Siemens i Deutsche Bahn razvijaju vlakove na vodik

0
384

Njema?ki industrijski div Siemens i Deutsche Bahn po?eli su razvijati vlakove s gorivim ?elijama i punionicu koji ?e biti testirani 2024. godine u sklopu plana zamjene dizelskih motora na njema?koj željeznici.

Prototip ?e izgraditi Siemens, a temeljit ?e se na elektri?nom vagonu Mireo Plus koji ?e biti opremljen gorivim ?elijama za pretvaranje vodika i kisika u elektri?nu energiju i baterijom, priop?ile su dvije tvrtke.

Izvršni direktor tvrtke Siemens Mobility Michael Peter objasnio je da ?e vlakovi kombinirati mogu?nost napajanja iz tri izvora u modularnom sustavu, baterije, gorive ?elije i postoje?ih nadzemnih vodova, ovisno o tome gdje ?e voziti.

Njema?koj željezni?ko poduze?e Deutsche Bahn još nije elektrificiralo 40 posto mreže ukupne duljine 33.000 kilometara, na kojoj prometuje 1.300 dizelskih lokomotiva.

Dekarbonizacija željezni?kog prometa obaveza je utvr?ena dugoro?nim ciljevima Njema?ke i Europske unije.

“Naši vlakovi s vodikom mo?i ?e dugoro?no zamijeniti vlakove s dizelskim gorivom”, izjavio je Peter.

Novi prototip punit ?e se 15 minuta, s razmakom do sljede?eg punjenja od 600 km i najve?om brzinom od 160 kilometara na sat.

Lokomotive ?e se testirati na linijama izme?u Tuebingena, Horba i Pforzheima u saveznoj državi Baden Wuerttemberg.

Glavno su ciljano tržište operatori regionalnih mreža, koji obi?no imaju izme?u 10 i 50 vlakova, rekao je Peter.

“Vidimo tržišni potencijal u Europi od 10.000 do 15.000 vlakova koje treba zamijeniti tijekom sljede?ih 10-15 godina, od toga 3.000 samo u Njema?koj”, rekao je.

Svaki vlak stajat ?e izme?u pet i 10 milijuna eura, pa bi ukupni tržišni potencijal iznosio od 50 do 150 milijardi eura.

Njema?ka vlada o?ekuje da ?e ‘zeleni’ vodik dugoro?no postati konkurentan fosilnim gorivima i igrati klju?nu ulogu u dekarbonizaciji industrije, toplinarstva i prometa.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com