Crossover vozila su i dalje popularna, uz sve prednosti i mane, a MG igra na tu kartu i za europsko tržište. Model HS je SUV C-segmenta, a cijenom i opremom teži konkurirati Nissan, Renault, Dacia, Kia i sličnim modelima. Testirani model opremljen najvišom opremom ustupio nam je Auto salon Biš?an.
Kinesko-američka suradnja na razvoju motora nalazi se i ispod haube testiranog modela, u obliku aluminijskog četverocilindarskog motora s dva bregasta vratila, direktnim ubrizgavanjem, turbom i otprilike 165 KS (121 kW). Uz dovoljno snage, motor zapremine 1.5 l dobro pogoni HS kroz automatski mjenjač.
Kako smo opisali i model ZS, materijali, prostor i udobnost opravdavaju dobra očekivanja, a dojmu doprinose relativno povoljna cijena (za najviši stupanj opreme), detalji poput zatvaranja gepeka na gumb, paljenja kamera u retrovizorima pri skretanjima u raskrižjima i panoramski krov. Ispod očekivanja je kvaliteta prikazanog modela automobila pri vožnji u “rikverc”, standardna postavka “piskanja” senzora te pomalo binarno ponašanje sustava pomoći pri spuštanju niz nizbrdice (hill descent).
No, ipak se radi o simuliranom pogledu od 360° preko više kamera, a hill descent i sustav pomoći održavanja trake (lane assist) treba, kao i ina?e, shvatiti kao pomoć vozaču, a ne zamjenu za vozača.
Ukupno gledano, može se reći kako MG nudi prili?no veliki skup dobrih karakteristika zapakiran u automobil koji je već pokazao svoju konkurentnost na drugim tržištima.