Predstavljanje posve novog Nissana Qashqai

0
700
Autodesk VRED Professional 2020.1

Završne pripreme za predstavljanje tre?e generacije Nissana Qashqai u punom su jeku! Rije? je o kompaktnom crossoveru koji je promijenio izgled europskog tržišta automobila i privukao brojne imitatore.

Prototipi tre?e generacije neprestano se testiraju na europskim prometnicima kako bi novi kompaktni crossover, kada bude predstavljen 2021. godine, spremno odgovorio na o?ekivanja suvremenih kupaca, pa ?ak ih i nadmašio.
Posve novi Qashqai svoj ?e uspjeh graditi na statusu pionira i predvodnika u segmentu srednje velikih crossovera koji u Europi uživa još od 2007. Novi Qashqai temeljit ?e se na novoj Alijansinoj platformi CMF-C koja spaja napredni inženjering, inovaciju i naprednu tehnologiju.

Aktualni model Qashqaija predstavljen je na europskom tržištu 2014. godine te je dosad prodan u više od milijun primjeraka.
„Novi Qashqai promijenit ?e o?ekivanja koja kupci imaju od obiteljskog automobila. Udobnost, profinjenost i tehnologija bit ?e preuzeti iz više klase, a vožnja ?e biti jednako ugodna za putnike i voza?e. Zahvaljuju?i Nissanovoj naprednoj tehnologiji e-POWER, vjerujemo da ?e kupce osvojiti ugla?en rad elektri?nog motora i to što više ne moraju brinuti o dosegu” rekao je Gianluca de Ficchy, predsjednik za regiju Afrike, Bliskog istoka, Indije, Europe i Oceanije.

Nissan je u novom modelu zadržao ista na?ela na kojima su utemeljene, dizajnirane i razvijene prethodne dvije generacije Qashqaija: elegantan dizajn, poboljšana platforma i u?inkoviti motor u kombinaciji s naprednom kvalitetom i voznim osobinama više klase. Novi Qashqai spreman je iznova podi?i letvicu u segmentu crossovera i priuštiti užitak svojim kupcima.

Kao i kod prethodnih generacija, izgled novog Qashqaija djelo je tima dizajnera pri odjelu za dizajn Nissana Europe, smještenom u središtu Londona, dok je za njegovu konstrukciju zaslužan Nissanov tehnološki centar u Europi, sa sjedištem u Cranfieldu u Bedfordshireu.

Platforma CMF-C
Novi Qashqai prvi je novi model u Europi koji ?e se temeljiti na platformi CMF-C koja spaja najnapredniju automobilsku strukturu i tehnološku arhitekturu.
Cilj je bio zadržati idealne proporcije kojima aktualni Qashqai duguje svoj uspjeh. Naime, one omogu?uju jednostavno kretanje gradskim cestama i parkiranje te nude sjajnu koli?inu prostora u unutrašnjosti.

Kada je rije? o konstrukciji, karoserija bijele temeljne boje izra?ena je od još lakšeg materijala, a naprednim tehnikama prešanja i zavarivanja pove?ana je ?vrsto?a i smanjena masa vozila. Qashqai je po prvi put opremljen vratima prtljažnika izra?enima od kompozitnih materijala koji smanjuju masu za 2,6 kg.

Uporaba ultrasnažnog ?elika pove?ala je strukturnu izdržljivost novog Qashqaija za 50 %. Ultrasnažni ?elik ugra?en je u pojedine dijelove karoserije kako bi se postigla najve?a vla?na ?vrsto?a u slu?aju sudara, bez zna?ajnog pove?anja mase. Obi?no materijali koji jam?e ve?u vla?nu ?vrsto?u mogu otežati zavarivanje i sklapanje dijelova karoserije. Me?utim, dijelovi Qashqaijeve karoserije bijele temeljne boje sklopljeni su tako da pove?aju krutost na mjestima gdje se A, B i C nosa? spajaju s krovnom i podnom plo?om.
Prednja i stražnja vrata, prednji blatobrani i poklopac motora sada su izra?eni od aluminija koji smanjuje masu Qashqaijeve karoserije za 21 kg u odnosu na prethodni model.
Osnovna konstrukcija i „kralješnica” vozila, platforma CMF-C, ujedna?ena je kako bi se poboljšala raspodjela sile u slu?aju udarca. Zahvaljuju?i tomu, struktura novog modela u?inkovito ?e apsorbirati energiju u zonama gužvanja, ?ime ?e se smanjiti prijenos sile na putnike u slu?aju nesre?e.

Naprednim tehnikama proizvodnje ukupna masa karoserije bijele temeljne boje smanjena je za 60 kg, dok je krutost pove?ana za 41 % u odnosu na model u odlasku. Time je osigurana ugla?enost, udobnost i odzivnost kakvu nalazimo u modelima više klase, kao i iznimna zaštita u slu?aju nesre?e te ve?a u?inkovitost.

Novi ovjes i konstrukcija upravlja?a
Novi Qashqai nastavlja pružati užitak u vožnji. Udobnom i ugla?enom vožnjom i zabavnim voznim osobinama na zavojitim cestama opravdava ugled svojih prethodnika.
Otpornost na uvijanje nove platforme CMF-C preuzeta je iz višeg segmenta. Zahvaljuju?i tomu, ovjes ostaje u stabilnom položaju te spremno reagira na upute na upravlja?u kako biste se osje?ali sigurnije na zahtjevnim terenima.

Platforma CMF-C omogu?ila je i ugradnju poboljšanog Macphersona na prednjem i stražnjem dijelu. U Qashqai s pogonom na dva kota?a i 19-in?nim naplatcima ugra?ena je torzijska stražnja osovina. Ina?ice s 20-in?nim naplatcima i pogonom na sve kota?e bit ?e opremljene naprednim multi-link stražnjim ovjesom.

Torzijska osovina poboljšava apsorpciju udarca i smanjuje buku kotrljanja, ?ime je omogu?ena tiha vožnja svim terenima. Qashqai svoju okretnost prvenstveno duguje okomitom rasporedu opruga i amortizera. Time je omogu?en optimalan hod opruga i amortizera kako bi se pove?ala njihova u?inkovitost i stabilnost u slu?aju udarca ili prelaska preko neravnina te kako bi se ublažilo poskakivanje, a vožnja u?inila mirnijom i udobnijom. Pritom je zadržana vrhunska stabilnost vozila prilikom promjene smjera.

Napredni multi-link stražnji ovjes nudi najbolji omjer udobnosti i dinami?nosti u klasi. Sada je pri?vrš?en na podokvir s pomo?u ležaja koji smanjuju buku kotrljanja i prijenos vibracija u unutrašnjost vozila.
Poboljšan je i servoupravlja? pa sad nudi bolji odziv, bolji osje?aj na upravlja?u oko središnjeg položaja i smanjeno trenje.

Inovativna u?inkovitost
Novi Qashqai dio je šire Nissanove elektrifikacijske strategije. Kupcima ?e biti dostupan u dvije ina?ice: s prilagodljivim i u?inkovitim 1,3-litrenim benzinskim motorom s blagim hibridnim sustavom ili inovativnim elektri?nim motorom e-POWER koji jam?i uzbudljivo, trenuta?no i ugla?eno ubrzanje, bez brige o dosegu.

Tijekom razvoja novog modela osnovni je cilj bio osigurati optimalnu u?inkovitost. Rezultat je toga kru?a konstrukcija karoserije bijele temeljne boje. Želja za ve?om u?inkovitoš?u potaknula nas je i da ugradimo prilagodljivi 1,3-litreni benzinski motor dostupan u dvije razine snage koji spaja odzivnost, štedljivost i niže emisije. [Više specifikacija i tehni?kih informacija o motorima bit ?e poznato uo?i predstavljanja modela.]

O spremnosti Nissanovih inženjera da poboljšaju Qashqaijevu u?inkovitost svjedo?i i ravna podnica koja savršeno usmjerava zrak ispod automobila, kao i aktivna krilca prednje maske koja ostaju zatvorena kako bi se osigurao neometan protok zraka u prednjem dijelu. Aktivna krilca otvaraju se samo onda kada je to potrebno zbog hla?enja motora.
Prednji kraj vozila usto stvara zra?nu zavjesu koja preusmjerava gibanje zraka i tako smanjuje otpor koji stvaraju prednji kota?i.

1,3-litreni benzinski motor znatno je poboljšan pa sada uklju?uje blagi hibridni sustav. 12-voltni hibridni sustav ?ine zasebna litijska baterija, ugra?ena ispod razine podnice, i generator pokretan remenom koji prikuplja energiju ko?enja. Rezultat je toga pokretanje motora s pomo?u prikupljene energije i produljeno djelovanje funkcije Stop&Start, ?ime se smanjuju ukupne emisije CO2. Osim toga, time je omogu?ena vožnja u praznom hodu i dodatna isporuka okretnog momenta tijekom ubrzavanja.

e-POWER
Novi Qashqai utjelovit ?e duh Nissanove inovativnosti poznatiji kao Nissanova inteligentna mobilnost. Bit ?e to prvo vozilo na europskom tržištu koje ?e sadržavati inovativni Nissanov motor e POWER. Sustav e-POWER uklju?uje pravi elektri?ni motor, što zna?i da kota?e u potpunosti pokre?e elektri?na energija. Sastoji se od dvije visokonaponske baterije, pogonskog sklopa s ugra?enim benzinskim motorom, generatora, pretvara?a i motora. U klasi?nim hibridnim sustavima, kota?e pokre?e elektri?ni i benzinski motor. Me?utim, u sustavu e-POWER benzinski motor nije povezan s kota?ima, ve? služi samo za napajanje baterije. Za razliku od potpuno elektri?nih vozila, energija za pokretanje vozila crpi se iz motora umjesto iz baterije. [Više specifikacija i tehni?kih informacija o ugradnji motora e-POWER bit ?e poznato uo?i predstavljanja modela.]

Od konvencionalnih se hibrida razlikuje dimenzijama elektri?nog motora koje su karakteristi?ne za prava elektri?na vozila. Zbog toga pruža trenuta?no ubrzanje koje kupci elektri?nih vozila obožavaju. Generator pokretan motorom puni bateriju, a služi i za opskrbu motora dodatnom snagom. Motor radi na optimalnom broju okretaja te tako maksimalno štedi gorivo. Osim toga je pažljivo ugo?en kako bi se smanjila buka, a snažno ubrzanje u?inilo ugla?enim.

Uz e-POWER kupci ?e uživati u trenuta?nom, ugla?enom ubrzanju i zabavnim voznim osobinama bez brige o dosegu. Novi je model savršen odabir za kupce koji traže elektri?ni pogon, dok ?e spoj prakti?nosti, ugla?enosti i štedljivosti posebno cijeniti voza?i koji prevaljuju velike udaljenost.
„Ponuda naprednih i u?inkovitih motora odraz je Nissanova inovativnog duha kojeg u potpunosti utjelovljuje sustav e-POWER. U njemu su sadržane sve prednosti elektri?nog motora, bez kompromisa. Kada govorimo o Nissanovoj Inteligentnoj mobilnosti, zapravo govorimo o tehnologiji e POWER” rekao je David Moss.

Poboljšani sustav za pomo? u vožnji ProPILOT
Novi Qashqai bit ?e opremljen najnovijom generacijom sustava za pomo? u vožnji ProPILOT kako bi pružio još bolju podršku voza?ima u svim uvjetima. Sustav ProPILOT s navigacijom Navi-link osmišljen je da smanji umor i stres u vožnji te omogu?i jednostavnu uporabu.
ProPILOT s navigacijom Navi-link pomaže vam ubrzavati i ko?iti tijekom vožnje jednim trakom autoceste. Sustav može ubrzavati vozilo do zadane brzine i potpuno ga zaustaviti u prometnim zastojima. ProPILOT automatski pokre?e vozilo nakon tri sekunde kada se promet ponovno pokrene.

Upravlja? i kamera neprestano ispravljaju putanju vozila kako bi ono ostalo u središtu traka te održalo zadanu brzinu i sigurnosni razmak od vozila ispred.
Poboljšani sustav posve novog Nissana Qashqai samostalno prilago?ava brzinu automobila uvjetima na cesti: kada vozilo na autocesti u?e u zonu nižeg ograni?enja brzine, sustav automatski o?itava ograni?enje i analizira podatke iz navigacijskog sustava kako bi prilagodio brzinu, što zna?i da voza? ne mora ru?no podešavati tempomat.
Sustav može upotrebljavati i podatke navigacijskog sustava kako bi prilagodio brzinu prilikom ulaska u zavoje ili na uskom izlazu s autoceste.
Nadalje, ProPILOT s navigacijom Navi-link sada je povezan s Qashqaijevim radarima za nadzor mrtvog kuta koji ispravljaju upravlja? kako voza? ne bi promijenio trak dok je vozilo u mrtvom kutu.
Ostala poboljšanja uklju?uju „bo?nu zaštitu” koja je posebno korisna u gradovima jer voza?a upozorava na prisutnost prepreke s bo?nih strana vozila, naj?eš?e prilikom ulaska na parkiralište supermarketa. Novi Qashqai pomaže i sprije?iti sudar prilikom vožnje unatrag zahvaljuju?i poboljšanom sustavu za otkrivanje pokretnih objekata: kada prepozna pokretni objekt u svojoj blizini, vozilo automatski ko?i ili se zaustavlja.

ProPILOT s navigacijom Navi-link bit ?e dostupan od srednje razine opreme N-Connecta kako bi ve?ina voza?a modela Qashqai mogla uživati u toj jedinstvenoj naprednoj tehnologiji koja utjelovljuje Nissanovo obe?anje „inovacije koja uzbu?uje”.
„Sustav ProPILOT jedan je od naših najcjenjenijih sustava u aktualnom Qashqaiju. Kupcima se svi?a na?in na koji pojednostavnjuje vožnju ?ine?i je ugla?enom, preciznom i sigurnom, osobito u velikim prometnim zastojima, no?u ili u uvjetima lošeg vremena. Sretni smo što ?emo novim zna?ajkama sustava ProPILOT s navigacijom Navi-link dodatno pove?ati udobnost i sigurnost u novom Qashqaiju” izjavio je Marco Fioravanti, potpredsjednik odjela za planiranje proizvoda Nissana Europe.

Inteligentna LED prednja svjetla
Otkako je predstavljen 2014. godine, aktualni Qashqai nudi LED svjetla u višim ina?icama. Ina?ica Tekna pritom je opremljena svjetlima koja se okre?u u skladu sa zakretanjem upravlja?a, dok snažan i ravnomjeran svjetlosni snop njihovih projektora jam?i iznimnu preglednost ceste.

Nissanovi su inženjeri za novi Qashqai razvili napredni sustav prednjih svjetala koji prilago?ava svjetlosni snop s obzirom na uvjete na cesti i druge sudionike u prometu. Snop je podijeljen u 12 zasebnih svjetlosnih elemenata koji se pojedina?no isklju?uju kada se približava drugo vozilo. Zahvaljuju?i toj inovaciji poboljšani su doseg, širina i ja?ina svjetlosnog snopa. Istaknimo i to da se svjetlosni snop brzo prilago?ava kako ne bi zaslijepio voza?e iz suprotnog smjera.

„Polazište za dizajn i razvoj posve novog Qashqaija bila je podrobna analiza odnosa s kupcima tog modela u posljednjih 13 godina. To nam je omogu?ilo da razumijemo njihove potrebe i saznamo koje zna?ajke crossovera posebno cijene u svakodnevnoj uporabi” rekao je Marco Fioravanti.

Qashqai: pionir u segmentu crossovera
Kada je 2007. godine predstavljen Nissan Qashqai, na cesti se nije moglo vidjeti ništa sli?no.
Sjede?i položaj bio je blago povišen, što je omogu?ilo bolji pregled ceste, a pritom su zadržane dimenzije kompaktnih automobila C-segmenta. Qashqai je isprva bio dostupan sa štedljivim i u?inkovitim benzinskim i dizelskim motorima, a kupci su mogli odabrati i ina?icu s pogonom na sve kota?e za još bolje prianjanje u zahtjevnim situacijama. Ukratko, taj je model bio savršen spoj kompaktnih dimenzija, robusnosti i povišenog položaja koji je omogu?io pogon na sve kota?e. Dakako, bez kompromisa u pogledu dimenzija, mase i u?inkovitosti. Na taj je na?in ponudio najbolje od oba svijeta i uklonio prepreke koje je nosilo vlasništvo SUV-a.

Predvidjeti uspješnost novog vozila koje ne naslje?uje neki postoje?i model i koje je jedinstveno na tržištu bio je poseban izazov. U Europi se isprva predvi?ala prodaja od oko 100.000 primjeraka godišnje.
No, ta se procjena uskoro pokazala promašenom. Kako bi se udovoljilo rastu?oj potražnji, u roku od nekoliko mjeseci uvedena je dodatna smjena na proizvodnoj liniji u Nissanovoj tvornici u Sunderlandu.

Prodaja je rasla iz godine u godinu, a model je postao još popularniji kada je 2008. godine predstavljen Qashqai+2. Zahvaljuju?i ve?em me?uosovinskom razmaku, Qashqai+2 imao je preklopivi tre?i red sjedala koji je bio ugra?en u prošireni prtljažnik.
Vanjski dizajn Qashqaija obnovljen je 2010. godine, pri ?emu je posebna pozornost dana prednjem kraju koji je trebao privu?i kupce vozila iz viših segmenta. Kada je 2014. godine predstavljena druga generacija Qashqaija, na tržištu je ve? bilo prisutno 17 konkurentnih crossovera.

Unato? sve brojnijoj europskoj konkurenciji, prva generacija Qashqaija prodavana je u više od 200.000 primjeraka godišnje.
Druga generacija Qashqaija puštena je u prodaju 2014. Osim upe?atljivijeg dizajna, nudila je u?inkovitije motore, ve?u ugla?enost i prakti?niju tehnologiju. Druga generacija srušila je rekord u prodaji u Ujedinjenoj Kraljevini gdje je u kratkom roku proizvedena u 500.000 primjeraka.Do danas je u Europi prodano više od tri milijuna primjeraka, a u svijetu više od pet milijuna.

S aktualnim Qashqaijem trenuta?no se nadme?e 26 konkurentnih modela. Segment koji je stvorio Qashqai sada se neovisno razvija i bilježi postojan godišnji rast. Posve novi Qashqai, koji na tržište stiže 2021. godine, svojim ?e upe?atljivim dizajnom, udobnoš?u, profinjenoš?u, u?inkovitoš?u i prakti?nom tehnologijom ponovno podi?i letvicu i postaviti nove standarde u segmentu.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com