Predstavljen novi Porsche Cayenne

0
256

Koktel luksuznog i sportskog SUV-a je u prvoj generaciji stigao 2002. godine, a sve od tada Porsche Cayenne sve je traženiji i traženiji. Bio je to prvi model Porschea s motorom V8 nakon gašenja modela 928 te je predstavljao hrabar iskorak njema?kog proizvo?a?a. Mnoga se koplja i danas lome. Fanovi se pitaju ?emu je bio nužan takav model, ali u utrci za profitom sve je dozvoljeno. Barem prema stavovima uprave Porschea.

Prvi Porsche Cayenne izazivao je pomiješane osje?aje. Silan trud da se jasno istakne poveznica s legendarnim 911 umalo je završio dizajnerskim debaklom. Nezgrapan dizajn svakako mu nije omogu?io lagan start. Sve ipak sjeda na svoje mjesto drugim iz 2010. godine, koji je ljepši, skladniji i atraktivniji u svakom pogledu. Uveo je i hibridnu izvedbu, a benzinski modeli osjetno su oštriji i zabavniji. No, kao i kod prvog, mnogi se odlu?uju za dizelaše, koji su naposljetku izvukli deblji kraj, jer igraju aktivnu ulogu u aferi Dieselgate. Zato i ne ?udi da tre?a generacija ne?e imati dizelski motor u ponudi, nego ?e se fokusirati na benzince i hibride.

Tre?i Porsche Cayenne predstavljen je na eventu u Zuffenhausenu, a službena svjetska premijera održat ?e se na rujanskom salonu automobila u Frankfurtu. No, tamo ne?e biti velikih iznena?enja, jer su gotovo sve ?injenice ve? poznate. Tre?i Porsche Cayenne, uostalom kao i drugi, ne krije stilsku povezanost s modelom Panamera. Zapravo koliko je Panamera limuzina inspirirana Porscheom 911, toliko je i Cayenne SUV inspiriran Porscheom 911. Na sli?noj su misiji. Otvaraju tržišta koja izvorno je pripadaju Porscheu. I to rade sve bolje i bolje!

Novi Porsche Cayenne bazira se na platformi MLB Evo, istoj koju koristi aktualan Audi Q7, a njome ?e se poslužiti i novi Volkswagen Touareg. U usporedbi s prethodnikom gotovo je istih dimenzija, ali unaprije?enom konstrukcijom nudi više prostora, dok istodobno, obilnijim korištenjem aluminija i uglji?nih vlakana na vagu donosi solidnih 70 kg manju masu.

Prodaja ?e krenuti u izvedbama Cayenne i Cayenne S. Prvi je pogonjen turbobenzincem 3.0 V6 sa 340 KS, dok izvedba S koristi bi-turbo benzinca 2.9 V6 sa 440 KS. Obije izvedbe standardno dolaze sa 8-stupanjskim automatskim mjenja?em i pogonom na sve kota?e. Ve? u ožujku 2018. godine na salonu automobila u Ženevi bit ?e predstavljena izvedba Turbo s motorom V8, koji ?e se ugra?ivati i u izvedbu GTS. Naravno u planu je i hibrid, ali o njemu više tek krajem 2018. godine.

Za bolju stabilnost zaslužan je dora?en PASM sustav (Porsche Active Suspension Management), koji je doplata u izvedbi Cayenne, a standard u Porsche Cayenneu S. U obije izvedbe nudi se doplata za zakretne stražnje kota?e, koji se na malim brzinama zakre?u suprotno od prednjih te time poboljšavaju okretnost, a na visokim brzinama u smjeru prednjih te time poboljšavaju stabilnost. Naplaci su 19 do 21-colni, uz doplatu se nude i karbo-kerami?ki diskovi, a zahtjevnijim voza?ima namijenjen je Sport Chrono paket opreme.

Prodaja kre?e s prvim danima listopada, a cijene ?e biti objavljene u sklopu svjetske premijere na salonu automobila u Frankfurtu.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com