Renault Megane R.S. pokazao mišiće na trkaćoj stazi

0
5

Premda još uvijek nema službenih recenzija nove top-gun jurilice C-segmenta, Renault Meganea R.S., video koji su Francuzi objavili daje dobar uvid u paklene performanse.

Četvrti Renault Megane R.S. svakako će pokušati napasti rekord staze Nürburgring, u konkurenciji automobila s prednjim pogonom, koji trenutno drži Honda Civic Type-R. Da je odjel Renault Sport zadatku pristupio s maksimalnom ozbiljnošću najbolje ilustrira video snimljen na stazi Jerez.

Da se podsjetimo, pogon je prednji, preko zatvarača diferencijala te 6-stupanjskog ručnog ili 6-stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom. Motor posuđen iz modela Alpine A110 razvija 280 KS i 390 Nm, a verzija Trophy, koja stiže krajem 2018. godine bit će nabijena na 300 KS.

Po prvi put u segmentu sportaša C-segmenta uvodi se sustav upravljanja sa sva četiri korača. Renault Megane R.S. donosi sustav 4Control koji stražnje kotače zakreće suprotno od prednjih na malim brzinama kako bi se poboljšala okretnost u gradu, dok na većim brzinama stražnje kotače zakreće u smjeru prednjih kako bi se dodatno unaprijedila ionako suverena stabilnost.

Vozaču se na izbor nude programi: Comfort, Normal, Sport, Race i Perso, koji utječu na odziv gasa, preciznost volana, tvrdoću ovjesa, rad zatvarača diferencijala i glasnoću ispušnog sustava.

Premda je već serijska oprema iznimno bogata, Renault Megane R.S. može se dodatno začiniti 19-colni naplacima po cijeni od 1000 eura, Alcantarom za 1500 eura, posebnom narančastom bojom za 1600 eura, audio sustavom Bose za 600 eura, monitorom RS za 250 eura, head-up displejem za 400 eura…