Range Rover Evoque je uvjerljivo najdojmljiviji kompaktni premium SUV

0
2467

Nakon osam godina okrenuo je drugo poglavlje sjajne crossover/coupe pri?e te se Range Rover Evoque pretvorio u možda najljepšeg crossovera u povijesti.

Prethodnik je spasio Jaguar Land Rover, a Evoque druge generacije izaziva instant glavobolju za Audi Q5, BMW x3 i Mercedes-Benz GLC. Kompaktni povišeni monovolumen, izrazito ljupkih i nabildanih linija, s kupeovskim završetkom krova na prvu je loptu osvojio sve poklonike ovog razreda. A cijena mu je nije niska. Štoviše, ova engleska kompanija u vlasništvu Indijaca naprosto se nametnula kao jedan od boljih i uspješnijih proizvo?a?a premium automobila.

Stoga za one koji naprosto “tako što moraju imati” ni po?etna cijena od 338.035 kuna za kompaktni SUV koji je duga?ak jedna 4,63 cm nije nesavladiva prepreka. I to bez obzira na to što za taj novac možete dobiti tek dvolitreni turbodizelski agregat od 150 konja, ru?ni mjenja? i pogon samo na prednje kota?e. No, koga briga kad je rije? o rasnom Range Roveru Evoque. Niti najjeftiniji benzinac s jednakih dvije litre, ali 200 konjskih snaga ne hvali se cijenom, ve? prestižom, statusom, ugledom, kvalitetom, izgledom. ?ak 400.420 kuna startna je cijena za benzinca, a dakako da se ona penje s višim razinama opreme, mo?nije motorizacije, automatskog mjenja?a…

Jedino po?etni dizelaš dolazi s ru?nim mjenja?em, a uz navedeni agregat na volju su i dizelaši od 180 i 240 konja te dodatni benzinci od 249, odnosno 300 konja. Nisu pretjerano ni ?isti, jer WLTP mjerenja pokazuju im ispust emisije štetnih plinova CO2 od 165 grama pa sve do 223 grama po kilometru, ovisno o snazi motora. No, i u ovom slu?aju malo koga briga za tako što, jer vrijedi ona stara – ima se i može se. Sustav Terrain Response 2 prvi je puta dostupan u serijskoj opremi, a voza?u na izbor nudi ?etiri razli?ita na?ina vožnje: Comfort, Sand, Grass-Gravel-Snow i Mud & Ruts.

Premda sazdan na bitno kru?oj karoseriji od prethodne njegove su dimenzije gotovo istovjetne. Duga?ak je svega 4371 mm, ili jedva neprimjetan milimetar više nego što je to bio slu?aj kod prve generacije koja je svjetlo dana ugledala 2008. godine i koja je iz ogromnih dubioza izvukla Jaguar Land Rover. Viši je za svega 14 mm, a me?uosovinski razmak pove?an je za 21 mm. Što zbog toga, što zbog nešto druk?ijeg koncepta sad ima kudikamo više prostora na stražnjoj klupi, a i raskošniji je. Za 10 posto ve?i je i prtljažnik. S postavljenim stražnjim sjedištima nudi 591 litru, a kad se ona pomakne maksimalno naprijed pove?ava se na 800 litara.

Zanimljivo je kako je u 11 godina prodano gotovo 780.000 primjeraka Evoque, te kako su dobili, uglavnom za dizajn, to?no 225 svjetskih priznanja. Upravo je Evoque zlatna koka Rovera, a to potvr?uje i njegovo okretanje globalnom svijetu. Izra?uje se, a i prodaje i u “egzoti?nim” zemljama, poput Brazila, Indije i Kine. Naravno, radi se i u Engleskoj. Postavljen je na 21-colne kota?e, što mu i ovako bucmastom, dodatno daje na uvjerljivosti. Futuristi?ki izgled izdvaja ga od konkurencije i nadalje, a kupeovske linije straga koje poniru ?ine ga sportskim, više nego bilo koji drugi SUV na kugli zemaljskoj.

Posebno u Rang Roveru isti?u i njegove terenske sposobnosti, jer novi model može i kroz vodu duboku od 60 cm, ili za 10 cm više od prethodnika, a i zbog relativno male dužine i kompaktnosti iznimno je okretan i upravljiv. S posebnim naglaskom Evoquevi konstruktori isti?u središnji retrovizor koji daje i dvostruko ve?u sliku nego konvencionalni, zahvaljuju?i kameru smještenoj u anteni na središtu krova.

Prvi dojmovi su izvrsni pa vjerujemo kako je, poput prethodnika, predodre?en za tržišni uspjeh, bez obzira na visoku po?etnu cijenu.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com