Stigao je ID. Buzz! Za novu genereaciju “Djece cvije?a” tu je još jedan VW ID koji koristi samo struju

0
433

Novi Volkswagen ID. Buzz MPV vra?a u život otka?ni, a i kamperski stil života i vra?a nas u povijest, u vrijeme “Djece cvije?a” koja su širom svijeta jurila u poznatom Bulliju, sredinom prošlog stolje?a.

Volkswagen ID. Buzz inspiriran je retrom. Buzz elektri?ni s pet sjedala kre?e u prodaju u jesen 2022.

Još jedan novi model dodan je Volkswagenovoj ID elektri?noj liniji ID-a. Novopridošlica je MPV, a temelji se na istoj platformi kao i elektri?ni hatchback ID.3. Inspiriran je retro dizajnom iz VW Type 2 ili Bullija baziranog na legendarnim Bubama.

Još jedan novi model dodan je Volkswagenovoj ID elektri?noj liniji ID-a. Stigao je Buzz! Novopridošlica je MPV koji se temelji na istoj platformi kao i elektri?ni hatchback ID.3. Inspiriran je retro dizajnom iz VW Type 2 ili Bullija baziranog na Bubama.

Budu?i da koristi istu opremu za tr?anje kao ID.3, ID. Buzz ima elektri?ni motor od 201 KS koji pokre?e stražnje kota?e, dok je ugra?ena baterija od 77 kWh solidnog kapaciteta. VW nije potvrdio domet vožnje za ID. Buzz još, ali za o?ekivati je domet od oko 400 kilometara.

ID. Buzz dolazi s najnovijim ID-om softverom i postavlja nove standarde u segmentu s najnovijim sustavima i funkcijama za sigurnost, udobnost i punjenje.

Ralf Brandstätter, predsjednik Upravnog odbora Volkswagen osobnih automobila je kazao prigodom lansiranja ovog modela:

„ID. Buzz je prava ikona elektri?ne ere. Automobil kakav samo Volkswagen može napraviti. U 1950-ima, Volkswagen Bulli predstavljao je novi osje?aj automobilske slobode, neovisnosti i velikih emocija. ID. Buzz preuzima ovaj na?in života i prenosi ga u naše vrijeme. Bez štetnih emisija plinova, održivo, potpuno umreženo i sada spremno za sljede?e veliko poglavlje: autonomna vožnja. Ovim automobilom po prvi put objedinjujemo klju?ne teme naše strategije ACCELERATE u jednom proizvodu.”

Proizvodna verzija ID-a. Buzz ostaje uglavnom nepromijenjena u odnosu na koncepte koje smo vi?ali od 2017. To je prili?no standardni oblik MPV-a s ogromnom kabinom i s raskošnim vjetrobranskim staklom. VW tvrdi da ima koeficijent otpora od 0,29 Cd za pove?anje u?inkovitosti.

Na detaljima se prolazi ili pada, VW je za 5

Detalji su ti koji mu pomažu da se istakne. Sprijeda su vitka LED prednja svjetla sa svjetlosnom trakom koja se proteže izme?u njih kako bi se spojila s velikom zna?kom VW-a u sredini, dok je niže dolje dizajn mrežaste rešetke za donje usisnike zraka. Imaju klizna bo?na vrata, dok krajnji stražnji stupovi imaju motiv dizajna s tri šipke.

Straga su vrata prtljažnika pune visine s vitkim svjetlima u cijeloj širini stražnjeg kraja. Dvobojna shema boja koja se vidi na prvim službenim slikama bit ?e ponu?ena kao opcija, sa žutom, naran?astom, plavom ili zelenom karoserijom ispod bijelog gornjeg dijela.

Op?enito ID. Buzz je relativno kompaktan. S duljinom od 4.712 mm kra?i je za 192 mm od T6 Caravelle, ali ima me?uosovinski razmak od 2.988 mm, što je gotovo identi?no T6. To pomaže da se maksimalno pove?a prostor za putnike, ali dok su koncepti sadržavali pametna klizna i rotiraju?a sjedala, ID. Buzz ima konvencionalni raspored s pet sjedala u konfiguraciji 2-3. Stražnja se klupa dijeli u omjeru 60:40 i klizi kako bi se pove?ao prostor za noge ili prtljažnik, a tu je i golemih 1121 litara prtljažnika u na?inu rada s pet sjedala. Preklopite stražnju klupu ravno, a u ponudi je maksimalno 2.205 litara.

Može jednobojno, no dvobojno je hit

Odaberite dvobojnu vanjštinu, a kabina ?e imati istu temu boja, iako ?emo morati pri?ekati i vidjeti kako ?e biti lako zadržati bijeli volan i presvlake u dobrom stanju kroz neko dulje vrijeme. Prakti?an je ID. Buzz. ima do osam USB-C uti?nica za punjenje u cijeloj kabini, dok je nova inovacija ‘Buzz Box’. Ovo je središnji spremnik za pohranu koji se nalazi izme?u prednjih sjedala i sadrži gornji pretinac u kojem se nalazi struga? za led i otvara? za boce, spremište za boce i veliku ladicu od pet litara za odlaganje krupnijih predmeta.

Još jedna inovacija u kabini je uklanjanje kožnih presvlaka. Upravlja? je umotan u sinteti?ku alternativu, dok tepisi i tkanine za sjedala dolaze s razli?itim razinama reciklirane plastike u sebi. Dio je VW-ovog cilja napraviti identifikaciju. Buzz uglji?no neutralan sve od proizvodnje do isporuke.

Puca od tehnologija

ID-u je pun tehnologija. Buzz je ve?inu tehnoloških novotarija prenio iz ID.3 i ID.4. Tu je 5,4-in?ni zaslon za voza?a Virtual Cockpit, dok su infotainment sustavi od 10 ili 12 in?a sa zaslonom osjetljivim na dodir postavljeni centralno na nadzornoj plo?i. Kao i kod drugih ID modela, zna?ajke kontrole klime osjetljive na dodir, dok beži?ni Apple CarPlay i Android Auto, internetsko povezivanje i glasovno upravljanje sve zna?ajke.

Vizualni okvir oko ovih tehnologija usmjerenih na budu?nost oblikovan je jedinstvenim dizajnom ID-a.

“T1 – ikona 1950-ih – omogu?io je ljudima da steknu mobilnost i slobodu. S osobnom iskaznicom. Buzz, ovaj T1 DNK prenosimo u današnje vrijeme, a time i u eru elektri?ne mobilnosti,” kaže Jozef Kaba?, voditelj Volkswagenovog dizajna.

“ID. Buzz donosi puno suosje?anja i blizine ljudima natrag na cestu”, nastavlja glavni dizajner. I upravo proporcije ?ine ID. Buzz tako jedinstven. Kaba? stvara izravnu vezu s originalnim klasi?nim vozilom: „U T1 prakti?ki sjedite na vrhu prednje osovine – nema prednjeg prevjesa. Uz svu svoju sigurnost i tehnologiju, ID. Buzz ima super kratke prevjese.” Dizajner sažima: “ID. Buzz je bezvremenski, održiv, a opet iznimno funkcionalan – to ga ?ini jedinstvenim.” Još jedna zna?ajka koja je oduvijek bila tipi?na za liniju modela je kultna prednja strana s prednjom plo?om u obliku slova V izme?u karizmati?nih LED prednjih svjetala. To vrijedi i za opcijsku dvobojnu boju.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com