SAAB 9000: klasi?ni švedski ?elik

0
1437

SAABov (ime dolazi od Svenska Aeroplan Aktiebolaget) model 9000 proizvodio se od 1984. do 1998., dijele?i platformu s Fiatom Chromom, Lanciom Themom i Alfa Romeom 164. Ti su proizvo?a?i još koncem 1970-ih dogovorili korištenje zajedni?ke platforme (nazvane Type Four šasija) za model E-segmenta kako bi smanjili troškove razvoja. Neke su klasi?ne “cake” nestale iz ovog modela, poput velikog, zakrivljenog vjetrobrana i klju?a paljenja pri mjenja?u, ali drugi dizajnerski elementi tipi?ni za prošle Saabove modele su ostali, poput stila maske, farova i žmigavaca.

Osim izgleda, 9000 je klasi?ni Saab i po konstrukciji; premda dijeli platformu s drugim automobilima, na Saab ne paše puno dijelova s talijanskih “brati?a”. Saab koristi deblji lim, druga?iji ovjes, ?vrš?u konstrukciju, izraženije zone deformacije, ja?e bo?ne pregrade itd.

Vlasnik modela s fotografija, Marko, opisao nam je svoj 9000 2.3 Turbo. Radi se o CDE liniji (zna?i da se radi o sedan izvedbi modela s višim paketom opreme) s B234 motorom od 200 KS. Koristi Super Aero felge, a u kabini se može primjetiti automatska klima, putno ra?unalo, originalni tvorni?ki Clarion audio sustav s CD-om, kazetofonom i equilizerom, grijana, elektri?no podesiva sjedala s memorijom za 3 pozicije, grijane retrovizore, tempomat itd. 

Griffin modeli su koristili i V6, ali i ?etverocilindarski B234 je zanimljiv motor. Neka od ku?nih Saab-Scania rješenja koja se mogu prona?i pod haubom modela 9000 su direktno paljenje pri svakom cilindru (bez korištenja razvodnika) te mjerenje ionske struje u svje?ici nakon paljenja radi utvr?ivanja parametara izgaranja (taj je sustav zamijenio akusti?ni sustav nadzora i sprje?avanja detonantnog izgaranja, tj. “kucanja”).

Ovaj je automobil trenutno na prodaju i oglas možete pogledati na ovoj poveznici.

Foto: Tomislav Keglevi?

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com