Volvo Trucks slavi deset godina u gra?evinskoj industriji

0
278

Volvo Trucks nedavno je zapo?eo prodaju svog najmo?nijeg gra?evinskog kamiona ikada – novog Volvo FMX-a.

Ovo je tre?a verzija Volva FMX, a ima potpuno novu kabinu, ve?u nosivost i inovativne sigurnosne zna?ajke. Uz pove?ana optere?enja prednje osovine do 20 tona i 38-tonsku prate?u osovinu, napravljen je za najzahtjevnije zadatke ?ak i na vrlo neravnom terenu. Novi Volvo FMX dizajniran je za budu?e elektri?ne pogonske sklopove i certificiran za uporabu HVO-a, alternative bez dizelskih goriva.

Godine 2010. Volvo Trucks predstavio je prvi Volvo FMX – kamion posebno razvijen za zahtjevnu gra?evinsku industriju. Od tada je izgradio reputaciju jednog od najtežih gra?evinskih kamiona na tržištu, kao rezultat uvo?enja mnogih inovativnih zna?ajki. Novi Volvo FMX izgra?en je na potpuno novoj platformi kabine, na temelju deset godina iskustva Volva u isporuci robusnih gra?evinskih kamiona.

„Novi Volvo FMX dizajniran je za pružanje vrhunske kombinacije okretnosti i trajnosti. Osim ?vrstog dizajna, nova kabina s uspravnim A-stupovima pruža više prostora i poboljšanu vidljivost. Tako?er je lakše u?i i iza?i ”, objašnjava Helena Alsiö, potpredsjednica za FM i FMX liniju proizvoda u Volvo Trucks

Kontrola vu?e s lako?om
S novim Volvom FMX lako je prije?i od me?uosovinske blokade diferencijala do potpune blokade diferencijala i natrag. Jednostavnim okretanjem novog gumba za kontrolu proklizavanja, voza? može re?i kamionu da automatski sinkronizira brzinu kota?a prije uklju?ivanja pune blokade diferencijala. Voza? dobiva jasne trenutne povratne informacije na zaslonu instrumenta i može pratiti blokade diferencijala u stvarnom vremenu.

Promjena smjera kamiona u pokretu
Pri brzinama manjim od 15 km / h mogu?e je promijeniti smjer vožnje kamiona u pokretu. Nakon prebacivanja bira?a brzina I-Shift iz pogona u rikverc, voza? može ko?iti kamion pomo?u papu?ice gasa. Koliko brzo kamion mijenja smjer, odre?uje se jakoš?u pritiska papu?ice gasa. “Opcija promjene smjera u pokretu vrlo je korisna, posebno u kombinaciji s Volvo Dynamic Steeringom, kada manevrirate pri malim brzinama na uskim mjestima”, objašnjava Helena Alsiö.

Precizna vožnja bez napora
Volvo Dynamic Steering, koji je predstavljen 2013. godine, patentirana je tehni?ka inovacija koja omogu?uje vožnju kamiona uz minimalan napor. Kombinira konvencionalni hidrauli?ni servo upravlja? s elektroni?ki reguliranim elektromotorom ugra?enim u upravlja?ki mehanizam. „Volvo Dynamic Steering veliki je uspjeh i savršen je za gra?evinske kamione. Pri malim brzinama ?ini upravljanje bez napora i preciznim te uklanja optere?enje na voza?evim rukama i ramenima. To zna?i poboljšanu sigurnost i smanjen rizik od ozljeda na radu ”, kaže Helena Alsiö.

GCW do 150 tona poboljšava produktivnost
Novi Volvo FMX sadrži najve?i dodatak Volvovoj paleti šasija – podvozje od 38 tona koje omogu?uje bruto kombiniranu masu (GCW) do 150 tona. Uz to, prednji ovjes je ažuriran tako da podnosi optere?enja prednjih osovina do 10 tona ili 20 tona za dvostruke prednje osovine na vrlo neravnom terenu. Kod kamiona s upravljivom prate?om osovinom ili guraju?om osovinom pove?ani su kutovi upravljanja, što je rezultiralo boljom upravljivoš?u i smanjenim trošenjem guma. Sva ova poboljšanja dodaju ve?u produktivnost i ekonomi?nost u gra?evinskim transportnim zadacima.

I-Shift mjenja? za velika optere?enja
Konstrukcijska ina?ica vode?eg Volvo I-Shift mjenja?a omogu?uje Volvo FMX-u da se nosi s teškim i brdovitim terenom uz visoku razinu produktivnosti i udobnosti voza?a. 2016. godine Volvo Trucks je predstavio I-Shift s gusjeni?nim zup?anicima, što kamionu omogu?uje da se povu?e s mjesta s teretom do 325 tona. Omogu?ava i operaterima kamiona vožnju brzinom od 0,5 km na sat – velika pomo? tijekom preciznog manevriranja.

Poboljšana sigurnost
Nova kabina novog Volva FMX dolazi s nizom poboljšanja u vidljivosti voza?a, uklju?uju?i ve?e prozore, spuštenu liniju vrata i novi retrovizori. Vidljivost se može dodatno poboljšati dodavanjem kamere u suvoza?kom kutu koja daje komplementaran pogled na bo?nu stranu kamiona na 9-in?nom bo?nom zaslonu. Bo?ni zaslon može se koristiti za nadzor do osam kamera, od kojih ?etiri istovremeno, pružaju?i voza?u lako dostupan pogled na kamion i okolno okruženje. Dodatne zna?ajke za poboljšanje sigurnosti uklju?uju tempomat nizbrdo, koji postavlja maksimalnu brzinu kako bi sprije?io neželjeno ubrzanje prilikom putovanja nizbrdo.

Elektroni?ki upravljani ko?ioni sustav (EBS), koji je preduvjet za upozorenje na sudar s sigurnosnom ko?nicom i elektroni?kom kontrolom stabilnosti, sada je standardan za novi Volvo FMX. Volvo Dynamic Steering, s asistencijom zadržavanja traka ( Lane Keeping Assist) Stability, i asistencijom stabilnosti(Stability Assist), dostupan je kao opcija.

Novi sustav prepoznavanja cestovnih znakova pove?ava sigurnost prikazivanjem prometnih znakova poput ograni?enja brzine, ograni?enja pretjecanja i vrste ceste na zaslonu instrumenata.

Za vrlo teške primjene poput rudarstva, Volvo FMX ima opcionalni ?eli?ni krovni otvor s ru?kom za izlaz u nuždi koja uklanja cijeli krovni otvor.

Izvor: Volvo Trucks

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com