Renault Megane R.S. Trophy ima 300 KS i napada rekord Nürburgringa

0
4

Kao što su Francuzi i najavili nakon ‘običnog’ R.S.-a u prodaju stiže Renault Megane R.S. Trophy nabijen na 300 KS kojem je jedan od glavnih ciljeva s trona rekordera staze Nürburgring skinuti Hondu Civic Type-R.

Da se podsjetimo, pogon je prednji, preko zatvarača diferencijala te 6-stupanjskog ručnog ili 6-stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom. Motor posuđen iz modela Alpine A110 razvija 280 KS i 390 Nm u standardnoj izvedbi, dok je Renault Megane R.S. Trophy osnažen na okruglo 300 KS i 420 Nm pa do stotke sprinta za 5,7 s, odnosno jednu desetinku brže od običnog R.S.-a.

Po prvi put u segmentu sportaša C-segmenta uvodi se sustav upravljanja sa sva četiri korača. Renault Megane R.S. donosi sustav 4Control koji stražnje kotače zakreće suprotno od prednjih na malim brzinama kako bi se poboljšala okretnost u gradu, dok na većim brzinama stražnje kotače zakreće u smjeru prednjih kako bi se dodatno unaprijedila ionako suverena stabilnost.

Vozaču se na izbor nude programi: Comfort, Normal, Sport, Race i Perso, koji utječu na odziv gasa, preciznost volana, tvrdoću ovjesa, rad zatvarača diferencijala i glasnoću ispušnog sustava. Zanimljiv je podatak da Renault Megane R.S. Trophy ima prednja sjedala postavljena 20 milimetara niže od standardne izvedbe. Ovjes je 10 mm niži i 15 posto krući pa je u potpunosti prilagođen jurnjavi na stazi.