Predstavljeni novi BMW M3 i BMW M4 s kontroverznim bubrezima

0
951

Premda smo se doslovno do zadnjeg trenutka nadali kako novi BMW M3 Serije G20 ne?e imati predimenzionirane bubrege, to se ipak dogodilo.

Još po?etkom srpnja na internetu su se pojavila naga?anja o tome kako bi novi BMW M3 i novi BMW M4 trebali izgledati. Fanovi su slike gledali u nevjerici, a na brojnim forumima povela se rasprava o dizajnu najnovije generacije jurišnika iz Bavarske.

Straga je sve za ?istu peticu, ali glomazne rešetke, popularno zvani bubrezi sprijeda, nikako se na uklapaju u naglašenu sportsku agresivnost kakvu bi BMW M3 trebao predstavljati. ?ak i u slu?aju ultraluksuznih modela kao što su BMW Serije 7 i BMW X7, kojima rešetka hladnjaka naglašava status, takvi predimenzionirani bubrezi su pretjerani, dok su u slu?aju BMW-a M3 po mnogima neprihvatljivi.

Dosadašnji model je razvijao 430 KS u baznoj izvedbi, a 450 KS u izvedbi Competition. Twin-turbo benzinac 3.0 sad je osjetno uvjerljiviji. Osnovni BMW M3 razvija 475 KS. Dakle, raspolagat ?e s identi?nom specifikacijom motora koju ve? koriste modeli X3 M i X4 M, dok ?e BMW M3 Competition sve di?i na osjetno višu razinu. Rasnih 510 konjskih snaga sasvim je dovoljno i za okršaj s osjetno ozbiljnijim supersportašima.

Pove?anje snage nužan je odgovor na sve žeš?u konkurenciju. Naime, Mercedes-AMG C63 S i Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ispaljuju više od 500 KS pa je trenuta?na izvedba BMW-a M3 i M4 sa 431 KS u pomalo podre?enom položaju.

Naravno, BMW M3 i M4 još uvijek postavljaju mjerila kad su u pitanju užitak u vožnji, stabilnost i komunikacija šasije s voza?em, ali suhoparne brojke i više su nego zanimljive kupcima takve klase sportaša pa je odluka uprave bavarskog proizvo?a?a i više nego logi?na.

Premda su postojala i odre?ene najave kako ?e BMW M3 i M4 postati hibridi, to se još uvijek ne?e dogoditi. Elektromotor ?e dobiti tek slijede?a generacija, zajedno sa 48-voltnom instalacijom.

Adaptivan ovjes bit ?e dio serijske opreme, kupci ?e mo?i birati naplatke u veli?ini od 18 do 20 cola, a izvedba Competition standardno ?e biti opremljena karbo-kerami?kim diskovima. Zanimljivo, tehnologija ubrizgavanja vode, premijerno predstavljena u aktualnom modelu BMW M4 GTS, postala je standardom.

Pogon na sve kota?e xDrive nudit ?e se kao dodatna opcija isklju?ivo u kombinaciji s izvedbom Competition. Tako da mogu odahnuti svi oni koji su mislili da ?e pogon na sve kota?e postati dio serijske opreme. Dakle, novi BMW M3 i BMW M4 i dalje ostaju savršeni strojevi za driftanje. Entuzijasti ?e biti i zadovoljni ?injenicom da ?e se oba modela mo?i naru?iti u kombinaciji s ru?nim mjenja?em, dok je ostalim namijenjena 8-stupanjska automatika.

BMW M3 i BMW M4 do stotke sprintaju za 4,1 sekundu, a najve?a brzina ograni?ena je na 250 km/h u standardnom paketu opreme, odnosno 290 km/h uz paket opreme M Driver’s Package. Izvedbe Competition do 100 km/h ubrzavaju za 3,8 sekundi.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com