VOZILI SMO: Renault Megane E-TECH electric

0
508

Na atraktivnim cestama španjolske Andaluzije, me?u vinogradima i maslinicima, prvi put sam shvatio kako svoju budu?nost zamišljaju u Renaultu.

Megane E-TECH electric dolazi u Hrvatsku u rujnu. Stajati ?e od 34 tisu?e pa nadalje, a uz snažniji pogonski sklop i impozantniju opremu cijena ide i iznad 45.000 eura. Dolazi nam u ranu jesen.

I Renault i Megane su na velikoj prekretnici. “Renesansa”, suvislo nazvana Renaultovim strateškim planom za prelazak na elektri?ni pogon, navodi da se marka više ne?e toliko natjecati za prvo mjesto po broju prodanih automobila, ve? ?e se fokusirati na ponu?enu vrijednost. Oni više ne?e biti proizvo?a? automobila koji se bavi tehnologijom, ve? tehnološka tvrtka koja se bavi automobilima. Da kažem starim automobilisti?kim jezikom – Renault ?e postati premiumniji Prvi nagovještaj je Megane E-TECH elektri?ni. Potpuno novi elektri?ni Megane s novom, namjenskom elektri?nom platformom CMF-EV, svježim izgledom i u kona?nici druga?ijim iskustvom vožnje. Zanimljivo je da automobil i u stvarnom životu izgleda ve?i nego što sugerira brojka od 4,2 metra, što je 16 centimetara manje od uobi?ajenog Megane karavana. Elektri?ni dizajn, koji je omogu?io guranje kota?a do krajnjih to?aka, omogu?uje 2.685 milimetara me?uosovinskog razmaka, što rezultira prostranom kabinom i prtljažnikom od 440 litara (+32 litre ispod dna), ina?e nešto manje zgodnog oblika.

To više nije Megane kakvog smo poznavali

Uo?avam Renaultove namjere na prvi pogled na parkirane automobile. Dizajn je elegantan, kvalitetan i zanimljiv i dovoljno poseban da ga ve? duže vrijeme promatram i automobili razli?itih boja ostavljaju izrazito druga?iji dojam. Kvake na prednjim vratima su – kako i prili?i – uvu?ene u karoseriju, a stražnje su smještene uz prozor Interijer je i dalje prepoznatljiv, ali stvarno unaprije?en u svakom pogledu – ovdje su napravili barem jedan korak naprijed i gore. Materijali, dizajn, a time i dobrobit su zna?ajno na višoj razini. Ispred mene su dva ekrana – središnji desni je postavljen uspravno i blago okrenut prema voza?u, a ispod njega ostaje niz prekida?a za osnovne funkcije. Taktilni volan nije potpuno okrugao i sugerira šesterokut – sve te zna?ajke u elektri?nim vozilima zvu?e pomalo klišejsko, no Renault je to napravio na svoj na?in. Svi?a mi se ru?ica mjenja?a na upravlja?u za brzo okretanje, što je posebno logi?no kod elektri?nih vozila, namjenska tipka na kolu upravlja?a za promjenu na?ina vožnje, a zadržali su i ru?icu upravlja?a za kontrolu zvuka.

U vožnji udoban i posve tih

U vožnji se Megane pokazuje kao udoban i opuštaju?i automobil koji ima nekoliko trikova u rukavu. U udobnom na?inu rada isporu?uje okretni moment s osje?ajem – za ugodan start bez trzaja koji su tipi?ni za elektri?na vozila. U vožnji je iznena?uju?e tiho ?ak i za elektri?no vozilo, jako su dobro vodili ra?una o izolaciji buke s ceste. A budu?i da su odzivi elektri?nog pogona u sportskom modu tada puno oštriji, ovaj put Megane je dobio iznena?uju?e izravan upravlja?ki mehanizam. Niskom težištu automobila ide i upravljivost, iako snažniji Megane teži ?ak 1.636 kilograma. Snažniji pogon pruža 470 kilometara dometa, drugi 300. Pod toplim andaluzijskim nebom vozio sam raznoliku i atraktivnu rutu u snažnijem Meganeu s relativno povoljnom potrošnjom – 15,9 kWh/100 km, a nakon 230 kilometara preostalo 30 posto napunjenosti baterije. Na AC se oba pune snagom od 22 kilovata, a na istosmjernoj snagom od 130 oz. 85 kilovata, što zna?i 300 oz. 200 kilometara postignutog dometa (prema WLTP mjerenju) u 30 minuta punjenja.

Potrebno je re?i i manje ugodne vijesti – Renaultova ambicija ima svoju cijenu. Takav Megane koštat ?e (bez subvencije) od 34 tisu?e pa nadalje, a uz snažniji pogonski sklop i nekoliko kukica u dodacima cijena ?e brzo premašiti 45.000 eura. Dolazi nam u ranu jesen. U obitelji Megane sada se ponuda – ako uzmem u obzir Conquest – zapravo temelji na tri razli?ite platforme. O?ekuje se da ?e postoje?i Megane biti u prodaji još dvije godine, a od tada ?e se Megane E-TECH elektri?ni zvati samo kao – Megane.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com