Rabljeni: Renault Clio II 1.2 16V iMusic (2004.)

0
37

Renault Clio druge generacije dokazao se kao izvrstan izbor za grad, a u kombinaciji s benzincem 1.2 16V sa 75 KS prilično je poletan, a istodobno i štedljiv. Na krilima uspjeha prve generacije koja je bila u prodaji od 1990. do 1998., a zamijenila je Renault 5, Francuzi su 1998. predstavili Clio II.

Na tržištu se nametnuo dobrim omjerom uloženo/dobiveno, prostranost je za tadašnje standarde bila solidna, a osvojene četiri Euro NCAP zvjezdice svrstale su ga u lidera B-segmenta po pitanju sigurnosti. Uz blage redizajne 2001. i 2004. te djelomičnog 2006. na tržištu se zadržao sve do 2005. i dolaska treće generacije.

Testiran Renault Clio II iz 2004. pogonjen je benzincem 1.2 16V, opremljen paketom iMusic, a uz pravilno održavanje i dobru brigu vlasnika prevalio je čak 240.000 km. I dan danas je u solidnom stanju, premda je kilometraža za predstavnika B-segmenta prilična. Kao drugi automobil u obitelji, koji će više biti fokusiran na gradsku vožnju do generalne motora može prevaliti još barem 70-80.000 km, tako da je uz cijenu od oko 1700 eura dobar izbor.

Od prijeđenih kilometara važnije je ispravno održavanje, a prosječnih 20.000 km godišnje dokaz je da je vlasnik često odlazio i na duža putovanja, što je pogodnije za stanje automobila od kontinuirane stani/kreni vožnje gradskim prometnicama.

Još preporučljivija je kupnja osnovnog 1.2 8V, koji iz obujma od 1149 ccm i s jednim bregastim vratilom razvija 60 KS. Testirani primjerak ima dva bregasta vratila i 16 ventila pa je zbog manjeg promjera ventila i tanjih stjenki u glavi motora više mehanički i toplinski opterećen, a to dovodi do manje pouzdanosti i kraćeg vijeka trajanja.

Prema podacima neovisne agencije Dekra slabe točke koje su istaknute za Renault Clio II su: upravljačka elektronika, pojačano trošenje prednjih diskova i povećan zazor u kuglastim zglobovima. Njemački TÜV ističe probleme sa zupčastom letvom volana.

Sve u svemu rabljeni Renault Clio II dobar je izbor, pogotovo u osnovnoj verziji 1.2 8V, koja je malo tromija, ali pouzdanija, dok je u testiranoj dinamičniji, ali 10-ak posto rastrošniji.