Peugeot slavi 210 godina postojanja

0
76

Tvrtka Peugeot Frères Aînés službeno je osnovana 26. rujna 1810. novčanim prilogom upisanim u registar koji je još uvijek vidljiv u arhivi Terre-Blanche (Doubs). Prije više od dva stoljeća, obitelj Peugeot je bila prisutna u modnoj revoluciji iz 19. stoljeća – s čeličnim okovima za krinoline i nakon toga u mobilnosti s biciklima i automobilima. To je marka koju su oblikovali inženjeri, kreativci i dizajneri koji više od dva stoljeća pomiču granice kako bi iznova preispitali standarde mobilnosti. Upravo zahvaljujući udruženim snagama muškaraca i žena, marka Peugeot nikada nije prestajala s izumima, a tijekom godina postala je čak jača te se na ozbiljan način suočila s budućnošću.

Za ovu proslavu kreiran je logo posvećen 210. rođendanu marke Peugeot koju će do kraja godine obilježiti nekoliko ključnih događaja:
– Objave na društvenim mrežama u Hrvatskoj tijekom rujna i listopada objavljivat će se ‘JESTE LI ZNALI’ informacije o povijesti, sadašnjosti (PHEV vozila) i budućnoti marke Peugeot (konceptna vozila),
– Promotivne kampanje do kraja godine imat će slogan “2.1.0. Let’s Go” i isticat će specifičan logotip marke povodom obljetnice,
– Novi SUV Peugeot e-2008 bit će izložen do 10. listopada u City Centar One West kada će ga zamijeniti e-208 do kraja listopada. Novi Peugeot 208 GT Line bit će izložen u sklopu izložbe marke Peugeot od 16. do 26. rujna,
– Dva digitalna eventa 24. i 26. rujna.

Dizajneri studija Peugeot Design Lab osmislili su specifičan logotip povodom proslave 210. godina marke. Lav, ambasador marke, prikazan je bočno i naglašen je strelicom. To se odnosi na najstarji postojeći Peugeot logotip (registriran 1858.) koji simbolizira tri kvalitete Peugeot pile proizvedene na samim počecima marke: fleksibilnost, otpornost zuba i brzina rezanja. Strelica simbolizira brzinu, a natpis « 210 godina » odnosi se na povijest marke, ali i na budućih 210 godina. Crne i bijele boje naglašavaju umjerenost i štedljivost, lajtmotiv marke Peugeot. Krug oko lava potvrđuje logo kao amblem.

U Hrvatskoj će biti izložen novi SUV Peugeot e-2008 u City Centar One West do 10. listopada, kada će ga zamijeniti Peugeot e-208, dok će izložba Peugeot i novi Peugeot 208 GT Line biti postavljeni od 16. – 26. rujna 2020. Posjetitelji tijekom rujna mogu sudjelovati u nagradnom natječaju « Vikend u Peugeotu », a sretan dobitnik bit će objavljen 2. listopada 2020.

Specifičan film o povijesti marke bit će prikazan na društvenim mrežama 26. rujna, kada je 210. rođendan marke Peugeot. Svjetsku kampanju na društvenim mrežama, Instagramu, Facebooku i Linkedinu obilježit će proslava 210. rođendana marke Peugeot. Inspiriran ovom obljetnicom, sav sadržaj na ovim različitim platformama imat će hashtag #210YEARSWITHPEUGEOT.

Tijekom rujna, javnost će imati mogućnost odabira najupečatljivijeg Peugeota u posljednja dva stoljeća., kao u Ligi prvaka. Bit će samo jedan pobjednik, onaj koji je nagrađen od javnosti, pravi Peugeot!
Po završetku ovog natjecanja, ekipe dizajna Peugeot, predvođeni direktorom Matthias Hossann-om, rade na iznenađenju koje će biti otkriveno tijekom listopada i koje će bez sumnje biti novi dragulj povodom 210. godina postojanja marke.

Vrhunac proslave, dva ekskluzivna digitalna događaja, organizirat će se oko datuma obljetnice tijekom rujna:
– 24. rujna, digitalni event rezerviran ujutro za medije i koncesionare poslijepodne,
– 26. rujna, datum 210. rođendana, digitalni event namijenjen društvenim mrežama, a koji će se prenosti na na našim platformama Instagram, Facebook i Linkedin.