Novi Renault Austral: umije?e kamuflaže

0
376

Na društvenim mrežama, internetu i u specijaliziranim ?asopisima ?itave godine traje lov na „špijunske snimke” (spyshots) nadolaze?ih modela. Takvih je snimki mnogo, a vozila na njima rijetko su kad do kraja ogoljena. Prototipi uhva?eni na djelu dok se testiraju na javnim cestama uglavnom su prekriveni psihodeli?nim crno-bijelim naljepnicama. Cilj je jasan: zaštititi nadolaze?e modele od znatiželjnih pogleda i sa?uvati veliko iznena?enje za službeno predstavljanje.

Kamuflažne naljepnice pomažu sakriti ili izobli?iti linije novog modela i druge elemente njegova dizajna. Posebice se to odnosi na prednju masku, lukove blatobrana, poklopac motora, prednja svjetla i logotip marke.

Zbog svega toga su Renaultovi dizajnerski timovi primorani progutati ponos i privremeno poružniti svoja djela da bi pravi izgled novog modela ostao tajna sve do premijere.

„Kamufliranjem novog Australa za posljednju fazu testiranja željeli smo pripremiti teren za službeno predstavljanje i istovremeno istaknuti novi vizualni identitet marke.”

François, glavni dizajner Odjela za identitet marke pri Renault Grupi

Maskiranje sa stilom

Posljednju fazu testiranja novog Renaulta Austral obilježile su posebne naljepnice koje je osmislio i dizajnirao François. Novi je model prekriven upe?atljivim naljepnicama koje istovremeno mame poglede i ispunjavaju osnovnu funkciju kamuflaže. Sve to postiže sa stilom!

Dva su osnovna na?ina na koja proizvo?a?i automobila maskiraju svoje automobile prije nego što ih predstave javnosti:
– upotrebom lažnih obloga ili nastavaka kojima skrivaju pravi oblik automobila
– naljepnicama koje na karoseriji stvaraju u?inak „nove kože”

François se pri stvaranju naljepnica za novi Austral neprestano vra?ao na dva klju?na pitanja: „Zašto nešto lijepo prekrivamo ne?im ružnim?” i „Zašto nešto lijepo ne bismo prekrili ne?im tako?er lijepim?”

Tijekom Prvog svjetskog rata anglosaksonski ratni brodovi koristili su kamuflažu kao sredstvo zasljepljivanja (tzv. razzle dazle). Brodovi su u cijelosti bili oslikani crno-bijelim oblicima. Taj snažan kontrast trebao je poremetiti perspektivu te izobli?iti svjetlo i njegovu refleksiju.

U ovoj fazi razvoja željeli smo stvoriti kamuflažu koja ?e, koliko je to mogu?e, sakriti osnovne linije vozila. Zato se François u svojem radu vodio osnovnim na?elima kamuflažnog oslikavanja, a snažan kontrast crne i bijele pokazao se sjajnim polazištem za opti?ke iluzije.

Od samog po?etka projekta želio je raditi na razvoju novog dizajnerskog koda marke, posebice amblema. U kultnom simbolu romba s lako?om se prepli?u povijest i svi dosadašnji grafi?ki oblici marke, što je François znao prepoznati i iskoristiti. Poigravaju?i se razli?itim omjerima stvorio je dojmljiv motiv koji odražava snažan identitet marke.

Originalnost, profinjenost i suvremenost Renaultova novog vizualnog identiteta upotrijebljene su za kamufliranje oblika novog Australa, ali i za isticanje marke i samog modela.

Izlazak na svjetla pozornice

François je iskoristio snažan kontrast crne i bijele boje i dodatno ga naglasio razli?itim omjerima i proporcijama. Svemu tome dodao je i fluorescentnu boju da bi automobil bio još primjetniji na cesti.

Nimalo obi?ne kamuflažne naljepnice novog Renaulta Austral posebno su izra?ene za svaki dio vozila i poput slagalice složene u savršenu cjelinu. Dizajnirane uz pomo? 3D predloška novog modela, u potpunosti su prilago?ene njegovu obliku i teksturi (poklopac motora, stražnji lukovi blatobrana…).

Dimenzije uzoraka postupno se pove?avaju od prednjeg prema stražnjem kraju ?ime se isti?u agresivne linije dizajna. Poigravaju?i se oblikom romba, François je stvorio dojam nesklada i preklapanja na vrlo upe?atljivom stražnjem kraju. Maska i svjetlosni potpis, posebice na stražnjem kraju, zamagljeni su.

Oblaganje matiranog okvira sjajnim naljepnicama zaokružilo je dojam profinjenosti.
Izrezivanje i lijepljenje naljepnica, a zatim i njihovo slaganje u kolaž, zahtijevalo je posebnu pozornost da se ne bi oštetila karoserija. Sve je moralo biti potpuno savršeno i dostojno novog modela, ujedno i glasnika umije?a kamuflaže.

François je dizajniranjem naljepnica pripremio teren za predstavljanje novog Australa i time potaknuo raspravu o novom modelu i marki. Kamuflaža koja privla?i pozornost – kako uzbudljiv paradoks!

Budu?nost zasljepljuju?e kamuflaže

François je kamuflirao i novi Mégane E-Tech za predstavljanje na doga?anju Renault Eways. Me?utim, potreba da sakrije Australove linije bila je mnogo ve?a. Zato je grafi?ki dizajn izveo u druga?ijem omjeru i više se fokusirao na gradaciju crno-bijele boje od prednjeg prema stražnjem kraju.

Linije, grafi?ki dizajn i kamuflaža rubnih dijelova karoserije odišu suvremenoš?u. François takvu vrstu kamuflaže smatra savršenom za sva nadolaze?a vozila i prototipe.

Renaultov odjel za dizajn ?ak je primio upite kupaca koji žele da im se novi Mégane isporu?i u takvom kamuflažnom ruhu! To je dokaz da se jedna umjetni?ka kreacija može zamaskirati drugom.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com