Vozili smo: MG4 EV

0
1440

Još jedan MG koji nam je ustupio Auto centar Biš?an je MG4, auto koji uz konkurentnu cijenu i opremu može biti zanimljivi izbor ako ste u potrazi za elektri?nim automobilom.

Elektri?ni auti ne mogu biti jeftini, niti se mogu napuniti brzo kao benzinski/dizelski, a i brze punionice koštaju. No, u svakodnevnoj vožnji prednost im je jednostavnost uporabe, što se svi?a sve ve?em broju kupaca spremnih platiti nešto viši iznos za novi auto.

Premda ova varijanta MG4 ima stražnji pogon i 200 KS, ovo nije sportski automobil, ali prednosti su mu dovoljno snage za sigurna preticanja i izrazito udoban ovjes za ovu klasu auta.

Testirani model vozili smo bregovitim terenom, kombiniraju?i brze i lokalne ceste, ukupno 114 km. U jednom smjeru korišten je sport mod, a pri povratku eco mod, uz upaljenu klimu i regenerativno ko?enje postavljeno na adaptivni intenzitet. Indikator baterije pao je s po?etnih 71% na 31%. O?ekivno, brzine na autocesti, pretjecanja šlepera i brzi usponi po brežuljkastom kraju odrazili su se na potrošnju elektri?ne energije, ali isto tako, uz lakšu nogu na gasu i eco na?in rada, doseg uz punu bateriju (64 kWh u testiranom modelu) i upaljene potroša?e poput klime trebao bi iznositi oko 400 km, ili 300 km autoputa (vožnje po ograni?enju).

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com