VOZILI SMO: Mercedes-Benz A45 AMG Edition 1

0
6131

Automobil koji kombinira prakti?nost, stil, snagu… tjera na razmišljanje, zar ne? Iz nekog subjektivnog aspekta to bi mogao biti Audi RS3, Volkswagenov Golf R ili pak sjajni BMW M140i … tu je i cijeli niz ostalih hot hatcheva po?evši od Fordovog Focusa do francuskog dvojca 308GTi – Megane RS ili pak isto?nja?kih raketa u obliku i30N-a i Civic Type R-a no… nama u rukama našao se jedan od aduta iz sjene, zvijezda iz Affalterbacha koja opasno puše za vrat konkurenciji.

Na prvi pogled jednostavan i kompaktan automobil, dopadljivog dizajna u svojoj standardnoj AMG izvedbi dodatno je poboljšan sa aero dodatcima koji dodatno naglašavaju snagu ovog automobila i nazvan je Edition 1. No, name?e se pitanje je li A klasa još uvijek pravi AMG?

Downsizing je u velikoj mjeri obilježio smjer autoindustrije, stoga proizvo?a?i sežu za motorima malog obujma i potpomažu ih turbopunja?ima. U Mercedesu su još uvijek odlu?ili u nekoj mjeri zadržati pristojnu “litražu” stoga A klasa i u ovoj posebnoj seriji Edition1 iz dvije litre obujma i ?etiri cilindra, naravno, potpomognut turbom isporu?uje hrpu snage i okretnog momenta.

Unutar interijera hrpa je detalja, i onako na prvu Mercedes A45 AMG Edition 1 vrlo je poseban automobil kako za voza?a tako i za putnike, no još uvijek ima onih kojima se navedeno ne?e svidjeti.

Apsolutno svi ?e se složiti kako AMG Edition 1 nudi izvrstan par Recaro prednjih sjedala koja pružaju odli?nu bo?nu potporu i kod brzih prolazaka kroz zavoje, sjedi se nisko i sve što je potrebno voza?u nadohvat je ruke. Jednom rije?ju pravi sportski osje?aj za volanom ?ak i za najve?e skeptike. Vrijedi pohvaliti i odli?an upravlja? koji je pravo zadovoljstvo držati u rukama. Ipak je to Mercedes, pa unutrašnjost nudi sportski i vrhunski osje?aj zahvaljuju?i korištenju visokokvalitetnih materijala i odli?ne završne obrade.

Kontrolna plo?a ispred voza?a ve? na prvu golica maštu, ponajprije zbog odli?ne analogne grafike, korištenih materijala od uglji?nih vlakana i crvenih umetaka ali i graviranih brojeva brzinomjera na visokih 320 km/h. Tu je i centralni infotainment sistem sa navigacijskim sustavom koji izgleda kao da je netom uba?en na armaturu bez nekog razmišljanja, karbonski detalji, hrpa kožnih obloga prošivenih crvenim koncem i odli?an Harman Kardon audio sustav koji smo doduše isprobali samo na parkingu prije nego smo krenuli na vožnju.

Straga pak ima dovoljno mjesta za dvoje odraslih putnika, a najve?a zamjerka ide na relativno mali otvor prtljažnika i skromnih 341 litru obujma. No, iskreno, koga briga za to, zar ne?

Ono najbitnije krije se ipak ispod poklopca motora, stoga su taj posao u AMG-u shvatili poprili?no ozbiljno i stvorili najja?i serijski ?etverocilindri?ni motor na svijetu koji se puni turbopunja?em s dvostrukim pomicanjem do 1,8 bara. Prema radnom principu AMG-a; “jedan ?ovjek, jedan motor” svaki motor sastavlja se ru?no, a odgovorni ?ovjek za ugradnju koristi pritom kovanu radilicu i klipove prehodno hlade?i raspršiva?em ulja klipne krune.

Tu je i odli?an automatski mjenja? koji nudi sedam stupnjeva prijenosa putem dvostrukog kva?ila oja?anog zup?astim kota?ima i sinkronizacijskim prstenovima s  ugljikovim oblogama protiv trenja. Mjenja?kim sklopom upravlja se tipi?no za AMG – pomo?u ru?ice na središnjoj konzoli koja pored programa brzina nudi i modove rada odnosno Comfort, Sport, Manual. Uz nekoliko trikova mogu?e je aktivirati i Race Start funkciju koja simulira launch control.

I da, kona?no brojke i doživljaji u vožnji.. Dakle, ?etverocilindri?ni dvolitraš potpomognut turbom u serijskoj izvedbi AMG Edition1 isporu?uje respektabilnih 360 KS pri 6000 okretaja i 450 Nm okretnog momenta ve? od 2250 okretaja. Dovoljno da iz mjesta do 100 km/h štoperica pokaže 4,6 sekunde što je brže nego kod npr. Porschea 911. Velika zahvala takvim brojkama usmjerena je ka spomenutom mjenja?kom sklopu ali i odli?nom pogonu na sve kota?e. U odnosu na serijski Edition1, model koji nam je ustupio Sports Car Selection dodatno je modificiran te je stavljena THP Stage1 mapa koja je snagu pove?ala za okruglih 70 KS te sada ova jurilica nudi rasnih 430 KS i 600 Nm okretnog momenta uz katapult do 100 km/h za samo 3,8 sekunde. Spomenimo i skinutu blokadu maksimalne brzine, pa se brzinomjer u ovom modelu zaustavlja tek na 281 km/h.

U praksi, ovaj automobil izrazito je pitom za svakodnevno korištenje i vožnju gradom, a tek kod prebacivanja u Sport mode pokazuje svu svoju raskoš. Reski zvuk kroz dvostruke ispušne cijevi dopire do ušiju voza?a ve? na leru, izrazito primamljivo pucketanje naprosto traži voza?a da se igra sa papu?icom gasa, a rafalno pucanje kod promjene stupnjeva prijenosa toliko je zarazno da tražite još, još i još…

U svim režimima vožnje automobil je izrazito upravljiv, a svoju pravu sportsku narav pokazuje na otvorenoj cesti odnosno autocesti ili pak stazi. Bez imalo ustru?avanja maksimalni potencijal ovog auta mogu?e je posti?i i na otvorenoj cesti, a straha od podupravljanja nema niti za manje iskusne voza?e zahvaljuju?i hrpi sigurnosnih sistema i ve? spomenutog odli?nog pogona na sve kota?e. Za one odvažnije, kada se svi sustavi ugase, A45 AMG Edition 1 postaje prava igra?ka i tjera osmijeh od uha do uha.

Satima ?ete tražiti dovoljno dobru cestu na kojoj bi mogli isprovocirati ovaj automobil do te mjere da se možete onako znala?ki zaigrati upravlja?em, osjetiti nervozno ?upanje istog iz ruku uz protestiraju?a rafalna pucanja iz auspuha i škripu guma.

Kao zaklju?ak name?e se ?injenica kako je Mercedes A45 AMG Edition 1 izuzetno kvalitetan i brz automobili koji beskompromisno nudi odli?nu upravljivost i fun factor voza?u.

Prethodno spomenutu jurilicu možete unajmiti, a sve informacije dostupne su na facebook i instagram stranici SportsCarsSelection. Uz navedeno ponosni vlasnik Siniša Baksa ima tvrtku BSTeam Consulting za konzalting (izradu poslovnih planova i investicijskih studija za privatni, javni i neprofitni sektor), poslovno savjetovanje i educiranje.

Naposljetku, ujedno je i predsjednik udruge autokluba BlackListed koji organizira TrackDay Evente na razli?itim stazama diljem lijepe naše. Rije? je o doga?ajima ljubitelja automobilizma da svoje ste?eno iskustvo u prometu prezentiraju na stazi u cilju promicanja prometne kulture i pove?avanja sigurnosti u prometu. Krucijalni cilj projekta je poticanje edukacije mladih vezano za sigurnost u prometu kako bi se smanjio broj porasta prometnih nesre?a na hrvatskim cestama.

TEHNI?KI PODACI – Mercedes-Benz A45 AMG Edition 1
Motor: turbobenzinski, 4 cyl.
Obujam: 1991 ccm
Snaga: 316 kW/430 KS pri 6250/min
Moment: 600 Nm pri 2000 – 4750/min
Mjenja?: 7-stupanjski automatski
Pogon: na sve kota?e
Dimenzije (d/š/v): 4292 x 1780 x 1433 mm
Me?uosovinski razmak: 2699 mm
Masa: 1555 kg
Gume: 234/40 R18
Ubrzanje: 3,8 s
Najve?a brzina: 281 km/h
Potrošnja: 12,5/7,9/9,6 l
Potrošnja na testu: 13,7 l
Cijena testiranog modela: 259.000 kn (35.000 eura)

 

 

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com