Predstavljen Audi A8 ?etvrte generacije

0
531

Novi Audi A8 nosi oznaku D5 ?ime bi se dalo pretpostaviti da je rije? o modelu pete generacije, ali zapravo je tek ?etvrti u nizu. Da se podsjetimo, prvi Audi A8 oznake D2 stigao je 1994. godine, drugi D3 bio je u prodaji od 2002., a D4 od 2010. godine, uz redizajn 2013.

No, vratimo se novom modelu za kojeg marketinški stru?njaci iz Ingolstadta tvrde da je najnaprednija luksuzna limuzina visoke klase na tržištu. Izvana je u potpunosti zadržao vizualni identitet prethodnika. Do te je mjere prepoznatljiv da je ve? sa 100 metara jasno da se radi o Audiju A8. Promjene ?e uo?iti tek znalci, što zapravo može biti dvosjekli ma?. Dobro ?e pro?i vlasnici aktualnog modela, jer ne?e imati osje?aj da je njihov automobil naglo ostario, ali potencijalni kupci novog ne?e biti previše zadovoljni što izdvajaju više od 100.000 eura za najnoviji krik tehnologije koji je prili?no sli?an modelu iz 2010., a donekle i izgleda kao rastegnuti aktualni A6. Stoga, mnogi, s pravom, zamjeraju Audiju pretjeranu unificiranost.

Monumentalna rešetka hladnjaka ve? na prvi pogled jasno daje do znanja kako je rije? o luksuznoj krstarici. Izme?u standardnih LED svjetala smještena su laserska svjetla, koja se aktiviraju na brzinama ve?im od 70 km/h, te svojom u?inkovitoš?u udvostru?uju domet.

Na unutrašnjost ne treba trošiti previše rije?i. Slike govore sve, a dobro je poznato da su inženjeri Audija lideru u koncipiraju armature, ergonomiji i završnoj obradi. Naravno, u Audiju A8 svi gadgeti dodatno ostavljaju bez daha. Naime, novi A8 zna se sam parkirati i pritom voza? ?ak niti ne mora biti u automobilu, dovoljno je da samo pokrene manevar automatiziranog parkiranja preko aplikacije na pametnom telefonu. Po pitanju sigurnosti, tako?er mu nema premca. ?ak 41 sustav pomo?i voza?u pobrinut ?e se da svi u automobilu sigurno stignu od to?ke A do to?ke B, a da to bude u najve?em mogu?em luksuzu zaduženo je relaksiraju?e sjedalo s masažom nogu. Armaturom dominira virtualni kokpit s ekranom HD rezolucije od 1920 x 720 piksela, a na središnjoj konzoli nalazi se 10,5-in?ni ekran Infotainment sustava.

Samovoze?e mogu?nosti peti Audi A8 podigao je na sasvim novu razinu. Sve radnje do brzine od 60 km/h automobil ?e odraditi potpuno samostalno, a voza? ?e se nalaziti isklju?ivo u funkciji nadzornog organa.

Najve?a novost po pitanju motorizacije je ?injenica da ?e sve izvedbe novog Audija A8 zapravo biti hibridi. Prodaja kre?e 3-litrenim turbobenzincem V6 oznake 3.0 TFSI koji razvija 340 KS te 3-litrenim dizelašem V6 oznake 3.0 TDI koji razvija 286 KS. Nova 48-voltna instalacija i snažan akumulator omogu?it ?e da obije izvedbe voze s ugašenim motorom do najviše 40 sekundi, pri brzinama od 50 do 160 km/h.

U kasnijoj fazi ponuda motora obogatit ?e se benzincem i dizelašem 4.0 V8, a krajem 2018. stižu perjanica s motorom W12 i plug-in hibrid. Sve izvedbe Audija A8, neovisno o motorizaciji, opremljene su pogonom na sve kota?e Quattro i izvrsnim ZF-ovim 8-stupanjskim automatskim mjenja?em. Prodaja u Njema?koj kre?e sredinom rujna, uz po?etnu cijenu od 90.600 eura. Kod nas ?e, nažalost, zbog visokih trošarina koštati više od 105.000 eura.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com