Predstavljen osvježeni Jaguar F-Pace

0
284

Tko ovoj “maci” može odoljeti nakon zatezanja bora i dodavanja i plug in pogona. Sa strujom je još snažniji i ?iš?i Jaguar F-PACE, a potpuno je nova unutrašnjost. Infotainment i povezivost su superiorni, a po prvi put uz ovu “macu” stiže i elektro pogon koji potpomaže konvencionalne benzinske i dizeleske agregate. Plug-in hibridni elektri?ni (PHEV) i blagi hibridni (MHEV) pogonski sklopovi ne samo da su srušili emisiju štetnih plinova, ve? su uvelike doprinijeli i iznimnom poboljšanju performansi, a i štednji goriva. Plug-in ?etverocilindarski hibridno-benzinski razvija 404 KS i ima doseg na samo elektri?ni pogon do 53 km, uz emisiju CO2 od 49 g/km, a šesterocilindarski benzinski i dizelski MHEV od 340 KS i 400 KS pružaju profinjenu snagu i izvanredne performanse. Tu je i najnoviji dizelski turbo motor od 2,0-litre, koji dobro kombinira sa strujom. Novi je izgled poklopca motora, maske hladnjaka stražnjih svjetala i branik, supertanka…

Potpuno su nova i LED ?etverostruka glavna svjetla – dojam je snažan. F-Pace je ve? u prodaji u Velikoj Britaniji, a cijene se kre?u od 40.860 do 64.990 funti. U prijevodu, od 333.302 kune do 529.728 kuna

Najprodavaniji Jaguarov model, F-Pace, temeljito je dora?en, uljepšan i usavršen. Britanski proizvo?a? automobila u indijskom vlasništvu nešto je manje mijenjao vanjštinu, ali zato je u potpunosti redizajnirao kabinu. S novim sportskim i prestižnim SUV-om stižu i nove blago-hibridne i priklju?no-hibridne, tzv. plug-in pogonski sklopovi. Vizualne promjene izvana su suptilne. Priodana su sprijeda revidirana “tanana” LED svjetla, koja sada imaju dvostruki J-oblik osvjetljenja koji je prvi put vi?en na I-Paceu, zajedno s pove?anom rešetkom. Straga su tako?er ugra?ene nove LED stražnje svjetiljke.

Julian Thompson, direktor dizajna tvrtke, ustvrdio je kako je “interijer novo bojište”na kojem se prolazi ili pada. Stoga ne ?udi nevjerojatna angažiranost Jaguarovih stru?njaka koji su ionako lijepu unutrašnjost u?inili neprepoznatljivom. I opet su pogodili i opet su visoko podigli ljestvicu konkurenciji. Vrh armaturne plo?e podijeljen je u dva dijela. Gornje je od aluminija, a može i od drveta, a donji dio je najve?im dijelom u koži. Trenutni F-Paceov rotacijski bira? pogona koji se podiže iz središnje konzole odba?en je u korist tvrdoglavog “mjenja?a dlana” koji ima šavove poput kriket loptice. Nova je i linija motora koja se sastoji od tri dizela, dva benzinca te priklju?nog hibridnog pogonskog sklopa. Svi automobili imaju standardni pogon na sva ?etiri kota?a i imaju automatski mjenja? s osam stupnjeva prijenosa.

Kabina F-Pacea gotovo je neprepoznatljiva od izvornog modela. Središnje postavljen 11,4-in?ni HD zaslon osjetljiv na dodir sa zakrivljenim staklom smješten je u središtu i sadrži najnoviji Jagov sustav za zabavu Pivi Pro, kao i Apple CarPlay i Android Auto funkcionalnost.

Uz dojmljivi vanjski izgled, prekrasno izra?enu, potpuno novu unutrašnjost, zadnju generaciju infotainment sustava Pivi Pro i izbor rednih ?etvero i šesterocilindarskih motora koji uklju?uju tehnologije PHEV** i MHEV, novi Jaguar F-PACE je luksuzniji, povezaniji i u?inkovitiji. ?etverocilindarski PHEV od 404 KS ima doseg u potpuno elektri?nom pogonu do 53 km*. F-PACE je istinski sportski SUV. Sad još ?iš?i i pouzdaniji. Odlikuje se novooblikovanim poklopcem motora sa širom izbo?inom i gla?im, preciznije izvedenim površinama. Novi poklopac motora pridonosi i upe?atljivijem ukupnom izgledu jer smanjuje broj spojeva elemenata na prednjem kraju automobila. Pove?ana maska hladnjaka se odlikuje sa?astom strukturom koja je nadahnuta Jaguarovim naslje?em, dok se na otvorima za zahvat zraka na blatobranima sada nalazi legendarni Leaper, lik jaguara u skoku, koji ocrtava izuzetnu pažnju koja je posve?ena pojedinostima na cijelom vozilu. Novi prednji branik s novim oblikom otvora za zrak i tamnom mrežom vizualno proširuje novi F-PACE što mu daje još snažniju i dinami?niju pojavu. Nova, supertanka, potpuno LED ?etverostruka glavna svjetla s dnevnim svjetlima (Daytime Running Light – DRL) i svjetlosnim potpisom u obliku dvostrukog slova J, koja su dostupna s opcijom u tehnologiji Pixel LED, osiguravaju pove?anu rezoluciju i ja?inu snopa. Uz funkciju prilagodljivih glavnih svjetala (Adaptive Driving Beam), koja procjenjuju cestu ispred vozila i automatski prilago?avaju duga svjetla smanjuju?i ja?inu snopa usmjerenu prema vozilima iz suprotnog smjera i prometnim znakovima, ovaj sustav može stvoriti izmjenjivi uzorak svjetlosnog snopa odabirom pojedinih segmenata LED kako bi postigao optimalnu vidljivost i smanjio opasnost od ometanja drugih voza?a. Premium LED tehnologija se ugra?uje kao standard u svim izvedbama, a dostupna je kao sustav automatskih dugih svjetala (Auto High Beam Assist) na modelima SE i HSE. Ova tehnologija koristi prednju kameru za automatsko prebacivanje izme?u kratkih i dugih svjetala, radi izbjegavanja zasljepljivanja voza?a iz suprotnog smjera. Sekvencijalni pokaziva?i smjera su isto tako dostupni na svim modelima kada su ugra?eni kao dio dodatnih povezanih opcija i tako pružaju još višu razinu profinjenosti.

Na stražnjem dijelu, nova tanka svjetla imaju oblik Jaguarovog znaka s dva zavoja – po prvi put vi?eno na potpuno elektri?nom I-PACE-u – radi naglašavanja širine vozila. Novi oblik branika i poklopca prtljažnika isto tako daju snažan vizualni pe?at i pridonose dojmljivom izgledu.

U specifikaciji R-Dynamic, novi F-PACE se odlikuje nizom posebnih dizajnerskih elemenata koji odaju njegove snažne performanse, pri ?emu su svi modeli dostupni uz dodatni paket Black Exterior, koji dodatno osnažuje njegov dinami?ni izgled uz posebno oblikovane elemente u boji Gloss Black.

Potpuno nova, majstorska unutrašnjost

F-PACE ima potpuno novu unutrašnjost koja poja?ava luksuz, unaprije?enu povezivost i ve?u smirenost i profinjenost. Novo ure?enje voza?kog mjesta je odvažnije, dinami?nije i više je usmjereno na voza?a. Nova, sportska središnja konzola, elegantnijeg profila, širi se prema plo?i s instrumentima, a na njoj se nalazi opcijski beži?ni punja? i ve?i pretinac.

U srcu nove unutrašnjosti je nezamjetno integrirani, centralno postavljeni, zakrivljeni HD dodirni zaslon veli?ine 11,4“ u elegantnom ku?ištu od slitine magnezija, kojim se upravlja novim sustavom za informiranje i zabavu Pivi Pro. Izvanredni završni detalji, uklju?uju?i nelakirani drveni furnir i aluminij, izvedeni su u prekrasnim oblicima kao što je gornji umetak vrata i puna širina „poklopca glasovira“ koji se nalazi na cijeloj širini plo?e s instrumentima. Laserski gravirani ukrasi srednjetonskog zvu?nika i metalni zakretni kota?i? sustava JaguarDrive Control utjelovljuju posve?enost detaljima.

Julian Thomson, Direktor Jaguar Designa, je rekao: „Novi F-PACE je dinami?an i odlu?an zahvaljuju?i elegantnom izgledu na cesti – predstavlja zna?ajan iskorak u Jaguarovom dizajnerskom jeziku. Naglašeni luksuz i pažnja posve?ena detaljima unutar F-PACE-a s nezamjetno integriranim pionirskim tehnologijama pružaju voza?u i putnicima istinski osje?aj posebnosti svaki put kada u?u u vozilo.”

Novi Drive Selector – samo jedan od brojnih prekrasnih detalja – odlikuje se gornjim dijelom izvedenim sa šavovima u stilu loptice za kriket, dok je donji dio izra?en od brižljivo obra?enog metala radi još ugodnijeg dodira.

Nove obloge vrata, u kojima se nalazi kvaka s pristupom od 360 stupnjeva, omogu?avaju lakši pristup i ve?e pretince za boce pi?a i druge predmete, dok su prekida?i elektri?nih podiza?a prozora pomaknuti niže kako bi ih putnici mogli lakše dohvatiti.

Nova sjedala se odlikuju širim sjedištima, novim masažnim funkcijama i poboljšanom pokrivenoš?u grijanih i hla?enih podru?ja. Na nekim modelima se, na naslonima za glavu, nalazi izvezeni simbol jaguara u skoku, dok niz oznaka presvlaka sjedala „Est.1935 Jaguar Coventry“ naglašavaju naslje?e proizvo?a?a.

Niz naprednih tehnologija brine se za zdravlje i dobrobit svih putnika. Ionizacija zraka u kabini poboljšava kvalitetu zraka zahvaljuju?i tehnologiji Nanoe, koja uklanja alergene i neugodne mirise. Ovaj sustav se sada odlikuje i pro?iš?avanjem PM2,5, koja hvata najsitnije ?estice – uklju?uju?i ?estice PM2,5 – radi poboljšavanja zdravlja i udobnosti putnika. Stranka uklju?uje ovaj sustav jednostavnim pritiskom na tipku „Purify“.

Plug-in snaga i performanse

Novi F-PACE je dostupan s pogonskim sklopom P400e PHEV** kao i s najnovijim ?etverocilindarskim i novim rednim, šesterocilindarskim benzinskim i dizelskim motorima Ingenium. Po prvi put, na raspolaganju je i tehnologija blagih hibridnih elektri?nih vozila (Mild Hybrid Electric Vehicle – MHEV) na nekim motorima. Svi modeli F-PACE raspolažu inteligentnim pogonom na sve kota?e i automatskim mjenja?em s osam brzina. Cjelokupna ponuda pogonskih sklopova je:

Dizel
· 163 KS, MHEV 2,0-litarski, ?etverocilindarski turbo, automatski mjenja? s osam brzina, pogon na sve kota?e
· 204 KS, MHEV 2,0-litarski, ?etverocilindarski turbo, automatski mjenja? s osam brzina, pogon na sve kota?e
· 300 KS, MHEV 3,0-litarski, šesterocilindarski turbo, automatski mjenja? s osam brzina, pogon na sve kota?e
· 300 KS, 3,0-litarski, šesterocilindarski turbo, automatski mjenja? s osam brzina, pogon na sve kota?e

Benzin
· 250 KS, 2,0-litarski, ?etverocilindarski turbo, automatski mjenja? s osam brzina, pogon na sve kota?e
· 340 KS, MHEV 3,0-litarski, šesterocilindarski e-s/c i turbo, automatski mjenja? s osam brzina, pogon na sve kota?e
· 400 KS, MHEV 3,0-litarski, šesterocilindarski e-s/c i turbo, automatski mjenja? s osam brzina, pogon na sve kota?e
· 404 KS, PHEV 2,0-litarski, ?etverocilindarski turbo, automatski mjenja? s osam brzina, pogon na sve kota?e

Novi 2,0-litarski, ?etverocilindarski, PHEV model daje ukupnu snagu od 404 KS i okretni moment od 640 Nm iz benzinskog motora i elektromotora snage 105 kW. Napredni elektromotor se napaja iz litij-ionske baterije od 17,1 kWh i pomaže u smanjivanju emisije CO2 od 49 g/km* kao i potrošnje goriva od 2,2 l/100km* uz impresivne performanse ubrzanja 0-100km/h za 5,3 sekunde.

Kada je potpuno napunjen, novi P400e može prije?i do 53 km* na isklju?ivo elektri?ni pogon, što zna?i da novi F-PACE PHEV može savladati prosje?nu dnevnu vožnju u UK od 30,2km *** do posla i natrag na elektri?ni pogon bez potrebe za punjenjem baterije. Brzo punjenje (32 kW, istosmjerna struja) može napuniti bateriju od 0 do 80 posto za 30 minuta, dok ku?ni, zidni punja? od 7 kW može napuniti bateriju od 0 do 80 posto za samo dva sata.

Napredna tehnologija MHEV, dostupna na ?etverocilindarskim i šesterocilindarskim dizelskim motorima, kao i na šesterocilindarskim benzinskim motorima, koristi elektropokreta?/generator na remenski pogon (Belt integrated Starter Generator – BiSG) radi prikupljanja energije koja se obi?no gubi prilikom usporavanja i ko?enja. Ova energija se zatim pohranjuje u zasebnu litij-ionsku bateriju na 48 V prije njezinog inteligentnog ponovnog korištenja radi pomo?i toplinskom motoru prilikom ubrzavanja, kao i radi postizanja mirnijeg rada sustava stop/start.

Uz tehnologiju MHEV, 2,0-litarski, ?etverocilindarski dizelski motor Ingenium od 163 KS smanjuje emisiju CO2 do 163 g/km* i potrošnju goriva do 6,2 l/100km*.

Redni šesterocilindarski dizelski motor od 300 KS pruža odli?ne performanse od malih brojeva okretaja uz potrošnju od 7,4 l/100 km* i emisiju CO2 od 194 g/km*. Pored odli?ne u?inkovitosti, performanse su podjednako impresivne, pa tako ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,4 sekunde.

Novi dizelski motor zadovoljava stroge zahtjeve u pogledu emisije, uklju?uju?i normu Euro 6d-Final, zahvaljuju?i nizu naprednih tehnologija – sekvencijalnim turbopunja?ima i naprednom sustavu naknade obrade dimnih plinova, koje ga ?ine jednim od vode?ih dizelskih motora na svijetu.

Kupci benzinske izvedbe mogu birati izme?u verzija od 340 i 400 KS 3,0-litarskog, rednog, šesterocilindarskog motora, koje pri tome imaju okretni moment od 480 odnosno 550 Nm. Obje izvedbe se ponose najnovijim tehnologijama motora uklju?uju?i elektri?ni kompresor kojem je pridružen turbopunja? s dva kola i stalno promjenljivi podizaj ventila (Continuous Variable Valve Lift – CVVL), ?ime se postiže snažna kombinacija profinjenih performansi i u?inkovitosti. U izvedbi od 400 KS, novi F-PACE ubrzava 0-100 km/h za 5,4 sekunde.

Kona?no, 2,0-litarski, ?etverocilindarski benzinski motor Ingenium od 250 KS daje 365 Nm okretnog momenta, što omogu?ava ubrzanje 0-100 km/h za 7,3 sekunde uz emisiju CO2 od 209 g/km* i potrošnju goriva od 9,3 l/100km*.

Svim motorima je pridružen Jaguarov automatski mjenja? s osam brzina, kojim se može upravljati putem ru?ica iza upravlja?a kada voza? želi biti snažnije uklju?en.

Colin Kirkpatrick, Glavni produktni inženjer u Jaguaru, je rekao: „Novi Jaguar F-PACE ima pogonski sklop koji odgovara svim kupcima. Naš sustav PHEV sljede?e generacije je izuzetno štedljiv na gorivu i omogu?ava male teku?e troškove, pri ?emu mu je doseg u elektri?nom pogonu 53 km što je dovoljno za savladavanje dnevne gradske vožnje za ve?inu kupaca. Široki izbor pogonskih sklopova uklju?uje najnovije benzinske i dizelske motore Ingenium koji se odlikuju naprednim tehnologijama i pružaju savršeni spoj performansi, profinjenosti i u?inkovitosti.“

Pogon na sve kota?e je standardan na cijeloj paleti modela F-PACE, a sustav inteligentne dinamike pogonskog sklopa (Intelligent Driveline Dynamics) osigurava performanse pretežno stražnjeg pogona, uz sposobnost mijenjanja raspodjele okretnog momenta po osovinama gotovo trenuta?no, u skladu s okolnostima.

Podvozje novog F-PACE-a je osvježeno kako bi se mogli smjestiti novi elektrificirani motori, kao i najnoviji JaguarDrive Control i novi sustav automatskog zadržavanja vozila (Auto Vehicle Hold).

Najnoviji JaguarDrive Control ima sljede?e na?ine rada: Comfort, Eco, Rain-Ice-Snow i Dynamic; koje voza? može ru?no odabrati, u skladu s uvjetima na cesti. Postavkama, koje voza? bira putem zakretnog kota?i?a smještenog pored potpuno nove sklopke Drive Selector, se prilago?avaju upravljanje, rad mjenja?a, odziv papu?ice gasa i (ovisno o specifikaciji) postavke prilagodljive dinamike (Adaptive Dynamics).

Sustav automatskog zadržavanja vozila (Auto Vehicle Hold) pruža dodatnu prakti?nost i mirniji rad u odnosu na uobi?ajeni sustav Automatic Hill Hold. Ova nova tehnologija zadržava ko?nice uklju?ene na neodre?eno vrijeme kada vozilo miruje na strmini, nježno otpuštaju?i ko?nice tek kada voza? pritisne papu?icu gasa radi pokretanja vozila.

Pionirske tehnologije povezivanja

Novi F-PACE se odlikuje Jaguarovom naprednom elektroni?kom arhitekturom vozila (Electronic Vehicle Architecture), nazvanom EVA 2.0, koja podržava niz novih tehnologija radi stvaranja vozila spremnog za budu?nost, vozila koje je uvijek povezano i uvijek osvježeno.

Najnovijom tehnologijom za informiranje i zabavu Pivi Pro se upravlja putem potpuno novog, zakrivljenog HD dodirnog zaslona od 11,4“. Klju?ne prednosti uklju?uju unaprije?enu jasno?u slike, zaslon je tri puta sjajniji i 48% ve?i od prethodnog zaslona od 10“, a pojednostavljena struktura izbornika omogu?ava voza?ima pristup ili pregled do 90 posto uobi?ajenih postupaka s po?etnog prikaza u dva ili manje dodira.

Radi pomo?i voza?ima u brzom pristupu vitalnim informacijama, novi F-PACE se odlikuje i interaktivnim HD voza?evim zaslonom (Driver Display) od 12,3“ s poboljšanom grafikom i prilagodljivim prikazom koji može sadržavati navigacijsku kartu preko cijelog zaslona s uputama skretanje po skretanje, digitalne pokaziva?e, upravljanje medijima, popis kontakata ili pojedinosti sustava za informiranje i zabavu. Rade?i zajedno s opcijskim virtualnim zaslonom (Head-up Display), novi F-PACE daje voza?ima sve podatke koji su im potrebni uz najmanje ometanja.

Intuitivni novi infotainment sustav sadrži Apple CarPlay® kao standard te omogu?ava strankama istovremeno povezivanje dva telefona putem Bluetootha. Ovisno o tržištu, kao standard su dostupni i Android Auto™ i Baidu CarLife. Opcijsko beži?no punjenje ure?aja s poja?alom telefonskog signala omogu?ava putnicima da brzo napune svoje kompatibilne pametne telefone. Ovaj sustav osigurava, isto tako, i jasniji zvuk prilikom razgovora zahvaljuju?i vanjskoj anteni.

Kako bi bilo mogu?e trenuta?no uklju?ivanje, Pivi Pro ima zasebni izvor napajanja, pa je spreman za korištenje ?im stranke sjednu za upravlja?.

Niz novih prakti?nih tehnologija uklju?uje osvježavanje softvera preko zraka (Software-Over-The-Air – SOTA), koje osigurava da ovaj snažni SUV uvijek koristi najnoviji softver. Ova tehnologija zna?i da vlasnici ne moraju odlaziti u servis radi osvježavanja softvera u vozilu.

Sustav povezivanja Pivi Pro koristi ugra?enu najnoviju tehnologiju s dvije SIM kartice i dva LTE modema koji omogu?avaju prenošenje putem sustava više funkcija istovremeno, kao što su streaming i preuzimanje SOTA osvježavanja, uz održavanje svih performansi. Ovakva mogu?nost vrhunskog povezivanja osigurava i minimalne prekide uslijed nepokrivenosti signalom jer pretražuje eter i traži najja?i signal.

Tehnologija aktivnog prigušivanja buke vožnje (Active Road Noise Cancellation) prva u ovom segmentu, neprekidno nadzire vibracije s površine kolnika i izra?unava zvu?ni val suprotne faze koji je potreban kako putnici ne bi ?uli buku. To zna?i da je u kabini manje buke, a poboljšana profinjenost pomaže u smanjivanju umora koji se ?esto povezuje s izlaganjem zvukovima niske frekvencije kroz duže vrijeme. Broj osoba u kabini se stalno prati, a ovaj sustav neprekidno prilago?ava svoje djelovanje kako bi svima pružio najbolje iskustvo. Lagana tehnologija osigurava da težina vozila i upravlja?ke karakteristike ne budu ugrožene. Prigušivanje buke motora (Engine Noise Cancellation) izolira kabinu od neželjene buke motora i tako dodatno poja?ava osje?aj spokoja.

Radi dodatne prakti?nosti, druga generacija klju?a za aktivnosti (Activity Key) može zaklju?ati, otklju?ati i pokrenuti vozilo bez potrebe za konvencionalnim klju?em u vozilu. Ovaj ure?aj se može puniti, u sebi sadrži sat, dok njegova baterija može trajati do sedam dana izme?u dva punjenja.

Novi na?in rada Guardian (?uvar) (samo u UK) isto tako koristi tajmer radi pružanja dodatne sigurnosti i smirenosti prilikom korištenja aplikacije Secure. On omogu?ava strankama odre?ivanje vremena kada vozilo ne?e biti aktivno, primjerice no?u, i primanje upozorenja na pametni telefon ako se vozilo koristi u tom vremenu – daju?i tako trenuta?no upozorenje za neovlašteno kretanje.

Novi F-PACE isto tako uživa pogodnosti niza naprednih tehnologija za pomo? voza?u. One uklju?uju monitor slobodnog izlaska (Clear Exit Monitor) koji upozorava i putnike sprijeda i one straga o vozilu ili biciklistu koji se približava prilikom izlaska iz vozila. Prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control) automatski održava zadani razmak od vozila ispred.

Najnovija Jaguarova 3D Surround kamera pruža napredne 3D funkcionalnosti radi pružanja više pojedinosti i mogu?nosti pra?enja u stvarnom vremenu prilikom manevriranja vozilom. Izbor postavki uklju?uje Junction View (pregled u križanjima), 3D Perspective View (3D pogled) i ClearSight Plan View.

Jaguarova posve?enost stvaranju ?vrstih i laganih vozila se nastavlja i u novom F-PACE-u. Konstrukcija s puno aluminija koristi reciklirani aluminij iz proizvodnje u zatvorenoj petlji radi ve?e održivosti te je zna?ajan doprinos na Jaguarovom putu do Destination Zero (odredište nula), svijeta bez emisije, bez nesre?a i bez prometnih ?epova.

Stranke imaju izbor paketa S, SE i HSE, od kojih su sve dostupne sa specifikacijom R-Dynamic. Na svim je modelima dostupan i paket Black Exterior kao opcija.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com