Novi Renault Megane GrandCoupe stigao u Hrvatsku

0
83
- Advertisement -

Obitelj modela MEGANE bogatija je za još jednog člana – Renault Megane GrandCoupe s četiri vrata. Ta izvedba upotpunjuje Renaultovu ponudu automobila C-segmenta i jača Renaultov položaj na tržištima* na kojima kupci u potrazi za udobnim i prostranim vozilom koje odražava njihov status odabiru kompaktne limuzine.

Novi Renault Megane GrandCoupe proizvodi se u Renaultovoj tvornici u Bursi u Turskoj i spreman je za početak prodaje u 30 zemalja, čime pridonosi globalnom rastu marke i obogaćuje Renaultovu ponudu.

- Advertisement -

Konstruiran na Renaultovoj platformi CMF C/D, novi Renault Megane GrandCoupe osmišljen je, dizajniran i razvijen paralelno s novim MEGANEOM, čija je prodaja počela početkom 2016. To znači da je opremljen jednakim sustavima i tehnologijom te da ga pokreću jednaki motori kao i peterovratnu izvedbu, a pritom se odlikuje rekordno prostranom unutrašnjošću u klasi i prtljažnikom obujma 550 dm3 po VDA.
Dinamičnim dizajnom i opremom preuzetom iz višeg segmenta novi MEGANE Grand Coupé predstavlja pravi iskorak u premium segment, što ga čini mjerilom segmenta kompaktnih limuzina.

Kao stručnjak za motore i pionir prednabijanja i smanjenja obujma motora Formule 1, Renault je jedan od najvećih zagovornika motora manjeg obujma, koji besprijekorno spajaju vozački užitak i učinkovitost. Ovisno o tržištu, neki su motori dostupni i s bestupanjskim mjenjačem X-Tronic ili automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom EDC poznatima po pouzdanosti i jednostavnosti u svakodnevnoj uporabi. Ova ponuda motora osmišljena je u skladu s potrebama i očekivanjima tržišta na kojima će se novi MEGANE Grand Coupé prodavati.

Serijski je u svim inačicama dostupan način rada ECO koji prilagođava performanse vozila i smanjuje potrošnje goriva do 10 posto. Dostupan u inačicama opremljenima sustavom R-LINK 2, sustav Driving Eco2 prikazuje brojne podatke koji vozačima pomažu analizirati način vožnje i poduzeti korektivne mjere kako bi smanjili potrošnju goriva i emisije CO2.

SCe 115
Atmosferski 1,6-litreni motor sa 115 KS i 156 Nm okretnog momenta dostupnog od 4000 o/min. Dostupan u osnovnoj inačici, taj se motor već dokazao u brojnim modelima grupe Renault i sparen je s peterostupanjskim ručnim mjenjačem (6,3 l/100 km, 142 g CO2/km)

Energy dCi 90
Sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem: 90 KS i 220 Nm okretnog momenta od 1750 o/min.
Spojen sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem, taj je motor štedljiv i pruža pravi užitak u vožnji. Opremljen sustavom Stop&Start taj motor troši samo 3,7 litara goriva na 100 km i ispušta samo 95 g CO2/km.

Energy dCi 110
Sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem: 110 KS i 260 Nm okretnog momenta od 1750 o/min.
Ili šesterostupanjski automatski mjenjač EDC: 110 KS i 250 Nm okretnog momenta od 1750 o/min.
Ovaj motor donosi više užitka u vožnji zahvaljujući opsežnim zahvatima na usisu i procesu izgaranja goriva. Potrošnja goriva i emisije CO2 ostaju vrlo niske (95g CO2/km i 3,7 l/100 km), neovisno o tome odaberete li šesterostupanjski ručni mjenjač ili šesterostupanjski automatski mjenjač EDC.

Energy dCi 130
Sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem: 130 KS i 320 Nm okretnog momenta od 1750 o/min.
U taj su motor ugrađene brojne napredne tehnologije. Zahvaljujući smanjenju obujma, taj 16-ventilski dizelski motor razvija 130 KS unatoč obujmu od samo 1598 cm3. Ističe se posebno učinkovitom konstrukcijom, nastalom na temelju iskustva koje je Renault stekao u Formuli 1. Potrošnja goriva tog dizelskog motora iznosi samo 4 l/100 km, a emisije CO2 samo 103 g/km. Velik okretni moment jamči žustra ubrzanja i snažan odziv na pritisak papučice gasa za prave vozačke užitke.

Ova paleta motora (osim SCe 115) opremljena je brojnim učinkovitim rješenjima osmišljenima da pomognu vozačima smanjiti potrošnju goriva i emisije CO2:
Sustav Stop&Start automatski gasi motor kad se vozilo zaustavi, mjenjač je u praznom hodu, a spojka odspojena što znači da automobil neće proizvoditi ni štetne emisije ni CO2. Motor se automatski ponovno pokreće kad vozač pritisne papučicu spojke.
Sustav za obnovu energije s pomoću alternatora prikuplja kinetičku energiju vozila koja se oslobađa pri kočenju. Energija se pohranjuje u akumulatoru, što smanjuje opterećenje alternatora.
Indikator načina vožnje (zelene, žute i narančaste boje) i indikator promjene stupnja prijenosa na instrumentnoj ploči pomažu vozaču prilagoditi stil vožnje kako bi smanjio potrošnju goriva.

- Advertisement -