Novi Peugeot 308, kompakt koji obara s nogu, a prvi kilometri zarolani po Azurnoj obali govore da Golf ne spava mirno

0
6997

Potpuno novi Peugeot 308 hatchback stigao je samo koji mjesec nakon Opel Astre, svojevrsnog “atletskog zeca” francuske kompanije koja sad s ova dva super kompakta napada VW Golf, Ford Focus, Škodu Octaviju, Mazdu 3, no kako je na cesti?

Može li napokon skinuti s trona neprikosnovenog Golfa. Isprobali smo 308 po cestama Azurne obale rijetko vozan, prelijep, moderan, elektrificirani kompakt. Doznajemo … Nakon sedam godina jedno od najvažnijih vozila Peugeota predstavlja se u poznatom, ali istodobno potpuno novom imidžu.

Saga o Peugeotu nastavlja se s novim 308. Jedan je od boljih automobila u klasi za vožnju, a u kabini? O tome bi se dalo pri?ati. Olakšanje je vidjeti da se Peugeot riješio problema i sa svojim infotainment sustavom – uobi?ajenom slabom to?kom ostalih modela. U kona?nici, nedostaje prostora i prakti?nosti za svrgavanje voditelja razreda, ali to je jedino što bode u o?i. Sve ostalo, jednostavno za 5!

Peugeot 308 sam po sebi je revolucionarni model, ali tek od druge generacije, predstavljene 2014. godine! Njime je Peugeot završio ‘brojanje’ (306, 307 i 308; 205, 206 i tako dalje) novih modela, a uz mnoga zanimljiva i napredna rješenja, poput iCockpita, donio je i najavu i ostvarenje boljih vremena marke. Me?utim, ve? se neko vrijeme pitamo ho?e li mu Peugeot nakon sedam godina podariti nasljednika. Odgovor je stigao danas, a on je da!

PEUGEOT ponosno predstavlja potpuno novi PEUGEOT 308. U snažnom i privla?nom dizajnu vozila Novi PEUGEOT 308 krasi snažan i privla?an dizajn s odlikama visoke klase, u kojem se isti?e novi grb marke. Op?enita optimizacija strukture donijela je više prostora i istakla dinami?nost i identitet vozila.Tehnološki gledano, novi PEUGEOT 308 opremljen je najmodernijim sustavima za pomo? u vožnji. Novi PEUGEOT i-Cockpit® dodatno je razvijen i sada sadrži i-Connect® Advanced, intuitivan, povezan i napredan multimedijski sustav.Štedljivi vrhunskih performansi do najsitnijeg aerodinami?nog detalja, Novi PEUGEOT 308 ponudom punjivih hibridnih motora te benzinskih i dizelskih motora savršeno utjelovljuje na?elo „Power of Choice”. Ovisno o zemlji prodaje, novi PEUGEOT 308 može se kupiti na internetskim stranicama Marke, ?ime se kupcima omogu?uje da kupnju, prodaju starog vozila, odabir financiranja i odabir mjesta dostave u potpunosti obave putem interneta.

Model koji zamjenjuje bio je solidan obiteljski hatchback, ali na kraju nikada nije u?inio dovoljno da postane vo?a klase. Ova nova verzija vodi borbu izme?u Škode Octavije i Forda Focusa kao tehnološki najnaprednijih, naju?inkovitijih i najfinijih obiteljskih vrata koje je marka izgradila. Može li nova generacija i u sam vrh klase, može li zapapriti Golfu?

Upe?atljiv je. Dimenzije igraju u ovom slu?aju iznimnu ulogu. Nova je generacija duža za 105 mm, a sjedi se 16 mm niže. J eli uklapanje Peugeotovih štitova na prednja krila – u stilu Ferrarija – vrhunskih modela GT i GT Premium hladan dodir ili malo više, dopustit ?emo vam da odlu?ite. No, ra?unamo da Peugeot nije imao tako zgodan otvor od 306.

I kabina je još jedan hit. Ne isti?e se samo suvremeni dizajn, ve? i završetak. Kvaliteta izrade je izvrsna. Postoji nešto tvrde plastike, ali ina?e nije daleko od vrhunskih alternativa. Novi Peugeot nagovještava kako i ova kompanija ima konja za utrku.

Infotainment tehnologija uvijek je bila upitna kod Peugeota, ali to je uglavnom popravio potpuno novi sustav. Novi 10-in?ni zaslon izgleda sjajno i podržan je manjim zaslonom osjetljivim na dodir s pre?acima za sve glavne funkcije. Vrijeme u?itavanja je brzo, a dok su kontrole klime još uvijek samo dodirne, ve?i zaslon olakšava upravljanje. To je veliko poboljšanje.

Ipak nije sve ruži?asto. Peugeotovi inženjeri ažurirali su digitalne broj?anike iznad malog upravlja?a i-Cockpita i to ne?e biti za svakoga. Ako ste prosje?ne visine ili niži, možda ?ete biti prisiljeni postaviti upravlja? niže nego što želite (ili sjedalo više) samo da vidite sve. Novi zaslon ima 3D grafiku, ustvari naslažu?i dva zaslona jedan na drugi kako bi se ostavio dojam dubine. Uglavnom izgleda prili?no sklade, ali ima duha. Na deteljima se vide pravi junaci. Tu se pobje?uje ili pada. Peugeot je pokazao da je vodio brigu baš o njima.

Najve?e razo?aranje je prostor u kabini. Dok se me?uosovinski razmak pove?ava za 55 mm u odnosu na stari automobil, koji je pove?ao prostor za noge, unato? ovom poboljšanju, Ford Focus ima mnogo više prostora za koljena i glavu straga, dok je Škoda Octavia jednostavno ogromna u usporedbi s Peugeotom 308. No pitanje je koliko se od komapkata traži prostranost, a koliko upravljivost, udobnost, kompaktnost… Tu 308-ica posebice dolazi do izražaja.

Jedno podru?je na koje se stari model dojmio bilo je njegovo prtljažnik od 470 litara. To je palo na 412 litara za novi automobil, iako je to ipak više nego što možete dobiti u Golfu ili Focusu.

To je šteta, jer 308 nudi mnogo toga što vam se svi?a na cesti. Ispod kože nalazi se najnovija generacija EMP2 platforme robne marke, a iako ?emo zadržati potpunu prosudbu sve dok je ne isprobamo na cestama u Velikoj Britaniji, kompromis izme?u udobnosti u vožnji i upravljanja vrlo obe?ava. Nije tako lagan na nogama kao Focus, niti je u kona?nici udoban kao Octavia, ali postiže pristojnu ravnotežu izme?u to dvoje. Buka ovjesa dobro je izolirana od kabine, a jaka strana je stabilnost pri velikim brzinama.

Ponuda motora nudi dva plug-in hibridna pogona-prvi za liniju 308. Oba modela kombiniraju 1,6 -litreni benzinski motor s baterijom od 12,4 kWh, elektri?ni doseg od 37 milja i proizvode 178 KS odnosno 222 KS. Emisije od 25 g/km sli?ne su dvjema Volkswagen Golf plug-in opcijama, ali dok Peugeot spada u kategoriju od 13 posto za porez na dobrobit, VW opcije spadaju u skupinu od sedam posto, što ih ?ini jeftinije za voza?e službenih automobila.

Me?utim, Peugeot barem nudi mogu?nost bržeg punjenja. Standardni punja? od 3,6 kW, što zna?i da ku?no punjenje traje tri i pol do ?etiri sata, dok opcijski punja? snage 7,4 kW u 308 -u to smanjuje na nešto manje od dva.

Opcije nehibridnog asortimana uklju?uju 1,5-litreni dizel i 1,2-litreni benzinac, od kojih oba imaju 128 KS, a britanski kupci mo?i ?e odabrati samo automatski mjenja?.

Benzin 1.2 vjerojatno ?e ?initi najve?i dio prodaje u Velikoj Britaniji i to je automobil koji smo isprobali pri lansiranju. Motor se malo ja?e ?uje pri velikom ubrzanju od nekih suparni?kih jedinica, ali u praznom hodu i na krstarenju vrlo je tih. Ubrzanje je primjereno, ubrzavaju?i od 0 do 100 km / h za 9,7 sekundi – ali što je još važnije, nudi dobro povla?enje u srednjem rasponu – a ve?inom je automatski mjenja? gladak. Jedina iznimka je pri malim brzinama, kada se može naglo uklju?iti.

Na prvi pogled, 308 izgleda malo skupo. S 24.000 funti za 308 Active Premium – najnižu od pet razina opreme – s 1.2 PureTech motorom, ?ini se malo visokim ako uzmete u obzir da osnovna Octavia po?inje od 21.700 funti. Faktor nedostatka ru?ne opcije i stvari izgledaju konkurentnije; Octavia SE s 1.0 TSI automobilom košta 23.740 funti, a ima i manju snagu od 308.

Modeli PHEV i dalje imaju povoljne cijene – sve dok se ne klonite vrhunskih GT Premium od 222 KS, koji košta 38.800 funti. PHEV od 178 KS u opremi Allure zapo?inje hibridni raspon od 33.000 funti – otprilike isto kao i Octavia iV i 640 funti jeftiniji od Golfa koji tako?er dobiva manje standardnog kompleta.

Po?etak prodaje novog PEUGEOT 308 na hrvatskom tržištu predvi?en je u posljednjem kvartalu 2021., a proizvodit ?e se u tvornici u francuskom Mulhouseu.

No ako je prethodna generacija 308 donijela pravu malu revoluciju, ovog puta dizajneri su zauzeli malo konzervativniji pristup stvaranju. Bo?na linija automobila ostala je prili?no sli?na trenutnoj, uklju?uju?i C-stup, dok je prednji dio stvoren u skladu s ostatkom novih modela marke. Ali pazite: 308 je ujedno i prvi novi Peugeot koji je dobio novi logotip marke nadahnut onim od prije pola stolje?a ili je ‘samo’ njegov negativan (usput re?eno, osvježeni logotip prethodne marke, koji se sada napušta , prvi je dobio i svog prethodnika).

Iako pomalo nadahnut svojim prethodnikom, brojilo brzo pokazuje da je novi 308 potpuno novi automobil. Dobio je (samo) 11 milimetara duljine, ali istodobno ?e ponuditi 55 milimetara duži me?uosovinski razmak, koji bi trebao biti najsretniji za putnike u drugom redu. Prtljažnik ?e u me?uvremenu ponuditi 412 litara prostora, a dodatnih 28 litara bit ?e dostupno ispod dna prtljažnika.

Tehnološki gledano, novi PEUGEOT 308 opremljen je najmodernijim sustavima za pomo? u vožnji. Novi PEUGEOT i-Cockpit® dodatno je razvijen i sada sadrži i-Connect® Advanced, intuitivan, povezan i napredan multimedijski sustav.Štedljivi vrhunskih performansi do najsitnijeg aerodinami?nog detalja, Novi PEUGEOT 308 ponudom punjivih hibridnih motora te benzinskih i dizelskih motora savršeno utjelovljuje na?elo „Power of Choice”.

Više prostora, naravno, zna?i ve?u udobnost, a Peugeot se pobrinuo i za druga podru?ja, posebno s boljim sjedalima. Naime, u najboljem izdanju mo?i ?e biti opremljeni funkcijom masaže, funkcijom memorije, mogu?noš?u elektroni?kog podešavanja u deset smjerova i presvlakama u kombinaciji kože i alkantare, zbog ?ega su dobili i certifikat kvalitete iz AGR-a.

Kabina kao pojam udobnosti

Ina?e, kabina ?e tako?er biti opremljena boljom zvu?nom izolacijom (?iji je dio i deblje staklo), što ?e u kona?nici pridonijeti boljem zvu?nom doživljaju. Peugeot nastavlja raditi s tvrtkom Focal koja je za bolje verzije vozila osmislila snažni audio sustav koji se sastoji od 10 zvu?nika, uklju?uju?i ?etiri aluminijska visokotonca (s membranom okrenutom prema van), tri subwoofera promjera 165 milimetara i montiran subwoofer u plo?i armature.

Klima ure?aj u vozilu mo?i ?e kontinuirano kontrolirati protok zraka i po potrebi ?e mo?i automatski reciklirati zrak u kabini. Istodobno ?e omogu?iti filtriranje štetnih plinova i ?estica prašine u vozilima opremljenim GT paketom, dok ?e infotainment sustav pokazivati kvalitetu vanjskog zraka.

Novi 308 bit ?e dostupan sa samo ?etiri pogonske opcije, od kojih ?e dvije biti hibridne: Hybrid 225 i Hybrid 180. Obje ?e biti opremljene elektri?nim motorom od 81 kilovata, a benzinski motori tada ?e nuditi 180 i 150 ‘konjskih snaga’ ( 132-110 kilovata) odnosno.) Snage. Rije? je o priklju?nim hibridima koji su opremljeni baterijom od 12,4 kilovat-sata koja ?e omogu?iti do 60 kilometara elektri?ne autonomije.

Ponudu klasi?nih motora s unutarnjim izgaranjem predstavljat ?e jedan benzinski i jedan dizelski motor. Benzinske boje predstavljat ?e 1,2-litreni motor sa 96 kilovata (130 ‘konja’), a istu snagu ponudit ?e i 1,5-litreni dizel. Svi pogonski agregati u po?etku ?e biti dostupni s automatskim mjenja?ima, ali kasnije se možemo nadati i dolasku ru?nih mjenja?a.

TECHNO SPIRIT, PEUGEOTi-Connect i i-Connect AdvancedNovi multimedijski sustav nudi svima, ovisno o njihovim željama i potrebama, najbolje iz svijeta pametnih telefona i najbolje iz automobilskog svijeta.Sustav je ergonomi?ani prilago?en svakodnevnoj upotrebi, a svaki voza? (može biti najviše 8 profila) može odrediti i pohraniti svoje postavke za prikaz, osvjetljenje i ostalo.Funkcija zrcaljenja sada je beži?na mogu?e je povezati dva telefona putem Bluetoothau isto vrijeme.Središnji zaslon visoke razlu?ivosti dijagonale 10″ može se u potpunosti i na jednostavan na?in prilago?avati, može prikazivati više widgeta i pre?aca, vrlo je jednostavan za upotrebu i brzo reagira na dodir, poput tableta. Jednostavno je pregledavati razli?ite izbornike slijeva udesno, odozgo prema dolje kako biste pratili obavijesti, a pritiskom s 3 prsta možete otvoriti stranicu s aplikacijama.U bilo kojem trenutku možete se lako vratiti na glavnu stranicu pritiskom na dodirni gumb „Po?etna”, baš kao na pametnom telefonu. Novi PEUGEOT 308 krasi i novi grb marke PEUGEOT na prednjoj maski koja mu je u potpunosti prilago?ena. Njegov je položaj dodatno istaknut uzorkom rešetke koja se postupno približava prema njemu.Senzor za sustave za pomo? u vožnji predstavlja evoluciju u tehnološkom i dizajnerskom smislu. Skriven je iza grba (tehnologija zaštitne kupole koja upotrebljava indij kompatibilan s radarskim valovima), a grb je tako središnja figura na prednjoj maski. Registarska plo?ica preba?ena je na donji dio prednjeg dijela vozila.Prednja svjetla izvedena su u LED tehnologiji ve? od prve razine opreme. Stanjena i pomno oblikovana svjetla isti?u dinami?an izgled i identitet koji odlikuju novi PEUGEOT 308.U njihovom produžetku su dnevna svjetla u obliku kuke na prednjem odbojniku. Ovaj svjetlosni potpis savršeno se uklapa u trenuta?ni stil marke PEUGEOT, a prepoznatljiv je ve? na prvi pogled, bilo danju bilo no?u.U izvedbama GT / GT Pack Full LED prednja svjetla još su tanja i opremljena su tehnologijom PEUGEOT Matrix LED za ve?u u?inkovitost i sigurnost u svakodnevnoj vožnji.Stražnja svjetla izvedena su u Full LED tehnologiji i u obliku su triju linija koje stvaraju moderan svjetlosni potpis karakteristi?an za Marku. Novi PEUGEOT 308 bit ?e dostupan u 7 boja:zelena Olivine plava Vertigo crvena Elixir bijela Perle Nacré bijela Banquise siva Artense crna Perla Nera.

Novi PEUGEOT 308 dolazi s novom opremom (u seriji ili opciji) kakva se obi?no nalazi samo u višim segmentima: dalekosežni nadzor mrtvog kuta (75 metara) upozorenje na promet iza vozila (pri vožnji unatrag daje upozorenje na opasnost u blizini)nova kamera za vožnju unatrag visoke razlu?ivosti vidnim poljem od 180° i ugra?enom mlaznicom za ?iš?enje pomo? pri parkiranju s vidnim poljem od 360° zahvaljuju?i 4 kamere(sprijeda, straga i sa strane)otklju?avanje i pokretanje bez klju?a (u blizini vozila)potpuno grijano vjetrobransko staklo i grijani upravlja? upu?ivanje poziva u slu?aju nužde „E-call+” s informacijama o broju putnika i lokaciji, uklju?uju?i smjer vozila u voznoj traci pam?enje položaja osvrtnih zrcala pri vožnji unatrag.

PERFECT FIT, oli?enje u?inkovitosti Novi PEUGEOT 308 razvijen je na modularnoj platformi EMP2 (Efficient Modular Platform), spremnoj za ugradnju razli?itih vrsta pogonskih motora, što omogu?uje uvo?enje cijele game s elektri?nim motorima, uklju?uju?i 100 % elektri?nu izvedbu u ovom segmentu. Ve? od samog puštanja u prodaju dostupne su dvije izvedbe punjivih hibridnih motora.Platforma se sastoji od novih strukturnih elemenata koji pružaju ve?u u?inkovitost, sigurnost, užitak u vožnji i udobnost. Novi PEUGEOT 308 mijenja oblik kako bi se istaknuo u svom segmentu:duljina je 4,36 m (+11 cm)vjetrobransko staklo ima ve?i nagib i pomaknuto je unatrag me?uosovinski razmak pove?an je za 55 mm i sada iznosi 2,675 m, ?ime se pove?ava prostor za putnike u drugom redu visina je niža za 20 mm i sada iznosi 1,44 m.Obujam prtljažnika sada iznosi 412 litara uz 28 litara u pretincima ispod poda. S preklopljenim naslonima stražnjih sjedala obujam može dose?i 1323 litre. PEUGEOT 308 postiže aerodinamiku vrlo visoke razine s koeficijentom Cxod 0,28 i SCx od 0,62m².Svi vidljivi i manje vidljivi dijelovi karoserije optimizirani su sa stilom (odbojnici, usmjeriva?i zraka, difuzor, okviri karoserije, osvrtna zrcala, zaštita podvozja itd.).Nastavno na to, dizajn kota?a omogu?uje bolju aerodinamiku i zna?ajno pridonosi boljim voznim svojstvima.Posebne gume za novi PEUGEOT 308 dolaze u dimenzijama od 16 do 18 in?a, u kategorijama klase A i A+ smanjenog otpora kotrljanja, a sve u skladu s kriterijima koje je Marka postavila u pogledu iznimnih voznih osobina.U?inkovitost je bila u središtu pozornosti u postupku razvoja vozila. Zahvaljuju?i novoj platformi pomaže u smanjenju potrošnje goriva i ograni?ava emisiju CO? u vozilu novi PEUGEOT 308.Kako bi se smanjile vibracije, ?vrsto?a karoserije poboljšana je povezivanjem strukturnih elemenata. Novi PEUGEOT 308 više nego ikad dosad isti?e užitak u vožnji zahvaljuju?i vrhunskim voznim svojstvima, iznimnoj udobnosti vožnje, istinskom zadovoljstvu u vožnji i savršenoj okretnosti za gradske vožnje s krugom okretanja izme?u plo?nika od 10,5 m.

MOTORI

Novi PEUGEOT 308 dostupan je s dva punjiva hibridna motora kao prepoznatljive ikone na?ela „Power of Choice”:HYBRID 225 e-EAT8/ pogon na 2 kota?a / kombinacija motora PureTech od 180 KS (132 kW) i elektri?nog motora od 81 kW povezanih s mjenja?em e-EAT8 / od 26 g emisije C0? po km i do 59 km dosega u 100 % elektri?noj vožnji (prema protokolu WLTP, homologacija u tijeku).HYBRID 180 e-EAT8/ pogon na 2 kota?a / kombinacija motora PureTech od 150 KS (110 kW) i elektri?nog motora od 81 kW povezanih s mjenja?em e-EAT8 / od 25 g emisije C0? po km i do 60 km dosega u 100 % elektri?noj vožnji (prema protokolu WLTP, homologacija u tijeku).Litij-ionska baterija kapaciteta je 12,4 kWh i snage 102 kWh, a u vozilu postoje dvije vrste ugra?enih punja?a koji zadovoljavaju sve potrebe kupaca i odgovaraju svim njihovim sustavima za punjenje. To su jednofazni punja? od 3,7 kW u serijskoj opremi i jednofazni punja? od 7,4 kW u opcijskoj opremi.Procijenjeno vrijeme punjenja:ure?aj Wall Box (32 A) od 7,4 kW omogu?uje potpuno punjenje za 1 h 55 min putem jednofaznog ugra?enog punja?a (7,4 kW)ja?a uti?nica (16 A) omogu?uje potpuno punjenje za 3 h 50 min putem jednofaznog ugra?enog punja?a (3,7 kW)standardna uti?nica (8 A) omogu?uje potpuno punjenje za 7 h 5 min putem jednofaznog ugra?enog punja?a (3,7 kW).

Novi PEUGEOT 308 dostupan je s motorima s unutarnjim izgaranjem navedenim u nastavku u kojima emisija CO? kre?e od 117 g/km. Udovoljava najnovijim propisima norme Euro 6, a u tijeku je i homologacija prema protokolu WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).Benzinski trocilindarski 1,2-litreni motori:PureTech 110 S&S sa 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em PureTech 130 S&S sa 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em PureTech 130 S&S s automatskim mjenja?em EAT8.Dizelski ?etverocilindarski 1,5-litreni motori:BlueHDi 130 S&S sa 6-stupanjskim ru?nim mjenja?em BlueHDi 130 S&S s automatskim mjenja?em EAT8.

Peugeot 308 GT 1.2 PureTech
Cijena: 208.650 kn
Motor: 1.2 3 cilindra benzin turbo
Snaga: 128 KS/230 Nm
Mjenja?: 8-brzinski automatic, prednji pogon
0-100 km/h: 9.7 seconds
Maksimalna brzina: 109 km/h
Ekonomija/CO2: 52.1mpg/130g/km
U prodaji: po?etak 2022.

Slike: Avto Magazin

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com