Renault Fuego slavi 40. ro?endan

0
727

Revolucionarni naziv nije ga samo istaknuo me?u modelima ozna?enima slovom R i brojkom, ve? je odražavao njegovu dinami?nost i me?unarodni potencijal.

Originalni dizajn odražavao je njegove performanse, a duga?ka vrata olakšavala su pristup stražnjoj klupi.

Namjera je bila osvojiti najširu publiku, neovisno o njezinoj kupovnoj mo?i. Zbog toga je stvorena bogata ponuda; izme?u osnovne ina?ice TL i najnaprednije ina?ice Turbo našle su se ina?ice GTL, TS, GTS, TX, GTX, pa ?ak i ina?ica s turbodizelskim motorom. Obujam motora iznosio je od 1400 do 2000 cm³. Ina?ica GTS bila je referentni model te je ?inila ve?inu od 226.000 modela Fuego proizvedenih tijekom pet godina.

Zahvaljuju?i alijansi Renault-AMC, Fuego stiže na ameri?ko tržište 1982.
Ova se ina?ica isticala standardnim ameri?kim odbojnicima, svjetlima, pokaziva?ima smjera i posebnom opremom: aluminijskim naplatcima i gumama Michelin TRX, elektri?no sklopivim platnenim krovom, sustavom središnjeg zaklju?avanja, klima-ure?ajem i fantasti?nim presvlakama.

Jeste li znali?
Renault Fuego iz 1982. bio je prvi automobil sa sustavom daljinskog zaklju?avanja. Tako?er je prvi automobil koji je na upravlja?u imao komande audiosustava.

Osnovni tehni?ki podaci:
Godina lansiranja: 1980.
Motor: ?etverocilindarski + Garrettov turbopunja?, 1397 cm3 / 160 KS
Mjenja?: prednji pogon, 5-stupanjski mjenja? + MA
Ko?nice: 4 disk-ko?nice
Dimenzije: Duljina: 3,66 m
Širina: 1,75 m
Masa: 970 kg
Najve?a brzina: 200 km/h

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com