TEST: Citroën C3 Aircross PureTech 110 Shine

0
800

Totalni magnet za poglede, Citroën C3 Aircross, nudi šik doživljaj, vrlo prostranu kabinu i razinu komfora iznad svih crossoverskih konkurenata B-segmenta.

Citroën C3 Aircross u konceptnoj je izvedbi predstavljan u ožujku 2017. godine na salonu automobila u Ženevi, a ve? iste godine na srpanjskom salonu automobila u Parizu svjetla pozornice ugledao je proizvodni model. Premda mu je tržišni staž kratak, u prodaji se ve? nalazi temeljito obnovljena izvedba, koja je toliko poboljšana u svakom pogledu da je teško odmah zaklju?iti kako nije rije? o potpuno novom modelu.

Kad je po?etkom velja?e prošle godine predstavljen obnovljen C3 Aircross ve? je na prvi pogled bilo jasno kako je postao osjetno zreliji po pitanju svega osim one dizajnerske zaigranosti. Upravo je ?injenica da je pomalo luckast ponajbolji tržišni adut. U današnje vrijeme totalne konfekcije svega i sva?ega, dijeljenja platformi, brojnih sklopova i svega ostalog automobil kao što je Citroën C3 Aircross dolazi kao melem na ranu suvremene automobilske industrije. Svi koji ne vole privla?iti pažnju trebaju ga zaobi?i u velikom luku, jer za volanom dizajnerski ovako upe?atljivog automobila jednostavno nije mogu?e ostati nezamije?en.


Teško je uop?e pobrojati sve elemente dizajna koji su uklopljeni u ovaj crossover. Istodobno djeluje i dovoljno atraktivno i dovoljno robusno, a da pritom francuski stru?njaci nisu morali posegnuti za kompromisima koji bi kompromitirali toliko odvažan nastup. Premda pršti od brojnih inovativnih rješenja, Citroën C3 Aircross je istodobno na vrhu svoje klase po pitanju prostranosti, udobnosti i funkcionalnosti. Kad se svemu pridoda još iznimno bogat paket opreme Shine, jasno je kako kompromisa nema. Sve je odra?eno kako treba. I vizualno i funkcionalno.

Temelji se na modularnoj platformi PSA PF1 koju koriste i Opel Crossland te Peugeot 2008. Izvana je dužinom od 416 centimetara dovoljno kompaktan za manevriranje gradskim ulicama, dok me?uosovinskim razmakom od 260,4 centimetra u unutrašnjosti nudi prostranost na razini prosje?nog modela C-segmenta. Sprijeda se komotno mogu smjestiti i dvometraši, a da pritom straga ne?e znatno manjkati mjesta za koljena. Brojne staklene površine omogu?avaju izvrsnu preglednost i osje?aj prozra?nosti. Stražnja klupa postavljena je na horizontalnu vodilicu pa obujam prtljažnika varira od 410 do izvrsnih 520 litara, a uz preklapanje nudi utovaran prostor obujma 1289 litara.

Kombinacija 3-cilindarskog benzinca obujma 1199 ccm i 6-stupanjskog ru?nog mjenja?a name?e se kao dobra mjera. Uz najve?i okretni moment od 230 Nm dostupan ve? pri 1750/min navedeni benzinac je dovoljno živahan za automobil mase 1254 kilograma. Do 100 km/h se može sti?i za 10,1 sekundu, dok najve?a brzina iznosi 186 km/h. Mjenja? je dobro prora?unatih prijenosa i pogoduje izvrsnom omjeru temperamenta i potrošnje goriva pa smo tijekom sedmodnevnog druženja prosje?no trošili oko 5,9 litara. No, ru?ica mjenja?a nije najspretnije postavljena. Potreban je odre?eni period privikavanja, jer se u po?etku stje?e dojam da je cijeli mjenja? previše nakošen prema središnjoj konzoli. Tako?er, hod ru?ice je pomalo preduga?ak.


Što se ti?e izvedbe unutrašnjosti, tu je Citroën znatno napredovao. Za razliku od perioda od prije svega 6-7 godina kad su ili išli pretjerano u hi-tech ili pretjerano u retro dizajn, sad posao odra?uju za peticu. Kompletan interijer prožet je retro štihom, ali ugra?enom opremom, izvedbom i kvalitetom materijala maksimalno se približio onome što ?esto nazivamo premium segment. Naravno, tome doprinosi i bogat paket opreme Shine, koji donosi sve bitne sustave važne za sigurnost i komfor. Voza?u je na raspolaganju ?ak 12 tehnologija za aktivnu pomo? u vožnji, dok je u gradskim uvjetima posebno važan Park Assist s kamerom za vožnju unatrag, kao i tehnologija Top Rear Vision. Redizajnom je središnja konzola oboga?ena novim 9-in?nim ekranom infotainment sustava, a putno ra?unalo, koje se nalazi izme?u klasi?nih analognih instrumenata, ima promjer od 3,5 in?a. Povezivost s Android Auto i Apple CarPlay se podrazumijeva, a vrlo je korisna i mogu?nost beži?nog punjenja za pametne telefone.

Testni Citroën C3 Aircross PureTech 110 Shine BVM6 sa svim opcijama stoji 154.311 kn, što je fer odmjereno u odnosu na sve mogu?nosti i gomilu stila koje nudi budu?im vlasnicima.

TEHNI?KI PODACI – Citroën C3 Aircross PureTech 110 Shine

Motor: benzinski, 3 cilindra, ugra?en sprijeda popre?no
Obujam: 1199 ccm
Snaga: 81 kW/110 KS pri 5500/min
Moment: 205 Nm pri 1750/min
Mjenja?: 6-stupanjski ru?ni
Pogon: na prednje kota?e
Dimenzije: 4160 x 1756 x 1637 mm
Me?uosovinski razmak: 2604 mm
Prtljažnik: 410 l
Ubrzanje: 10,1 s
Najve?a brzina: 182 km/h
Cijena testiranog modela: 154.311 kn

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com