Ubojica dizelskih SUV automobila zove se Mitsubishi Outlander PHEV

0
519

Na Mitsubishi Outlander PHEV pla?a se mizeran porez za razliku od dizelaša koje država progoni.

Za koji dan i u Hrvatsku stiže tehnološki najzanimljiviji plug in automobil velikog kalibra. Tek koji mjesec nakon svjetske premijere i na našim cestama prve ?e kilometre zavrtjeti novi Mitsubishi Outlander PHEV! Autonomija uz elektriku 45 km, samo 40 g/km CO2, stoga je porez samo 7000 kn.

Prema službeno odaslanim informacijama ostvario je izvanrednu emisiju CO2 od 46 g / km i to u novom ‘stvarnom svijetu’ WLTP testiranja potrošnje goriva i emisije ispušnih plinova, a po staroj NEDC metodologiji temeljena emisija još je niža i iznosi 40 g/km CO2.

Mitsubishi Outlander PHEV je jedan od prvih plug-in hibridnih automobila službeno ocijenjenih po novom, daleko rigoroznijem WLTP testu potrošnje goriva i emisija CO2 bliskim realnim uvjetima. Inovativni SUV doživio je i «lagane» vizualne promjene, no ono najvažnije, pove?ana mu je autonomija u radu na elektro pogon i to 45 kilometara. To zna?i da ?e u Hrvatskoj biti optere?en rekordno niskim PPMV-om u kategoriji od oko 7000 kn, što ?e ga, ?ak i bez državnih poticaja, u?initi opasnim rivalom dizelskim konkurentima.

Mnogi konkurentni plug-in hibridni modeli više ne?e biti klasificirani kao vozila ultra-niske emisije nakon WLTP testova, a za neke nije isklju?eno i povla?enje sa tržišta.

Outlander PHEV MY19 postiže impresivnu u?inkovitost kao rezultat opsežnih zahvata radi kojih nudi iznimna svojstva i užitak u vožnji. Novi 2,4-litreni benzinski motor uz podršku MIVEC varijabilnog sustava upravljanja radom ventila za glatko prebacivanje iz Otto u Atkinsonov ciklusa rada, ovisno o režimu vožnje. Uz to ostvaruje i ve?u snagu u odnosu na prethodnika (99 kW prema 89 kW) i ve?i okretni moment u širem rasponu broja okretaja (211 Nm prema 190 Nm).

Elektri?ni pogon tako?er je poboljšan te stražnji elektro-motor sada daje 70kW maksimalne snage (prednji 60kW), izlazna snaga pogonske baterije je pove?ana 10% uz ve?i kapacitet od 13,8kWh. Maksimalna snaga sustava sada iznosi ?ak 175 kW (238 KS).

Osim pogonskog sklopa, novi Mitsubishi Outlander PHEV poboljšan je i na drugim podru?jima: ovjes je nanovo podešen za ve?u ugodu u gradu na niskim brzinama, dok novi “Sport mode” donosi brži odaziv na gas i još više trakcije preko sustava Super All-Wheel Control. Volan je direktniji i daje bolji osje?aj za podlogu, a ve?i prednji diskovi (17“) s dvo-kalipernim ?eljustima oštrije „grizu“. Tu je i novi “Snow mode” za vožnju na vrlo klizavim površinama.

Novi Mitsubishi Outlander PHEV je tako?er i profinjeniji, prednja sjedala su udobnija, novi su instrumenti i prekida?i, dodani su kanali za ventilaciju na stražnjoj klupi, više je USB priklju?aka i novi su dekorativni elementi. Izmjene prednjeg dijela uklju?uju redizajniranu masku hladnjaka, prednji odbojnik i svjetlosne elemente koji osobito naglašavaju razliku izme?u novog i starijeg modela. Stražnji dio je dotjeran novim odbojnikom i velikim krovnim spojlerom. To?ka na i su novi 18“ naplatci od lake slitine.

Novi Mitsubishi Outlander PHEV MY19 dostupan je od po cijeni od 307.000 kn za izvedbu Intense i 365.000 kn za Premium.

* NEDC temeljena emisija iznosi 40 g / km

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com