Ryanair: U Zagreb dovozimo 2 do 3 milijuna putnika i planiramo ostati

0
290

Ryanair tijekom idu?e tri godine u Zagreb planira dovesti dva do tri milijuna putnika, a zagreba?ku bazu otvara ranije od plana zbog velikog interesa i potražnje, rekao je za Hinu komercijalni direktor te kompanije Jason McGuinness.

McGuinness kaže da je Ryanair zagreba?ku bazu odlu?io otvoriti dva mjeseca ranije od prvotno planiranog zbog velikog broja rezervacija i zahtjevima iz Zagreba, ali i velike potražnje za letovima prema Zagrebu.

U zagreba?koj bazi, koju otvaraju krajem srpnja, Ryanair ?e do kraja kolovoza imati jedan zrakoplov, a drugi planira uvesti u rujnu, kaže McGuinness.

Otkriva i da prate?i potražnju tvrtka razmatra i mogu?nost uvo?enja tre?eg zrakoplova tijekom zime, ako rezervacije pokažu dobre rezultate, jer za Zagreb planira letove cijele godine i ve? ima isplaniranih 14 destinacija iz Zagreba od studenog ove godine, a do ljeta 2022. oko 30.

“Ne?u vam dati podatke o rezervacijama po pojedinim rutama, ali ?u ponoviti ono što sam naglasio i na konferenciji za medije krajem ožujka kada smo najavili dolazak: Zagreb je godinama bio podzastupljen. Primjerice, Zagreb i Dublin su gradovi sli?ne veli?ine, ali je Zagreb prije dolaska Ryanaira imao letove za 38 destinacija, a Dublin za oko 200., a Zagreb je puno ljepši i zanimljiviji od Dublina”, odgovara McGuinness na pitanje o stanju rezervacija i prodaje letova za Zagreb.

Iznena?enje stanjem bukinga

Kaže da je i iznena?en bukingom iz Zagreba, iako su o?ekivanja ove godine još uvjetovana pandemijom i ograni?enjima za putovanja, te dodaje da je trenutno za letove za ovo ljeto velika konkurencija za sun?ane destinacije poput Španjolske, Portugala, Italije, Gr?ke i Hrvatske.

Dodaje da Ryanair promet prema Zagrebu ne?e ostvariti samo ‘zagreba?kim’ zrakoplovima jer ima 450 zrakoplova i za Zagreb može letjeti i iz ostalih 80 baza po cijeloj Europi.

Na pitanje koliko dugo namjeravaju imati bazu u Zagrebu, odgovara da u Zagrebu tvrtka vidi velik potencijal te da ?e se posvetiti i svom i rastu zagreba?ke zra?ne luke.

“Pratit ?emo razvoj doga?anja i odlu?ivati o rutama, pri ?emu su troškovi jedna od glavnih to?aka u našim odlukama. Mi smo kompanija s najnižom niskotarifnom cijenom u Europi, i takvi smo upravo zbog naše prvenstvene orijentacije prema troškovima. S partnerima radimo na efikasnoj operativnosti i upravo su troškovi ti koji odre?uju naše daljnje odluke”, kaže McGuinness.

Zapošljavanje 60-ak radnika u bazi u Zagrebu

Kako su ranije najavili da ?e im u bazi u Zagrebu trebati 60-ak radnika, McGuinness objašnjava da za svaki zrakoplov trebaju oko 30 ljudi koji ?e ga opsluživati, po?ev od pilota i kabinskog osoblja do inženjera i podrške.

Na pitanje ho?e li te zaposlenike tražiti na lokalnom tržištu ili ?e ih dovesti iz drugih zemalja, kaže da ve? imaju dosta pilota i kabinskog osoblja iz Hrvatske, ali i puno ljudi koji bi željeli živjeti u Hrvatskoj jer im odgovara klima.

“Radimo u 40-ak zemalja na 230 zra?nih luka i imamo radnike raznih nacionalnosti. Tako primjerice u našoj bazi u Dublinu rade pripadnici 30-ak nacionalnosti. U Zagrebu i Zadru, gdje ?emo tako?er imati ovog ljeta bazu, radit ?e ljudi iz Zagreba i Zadra, ali mogu?e i iz drugih zemalja koji u Hrvatskoj žele živjeti i raditi”, kaže McGuinness.

Osim što ?e sami zapošljavati, isti?e da ne treba zaboraviti i indirektne poslove koje donose njihovi letovi na neku destinaciju odnosno koristi koje od putnika imaju taksi službe, autobusi, ugostiteljstvo, hoteli i drugi.

Sli?na je situacija i sa Zadrom, gdje ?e u bazi tijekom ljetne sezone ove godine imati dva zrakoplova, za što, kao i u Zagrebu, investiraju 200 milijuna eura.

Investicije u nove rute, baze i zrakoplove bez pomo?i države i fondova

Na pitanje kako ?e to investirati s obzirom na gubitke koje, kao i mnoge druge kompanije imaju u pandemiji, McGuinness kaže da to treba “staviti u kontekst”.

“U protekla dva mjeseca Ryanair je otvorio deset novih baza u Parizu, Veneciji, na gr?kim otocima, u Danskoj, u Rigi u Latviji te na stockholmskom Arlandu. Znate da smo najja?a kompanija u Europi, a ne dobivamo pomo? od države i iz fondova, kao što je to slu?aj s drugim kompanijama, pa i hrvatskim Croatia Airlinesom. Mi ne dobivamo takve pomo?i, a imamo najja?u bilancu u Europi i pripojili smo najja?e zra?ne kompanije. Jedina smo europska kompanija koja je ostvarila i rast u zra?nom prometu tijekom nekoliko godina. Vidimo da je primjerice Croatia Airlines odgodio nabavu novih zrakoplova, dok Ryanair ima potvr?ene narudžbe za 210 novih zrakoplova tipa Boeing 200, koji su najja?i u toj klasi”, odgovara McGuinness.

U vezi kupnje novih zrakoplova kaže da ?e ih preuzeti u idu?e ?etiri godine, ?ime ?e flotu pove?ati na više od 600 zrakoplova, kojima planiraju godišnje prevoziti oko 200 milijuna putnika.

Kako bi do toga došli i nadvladali pandemijske i druge izazove trenutno sura?uju, kako kaže, s partnerima diljem Europe na iznalaženju mogu?nosti oporavka, što smatra vrlo važnim.

U Hrvatskoj u 15 godina oko 5 milijuna putnika

“To radimo i u Hrvatskoj, u koju letimo od 2006., što zna?i da ove godine imamo i 15. obljetnicu, tijekom kojih smo u i iz Hrvatske prevezli oko pet milijuna putnika s ?ime smo jako zadovoljni. Znamo i koliko je turizam važan hrvatskom gospodarstvu i da ?ini oko 20 posto nacionalnog BDP-a te u suradnji sa zra?nim lukama u Zagrebu i Zadru i drugima donosimo i investicije. To smatramo ispravnim putem kojim u ovom trenutku možemo pomo?i u oporavku prometa”, kaže komercijalni direktor Ryanaira.

Osim za Zadar i Zagreb, ovog ljeta letjet ?e i za Pulu, odnosno prema Hrvatskoj ?e imati 58 ruta, od kojih je 33 novih.

Par ruta ima i prema Dubrovniku i Splitu, no kako su pristojbe u zra?nim lukama u tim gradovima za njih previsoke kaže da razgovaraju s partnerima o daljnjim uvjetima, ali i da je mala vjerojatnost za postizanje dogovora.

Dogovori uvijek mogu biti bolji

Na pitanje jesu li zadovoljni dogovorom postignutim sa zagreba?kom zra?nom lukom kaže samo da “dogovori uvijek mogu biti i bolji”, da su posve?eni Zagrebu, ali i da im je u fokusu uvijek cijena.

“Ryanair je dosta oportunisti?ka kompanija i ima dosta mjesta u koja ne letimo i ljudi pitaju zašto. Prema našim uvjetima, imamo mnogo mjesta na koja bismo mogli smjestiti svoje kapacitete i gdje je za nas tržišna praznina, a jedno od tih je bio i Zagreb. Sretan sam što smo postigli dogovor i što ?emo letjeti u Zagreb i tu postaviti svoju bazu ranije od predvi?enog”, iznosi McGuinness.

Poslovanje u regiji bliže Hrvatskoj

U regiji bliže Hrvatskoj tako?er ove godine uvode novosti, poput dva leta za Tuzlu u Bosni i Hercegovini, a posluju još i u Banja Luci te u Podgorici u Crnoj Gori i Nišu u Srbiji.

Poslovanjem na podru?ju Balkana su zadovoljni i nadaju se da ?e i tu nastaviti s rastom, dok najve?u bazu bliže Hrvatskoj, i ina?e najve?u, imaju u Italiji sa 70 zrakoplova.

Posluju i u Ma?arskoj, u Gr?koj, Izraelu i Cipru.

Niskotarifni model poslovanja jedini pogodan za zra?ne prijevoznike

O poslovanju kao niskotarifnog prijevoznika McGuinness kaže da je samo jedan model pogodan za zrakoplovne prijevoznike i dobro poslovanje, a to je niska cijena.

“Ponavljam da smo najja?a zrakoplovna kompanija u Europi i da za naše investicije, uklju?uju?i i kupnju novih zrakoplova, ne primamo državne potpore, što držimo iznimno važnim u situaciji kada su kompanije širom Europe primile oko 30 milijardi eura potpora od po?etka pandemije. To je nelegalno i stvarno nevjerojatno. Mi zbog toga i apeliramo i izazivamo, jer ta situacija može razoriti tržište, što je loše i za potroša?e, a može uništiti i konkurenciju. Nastavit ?emo se boriti za potroša?e širom Europe i ‘izazivati’ sve ove nelegalne radnje na sudovima u cijeloj Europi”, komentira McGuiness.

Unato? svemu i za razliku od mnogih kompanija koje su primili potpore, njihove cijene ostaju, kako isti?e, iznimno niske u cijeloj Europi.

Na pitanje o vlasnicima Ryanaira navodi da su javna kompanija izlistana na Londonskoj, Dublinskoj i New Yorškoj burzi, koja ima mnoge dioni?are širom svijeta, najve?im dijelom velike institucionalne fondove, ustanove i druge.

Sigurnost zrakoplova neupitna, a covid putovnice dobra ideja

Za letove i putovanja njihovim zrakoplovima u vrijeme pandemije kaže da su u svakom smislu sigurna, pa i tako zdravstveno, jer im je sigurnost prioritet.

“Zrakoplovi se dezinficiraju svakih 24 sata, svi koji se moraju nalaziti oko i u zrakoplovu paze na zdravstvene mjere sigurnosti u skladu s me?unarodnim pravilima, a kvaliteta zraka u zrakoplovu je kao u operacijskoj sali. S obzirom na to, mogu se rezervirati sva raspoloživa sjedala u zrakoplovu, a putnici i osoblje moraju nositi maske”, naglašava McGuinness.

Dobrom idejom smatra i EU covid putovnice, koje ?e ljudima od ovog ljeta olakšati putovanja, a Ryanair je ve? napravio i svoju tzv. covid wallet ili putovnicu, u koju se mogu unijeti svi potrebni podaci putem aplikacije i web stranice o testiranju, dokazu cijepljenja i sli?no.

Neprimjerene žalbe Croatia Airlinesa

Zatražen da komentira žalbe Croatia Airlinesa da ?e ih “istisnuti s nekih njihovih ruta”, McGuinness kaže da je neprimjereno da se uop?e žale, jer su “primili milijune eura”, po njegovoj ocjeni, nelegalne državne potpore.

“?injenica je da u protekle ?etiri godine Croatia Airlines nije ostvarila rast i dobit. Ryanair ?e ukupno ove godine u Zagreb dovesti 14 novih ruta, a Croatia Airlines ih je u protekle ?etiri godine dovela tri. Mislimo da Croatia Airlines mora ponovno napraviti svoju doma?u zada?u i nove izra?une”, komentira McGuiness.

Na pitanje jeli im Croatia Airlines konkurencija u Hrvatskoj i kako se op?enito nose s konkurentima, ponavlja da posluju u 40 zemalja, uz zaklju?ak da konkurenciju smatraju uvijek dobrom za potroša?e, zra?ne luke i za Ryanair, pa tako i za Hrvatsku, Zagreb, njegovu zra?nu luku i Zagrep?ane.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com