Rabljeni: Jaguar XF-S 3.0d V6 (2013.)

0
6180

Premda na našem tržištu tradicionalno bolje prolaze Audi A6, BMW Serije 5 i Mercedes-Benz E-klase, znalci znaju kako Jaguar XF nudi sve isto ili bolje, uz osjetno originalniji dizajn. U svakom pogledu ravnopravno se može nositi s bilo kojim predstavnikom njema?kog trojstva, a pritom nudi originalniji i atraktivniji dizajn te donosi ponešto manji rizik od kra?e.

Britanski proizvo?a? slavne povijesti, pogotovo u trka?em smislu, odavno više nije britanski. Od 1989. bili su pod kapom Forda i u tim su godinama osjetno lutali, a 2008. godine Jaguar je preuzeo indijski proizvo?a? Tata. Mnogu su mu tada predvi?ali propast, ali dogodilo se upravo suprotno. Kao i su slu?aju Volva i kineskog konzorcija Geely. Snažan investicijski ciklus donio je procvat, a pravo je prva generacija modela XF, koji je na tržištu zamijenio prosje?no uspješan S-Type, bila lokomotiva putovanja u bolje sutra.

Indijski vlasnici znali su da moraju napraviti snažan dizajnerski iskorak pa su legendarnom dizajneru Ianu Callumu dali otvorene ruke i pogodili. Jaguar XF donio je prepoznatljivost, originalnost, atraktivnost, ali nije zaboravio bogato naslije?e. Upe?atljiva rešetka hladnjaka i elegantna bo?na linija podsje?aju na neka stara vremena u kojima su se njihovi modeli smatrali jednako aristokratskim poput Bentleya ili Aston Martina, a uspješnost na utrkama bila je dodatan adut.

Dužinom od 496 centimetara, širinom od 194 i visinom od 147 te me?uosovinskim razmakom od ?ak 291 cm jasno je kako je Jaguar XF ?istokrvna poslovna krstarica. Limuzina koja u svakom pogledu nudi prili?nu dozu komfora i prostranosti, što potvr?uje i prtljažnik obujma 540 litara. Niža linija krova smetat ?e putnicima straga višim od 190 cm, ali zato mjesta za koljena ima u izobilju. U usporedbi s njema?kim konkurentima iz Audija, BMW-a i Mercedes-Benza ?ak nudi i oko 10 posto bolju prostranost.

Prema sve više država pokre?e hajku na dizelaše, motor koji se nalazi u testiranom modelu ujedno je i najbolji izbor za XF. Rije? je o najsnažnijem dizelašu V6 koji iz obujma od 2993 ccm ispaljuje 275 KS pri 4000/min i impresivnih 600 Nm pri 2000/min. Uz stražnji pogon i 8-stupanjski automatski mjenja? nudi prili?no oštre performanse. Stotku hvata za 6,4 sekundi, dok je najve?a brzina elektronski ograni?ena na 250 km/h. Ko?nice su snažne, upravlja? dobar pa primjedbama nema mjesta. U usporedbi s njema?kim konkurentima Jaguarova glavna vrlina je što ?e Vas prevesti do odredišta na otmjeniji i manje stresan na?in. On je u svakom trenutku gospodin i ne treba ga provocirati da mijenja karakter, treba ga pustiti da opija svojom profinjenoš?u. Umjesto oštrog napadanja svakog zavoja, on ?e zavoje obložiti plišem i zadržati najvišu razinu komfora.

Po pitanju pouzdanosti i trajnosti problema nema. Jaguar XF pravi je guta? kilometara, svi sklopovi su masivni i ve? dokazani tako da ne donosi apsolutno nikakvu nepoznanicu. Testirani primjerak iz 2013. godine prešao je tek 63.000 kilometara pa ne nudi nikakav uvid u stvarno stanje, jer je u svakom pogledu jednako vrijedan kao nov automobil. Nigdje nisu vidljivi bilo kakvi tragovi korištenja pa se stje?e dojam da je tek izašao iz salona. No, niti od primjeraka s više od 200.000 ili 300.000 kilometara ne treba zazirati, jer je jednako izdržljiv kao i Audi, BMW ili Mercedes-Benz. Cijene rezervnih dijelova nisu male, kao niti automehani?arske usluge, ali nisu niti skuplje nego kod Nijemaca. Uostalom, tko je rekao da je jeftino posjedovati i kvalitetno održavati Jaguara?

Konkretan primjerak, obzirom na malo prije?enih kilometara vrijedi oko 37.000 eura, što je manje od usporedivih njema?kih konkurenata, koji su traženiji me?u našim kupcima rabljenih automobila. Dakle, ako želite uživati u eleganciji, komforu i luksuzu te umjesto jurnjave birate otmjenu i sigurnu vožnju, a pritom želite i atraktivno dizajniran automobil, dileme nema. Jaguar XF je pravi izbor.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com