava i na dodir osjetljivih tipki za kontrolu plo?e s instrumentima i multimedijskog sustava te glasovnih naredbi šalje jasan signal koji je usmjeren prema budu?nosti.

Korisnik upravlja funkcijama telematike koriste?i jedan prst ili geste s više prstiju, takozvanu multi-touch kontrolu, na višefunkcijskoj dodirnoj površini na središnjoj konzoli. Služi kao alternativa glasovnim naredbama i dodatno nudi mogu?nost ru?nog unosa slova, brojeva ili specijalnih znakova. Dodirna površina ne osigurava samo jasne fizi?ke povratne informacije nego i akusti?ke povratne informacije.

ENERGIZING kontrola udobnosti: prakti?no povezivanje
Nakon duge vožnje na odredište stignite opušteni: Opcijska ENERGIZING kontrola udobnosti omogu?uje da razni sustavi u vozilu kombiniraju snage kako bi se kreirala optimalna okolina. To integrira svjetlosne i glazbene atmosfere, klimatizaciju, prikladne glazbene i video sadržaje, kao i funkciju masiranja, grijanja i provjetravanja sjedala. ENERGIZING COACH funkcija koristi podatke iz vozila i okoline kako bi preporu?ila jedan od programa koji odgovara situaciji i osobi. Uz pomo? prikladnog Garmin® sata, osobni rezultati kao što su razina stresa ili kvaliteta sna,?ine preporuke još preciznijima.

MBUX: intuitivna uporaba
Dobro osmišljen, ergonomski, udoban – ovo su smjernice koje su slije?ene tijekom razvoja koncepta uporabe i prikaza koji se koristi u modelu GLC. Fokus je na interakciji s vozilom i njegovim funkcijama uz pomo? gesta, dodira ili glasovnih naredbi. To je omogu?eno najnovijom generacijom telematike Mercedes-Benz User Experience koncepta, kojeg karakteriziraju intuitivna logika i široki raspon operativnih opcija. Ukupno gledaju?i, me?usobna igra na dodir osjetljivih zaslona, navigacije s proširenom stvarnoš?u, inteligentnih glasovnih naredbi i korisni?kog su?elja postavlja nove standarde.

Ukupno postoji pet razli?itih mogu?nosti interakcije s informacijsko-zabavnim sustavom modela GLC:
• Preko dodirne kontrole multimedijskog zaslona u sredini
• Uporabom na dodir osjetljivih tipki na multifunkcijskom upravlja?u
• Uz pomo? multifunkcijske dodirne površine na središnjoj konzoli
• Koriste?i kontrolu gestama s unutrašnjim pomo?nikom
• Uz pomo? glasovnih naredbi, bilo preko tipke za razgovor na upravlja?u ili izrazom ”Hej Mercedes”.

Informacije koje voza? treba prikazane su na dva zaslona visoke razlu?ivosti. Opcijski, plo?a s instrumentima ima dijagonalu od 12,3 in?a. Slobodnostoje?i multimedijski zaslon u sredini dostupan je u dvije veli?ine: sedam in?a s rezolucijom od 960 x 540 to?aka i 10,25 in?a s rezolucijom od 1920 x 720 to?aka. Voza? može birati izme?u tri individualne reprezentacije kako bi odgovarale raspoloženju ili unutrašnjosti: “Classic“ predstavlja napredak klasi?nog prikaza, “Sport“ predstavlja tehnološki napredan prikaz visokog kontrasta, dok “Progressive“ vizualizira modernu notu smanjenog oblika.

Grafika briljantne kvalitete podcrtava sveobuhvatnost ove intuitivne operativne strukture. Novost predstavljaju na dodir osjetljivi multimedijski zaslon i na dodir osjetljive tipke na multifunkcijskom upravlja?u za kontrolu plo?e s instrumentima i multimedijskog sustava.
Još jedan lagani na?in uporabe multimedijskog sustava je Interior Assistant funkcija. Kamera u stropnoj kontrolnoj plo?i detektira pokrete ruke kako se približava dodirnom zaslonu ili dodirnoj površini središnje konzole. Sustav pravi razliku izme?u gesti voza?a i suvoza?a, što mijenja prikaz na medijskom zaslonu, pove?avanjem ili isticanjem individualnih elemenata. To?ka detekcije tako?er se može uklju?iti i isklju?iti ru?nom kontrolom. U ovom slu?aju, svjetlo u stropnoj konzoli slijedi pokrete voza?a kada nešto traži na sjedalu suvoza?a. Uz to, tu je opcija uporabe omiljene funkcije multimedijskog sustava uz pomo? prethodno spremljene specifi?ne geste.

Još jedna istaknuta zna?ajka u kombinaciji s MBUX su?eljem je opcijski VR prošireni video koji nadopunjuje navigaciju na koristan na?in. Kamera, koja je ugra?ena ispred unutrašnjeg osvrtnog zrcala, snima okolinu i automatski prikazuje informacije na multimedijskom zaslonu i nadopunjuje video sliku. To uklju?uje prometne znakove, informacije o skretanjima, ku?nim brojevima ili nazivima. To ?ini orijentaciju – kao što je traženje odre?ene adrese – zna?ajno lakšom.

Revidirani sustav glasovne kontrole ?ini uporabu još prakti?nijom i prirodnijom. Uz pomo? glasovnih naredbi sustav može pro?itati tekstualne poruke, a voza? može upravljati audio sustavom ili pristupati funkcijama vozila kao što je, na primjer, klimatizacija. Sustav ne zahtijeva memorirane naredbe – korisnik, na primjer, ima slobodu na razli?ite na?ine izgovoriti adresu željenog odredišta ili postaviti pitanje u svezi s vremenskim prilikama. Još jedna mogu?nost: aktiviranje glasovne kontrole s frazom ”Hej Mercedes”. U ovu svrhu može se koristiti tipka za razgovor na upravlja?u.

Nove zna?ajke u modelu GLC su standardna KEYLESS GO funkcija pokretanja koriste?i start-stop tipku u obliku turbine i opcija aktiviranja sustava pomo?i u vožnji na multimedijskom zaslonu. Korisnik bira i aktivira programe vožnje preko DYNAMIC SELECT prekida?a na središnjoj konzoli. Multimedijski zaslon prikazuje razli?ite programe vožnje u skladu s odre?enom opremom. Voza? može birati izme?u razli?itih unaprijed konfiguriranih i jednog individualnog programa vožnje. Ovisno o pogonskom sklopu i izvedbi ovjesa, mogu?e je birati izme?u pet i sedam programa vožnje. Uz programe “Comfort“, “ECO“, “Sport“, “Sport +“ i “Individual“ za prilago?avanje upravlja?a, ovjesa ili pogonskog sklopa, Off-Road Engineering Package nudi dva programa “Off-Road“ i “Off-Road +“.

Nova ponuda motora: snažna u?inkovitost

GLC dolazi na startnu liniju s potpuno novim motorima. Prilikom po?etka prodaje bit ?e dostupni sljede?i modeli, s time da ?e druge izvedbe motora do?i kasnije u ponudu:

  GLC 200 4MATIC GLC 300

4MATIC

GLC 200d

4MATIC

GLC 220d

4MATIC

GLC 300d

4MATIC

Cilindara/raspored 4/u nizu 4/u nizu 4/u nizu 4/u nizu 4/u nizu
Snaga (kW/KS)
Motor s unutrašnjim sagorijevanjem
145/197

 

190/258 120/163 143/194 180/245
Snaga elektri?nog motora (kW)
Energy Recovery
Boost

10

10
Maksimalni okretni moment
Motor s unutrašnjim sagorijevanjem (Nm)
280 370 360 400 500
Maksimalni okretni moment
Elektri?ni motor (Nm)
150 150
Potrošnja goriva, kombinirana (l/100 km)[1] 7.4-7.1 7.4-7.1 5.5-5.2 5.5-5.2 5.8
CO2 emisije, kombinirane (g/km)[1] 169-161 169-161 145-137 145-137 153-151

 

Model GLC bit ?e opremljen sljede?om generacijom ?etiri-cilindri?nih benzinskih i dizelskih motora. Klju?na zna?ajka M 264 dvolitrenog ?etiri-cilindri?nog motora iz Mercedes-Benza je pove?anje snage uz zna?ajno nižu potrošnju goriva. U izvedbama GLC 200 i GLC 300, M 264 ?etiri cilindri?ni motor zamjenjuje prethodni M 274 motor, dok OM 654 ?etiri cilindri?ni dizelski motor zamjenjuje prethodni OM 651 motor.

Ova nova generacija motora od velike je važnosti za smanjenje CO2 emisija i predstavlja sustavni napredak u smislu smanjenja potrošnje goriva. Glavne tehnološke komponente su CAMTRONIC promjenjiva kontrola ventila, koja zagrijava ispušni sustav bez pove?anja potrošnje, turbo punja? s dvostrukim vijkom i dodatni 48-voltni sustav s remenom pokretanim starterom-generatorom. Pogotovo kombinacija 48-voltnog ugra?enog izvora napajanja i remenom pokretanog startera-generatora pove?ava agilnost, poboljšava karakteristike udobnosti te zna?ajno smanjuje potrošnju goriva. To je omogu?eno time što sustav dozvoljava bitne hibridne funkcije kao što su ”obnavljanje energije”, ”trenutno poja?anje” i ”režim krstarenja” bez visokonaponskih komponenata – konkretno, poja?anje, obnavljanje energije do 10 kW (u rasponu do 2500 o/min) i rad u režimu krstarenja s isklju?enim motorom.

Stroži zahtjevi i niže grani?ne vrijednosti – ?etiri-cilindri?ni OM 654 dizelski motor projektiran je s fokusom na dodatno smanjenje potrošnje i emisija, kao i smanjenje operativnih troškova i pove?anje snage motora.

Najvažnije komponente sustava za naknadni tretman ispušnih plinova direktno su ugra?ene na motor radi u?inkovitog smanjenja emisija. Nadalje, mjere za toplinsku izolaciju i dodatno razvijeni premazi kao što je SCR tehnologija (Selective Catalytic Reduction) uzrokuju dodatno smanjenje emisija. Kako bi se dodatno smanjile emisije duši?nih oksida, OM 654 motor opremljen je dodatnim u pod ugra?enim SCR katalizatorom. Kao rezultat toga, motor ve? danas zadovoljava RDE (Real Drive Emissions) zahtjeve.
OM 654 ?etiri-cilindri?ni dizelski motor kombinira se s 4MATIC pogonom na sve kota?e i 9G-TRONIC automatskim mjenja?em koji podržava dinami?an i štedljivi stil vožnje.

DYNAMIC BODY CONTROL: ovjes prema želji
Uz nadopunu modela, GLC se po prvi put oprema DYNAMIC BODY CONTROL ovjesom s podesivom tvrdo?om prednje i stražnje osovine. Ovisno o uvjetima vožnje, brzini i stanju na cesti, tvrdo?a se individualno kontrolira za svaki kota? u kombinaciji s motorom, mjenja?em i upravlja?em. Osim toga, ovjes se može kombinirati sa sportskim sustavom upravljanja s direktnijim prijenosnim odnosom. Upravlja se preko DYNAMIC SELECT prekida?a i nudi tri stupnja za odabir: dva stupnja, “Sport“ i „Sport +“ omogu?uju kru?u postavu ovjesa, dok “Comfort“ stupanj nudi posebno udobnu vožnju.

DYNAMIC SELECT: više od postavki
SUV dostojan svog naziva: kao i obi?no, GLC je uvjerljiv na skoro svakoj vrsti terena i u skoro svim teškim vremenskim uvjetima. Nove kontrole Off-Road Engineering Package i DYNAMIC SELECT sustava s proširenim funkcijama u skladu sa specifikacijama odgovaraju na individualne zahtjeve voza?a u smislu upravljanja i zahtjeva koje postavljaju odre?eni uvjeti na cesti. Voza? može odabrati dva terenska režima vožnje preko DYNAMIC SELECT prekida?a na središnjoj konzoli: “Off-Road” režim je posebno prikladan za terene, šljunak, pijesak i snijeg, dok je “Off-Road +“ režim savršen za teške terene sa stjenovitim ili strmim padinama. 4MATIC pogon na sve kota?e nanovo je razvijen od samog po?etka. Trostupanjska izvedba ESP® sustava sa širim rasponom sada nudi još više dinamike u “Sport“ i “Sport +“ programima vožnje. Time GLC još jednom dokazuje svoju raznovrsnost – i na terenu.

Sustavi pomo?i u vožnji: sigurna podrška
U Njema?koj 85 posto klijenata navodi ”siguran” kao top karakteristiku koja se ti?e modela GLC – a osim zbog tipi?nih SUV prednosti, to je i zbog inteligentnih sustava pomo?i u vožnji. Raspon i razina ovih sustava u novom modelu dodatno su pove?ani i time je pove?ana podrška voza?u u smislu sigurnosti i udobnosti. Driving Assistance Package (opcijski dodatak ovisno o državi i opremi) u modelu

GLC izme?u ostaloga uklju?uje:
• Active Distance Assist DISTRONIC s funkcijama:
? Ko?enje u slu?aju stacionarnih objekata
? Prošireno automatsko ponovno pokretanje u prometnoj gužvi u kombinaciji s Active Parking Assist (interna oznaka) i navigacijom
? Aktiviranje ”režima krstarenja” u ECO režimu vožnje
• Active Steer Assist s funkcijama:
? Active Emergency Stop Assist – s automatskim otklju?avanjem i slanjem SOS poziva u MB centar u slu?aju nužde nakon potpunog zaustavljanja vozila (ovisno o državi)
? Active Lane Change Assist u kombinaciji s navigacijom
? Funkcija koridora u nuždi: u prometnim gužvama na autocestama pri brzinama ispod 60 km/h
Active Speed Limit Assist uz odgovor na promjenu ograni?enja brzine u kombinaciji s Traffic Sign Assist
• Namještanje brzine prema ruti – prije zavoja, kružnih tokova, naplatnih ku?ica, T-križanja, kao i prije skretanja/izlaza s autoceste/brze ceste – smanjenje brzine vozila i u slu?aju detekcije ”kraja kolone u prometnoj gužvi”, u kombinaciji s navigacijom
• Evasive Steering Assist
• Active Lane Keeping Assist
• Active Blind Spot Assist
• Active Brake Assist s isklju?ivanjem i funkcijom detekcije popre?nog prometa
• PRE-SAFE® PLUS

Kad se aktivira Active Distance Assist DISTRONIC s namještanjem brzine prema ruti, novi GLC je u mogu?nosti prepoznati i odgovoriti na prometne gužve ili sporokretaju?i promet uz pomo? informacija LiveTraffic funkcije prije nego što sam voza? postane svjestan ove prepreke. Kad se detektira prometna gužva (te ako voza? ne odabere odgovaraju?u akciju), DISTRONIC kao mjeru opreza smanjuje brzinu na približno 100 km/h. To je nadopunjeno poboljšanom Active Lane Keeping Assist funkcijom i dodatnim funkcijama Active Emergency Stop Assist funkcije.
Active Braking Assist, uz funkciju ko?enja u slu?aju detekcije kraja prometne kolone, smanjuje rizik od potencijalnog sudara prilikom skretanja, na primjer, ako voza? ne uo?i promet iz suprotnog smjera.

Ako postoji opasnost od sudara s vozilima iz suprotnog smjera prilikom skretanja preko vozne trake, GLC može zako?iti pri brzinama koje su tipi?ne za ovakve manevre. Intervencije u sustavu ko?enja aktiviraju se ako voza? signalizira namjeru skretanja i ako vozilo može zako?iti do zaustavljanja prije prelaska preko oznaka na cesti. Vozila iz suprotnog smjera detektiraju radar dugog dometa u prednjem dijelu i stereo višenamjenska kamera.

Active Steer Assist voza?u ?ak pomaže u stvaranju koridora za nuždu na cestama s više traka. U skladu s propisima, vozilo za orijentaciju koristi rub vozne trake, ovisno o voznoj traci, a na autocesti ispod 60 km/h okolinu i detektirane oznake vozne trake.
Tako?er je mogu?e provesti pojednostavljeni manevar pretjecanja s aktiviranim Active Distance Assist DISTRONIC: kad voza? uklju?i pokaziva? smjera pri brzinama izme?u 80 i 180 km/h na cestama s više voznih traka, Active Lane Change Assist može pomo?i u promjeni voznih traka.

Funkcija upozorenja pri izlasku smanjuje rizik od neuo?avanja približavaju?eg vozila ili biciklista prilikom otvaranja vrata. Funkcija upozorenja pri izlasku aktivna je samo kad vozilo miruje. Kad voza? ili suvoza? otvori vrata i približava se vozilo, sustav emitira vizualno i zvu?no upozorenje. Funkcija je aktivna do tri minute nakon isklju?ivanja motora. U kombinaciji s ambijentalnim svjetlom, svjetla utora kvake vrata, džepa u vratima i osvjetljenje obloga trep?u crvenom bojom.

Kao opcija, dostupan je Active Parking Assist. Nakon pritiska na tipku Active Parking Assist sustav prikazuje sva identificirana parkirna mjesta u neposrednoj okolini na multimedijskom zaslonu pri brzinama ispod 35 km/h. Voza? odabire manevar parkiranja preko dodirne površine, dodirnog multimedijskog zaslona ili desne kontrole multifunkcijskog upravlja?a – sustav nakon toga osigurava pomo? pri kretanju u i iz paralelnih i popre?nih parkirnih mjesta.

U kombinaciji s nadzorom mrtvog kuta, Parking Assist PARKTRONIC može voza?a upozoriti na popre?ni promet prilikom kretanja unazad iz popre?nih parkirnih mjesta te tako?er prema potrebi inicirati autonomno ko?enje. Parking Assist PARKTRONIC emitira vizualno i akusti?no upozorenje na prepreke koje su detektirane uz pomo? šest ultrazvu?nih senzora u svakom braniku. Prepreke mogu biti ispred, sa strane ili iza vozila te se mogu detektirati pri brzinama do približno 10 km/h.

Još jedna istaknuta zna?ajka je opcijska funkcija Trailer Manoeuvring Assist, koja pruža podršku voza?u prilikom manevriranja unazad. Sustav koristi senzore u glavi kuke za vu?u i magnetski prsten kako bi izmjerio kut izme?u vozila za vu?u i prikolice. 360-stupanjska kamera nudi bolji pogled na okolinu prilikom parkiranja i manevriranja kao i virtualni pogled iz pti?je perspektive. Dodatni zoom režim olakšava približavanje i kva?enje prikolice, a slika na multimedijskom zaslonu uklju?uje novu animaciju, dok je kvaliteta slike tako?er zna?ajno poboljšana.
Car-to-X komunikacija podržava voza?a pružaju?i mu aktualne informacije i upozorenja na opasne situacije na cesti. Radijska razmjena informacija izme?u vozila i prometne infrastrukture voza?a vizualno i/ili akusti?ki informira o potencijalnim opasnostima.

Snaga. Pokretan predanoš?u

Nova generacija modela GLC ozna?ava po?etak novog poglavlja pri?e o uspjehu: model se zna?ajno bolje prodavao nego njegov prethodnik u prvoj cijeloj godini prisutnosti na tržištu. Mercedes-Benz trenuta?no ima vrlo uspješnu prisutnost u SUV segmentu sa sedam modela (GLA, GLC, GLC Coupé, GLE, GLE Coupé, GLS, G-klasa). Nema sumnje: SUV modeli igraju bitnu ulogu u ponudi i uspjehu ove marke. Do danas je klijentima u cijelom svijetu isporu?eno preko pet milijuna SUV modela iz Mercedes-Benza.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com