VOZILI SMO: Volkswagen ID. BUZZ

0
488

S novim ID modelom. Buzz u Volkswagenu oživljava duh legendarnog Bullija iz sedamdesetih i ujedno ulazi na tanak led elektri?ne mobilnosti. Za sada stiže uz bateriju od 77 kWh, s dometom od 450 km, ali i s ograni?enjem na 145 km/h.

U planu je i ID. Buzz s elektromotorom od 295 kilovata (400 KS) i pogonom na sva ?etiri kota?a. Sva produkcija za ovu godinu je rasprodana!

ID. Buzz je nedvojbeno najsla?i automobil koji je Volkswagen napravio u posljednjih deset godina. Atmosfera je bila naelektrizirana ve? 2017. godine kada je koncept predstavljen, a brojni prolaznici znatiželjnim pogledima, osmjesima i mahanjem iskazivali su simpatije tijekom novinarske krštene vožnje glavnim danskim gradom i oko njega. I to je dokaz da emocije igraju važnu ulogu u automobilima, koje su ?esto ispred ekonomi?nosti, udobnosti, performansi pa ?ak i cijene. Ovoga puta u igri je i nostalgija za razdobljem prije sedam desetlje?a kada je tadašnji minibus Bulli T1 bio kultno prijevozno sredstvo kalifornijskih hipija i njihove subkulture.

Novajlija je zapravo stavljen na ceste po principu jednom za dva, jer ID. Buzz je namijenjen putnicima i kasnije ?e biti dostupan kao kamper, dok je ID Buzz Cargo dostavno vozilo s tovarnim prostorom koji može primiti dvije standardne palete. Dužinom od 4,71 metar staju uz bok novom Multivanu koji je 20 centimetara duži, zanimljivo, uži gotovo 8, a s me?uosovinskim razmakom od gotovo 2,99 metara razlike gotovo da i nema.

Dolaskom na horizont elektri?nih automobila , obje verzije dostupne su samo s jednim elektromotorom koji pokre?e stražnje kota?e i razvija 150 kilovata (204 KS). Dobar dio instrumentacije, odnosno mali ekran ispred voza?a i veliki komunikacijski ekran, prenesen je s drugih ID modela.

Uz dovoljnu zapreminu motora, pomalo je smiješno da je najve?a brzina ograni?ena na 145 kilometara na sat. Možda je tome zaslužan domet koji bi trebao mo?i voziti do 425 kilometara uz 77 kilovatsati struje, koliko baterija može pohraniti. A onda se na brzim punionicama koje mogu snabdjeti strujom od 170 kilovata baterija za pola sata može napuniti do 80 posto. Kasnije ?e biti dostupna i verzija s baterijskim paketom ve?im od 50 kWh i dosegom ve?im od 300 kilometara. U planu je i ID. Buzz s elektromotorom od 295 kilovata (400 KS) i pogonom na sva ?etiri kota?a.

Interijer je prostran, prozra?an i svijetao, prednja i stražnja sjedala su udobna, a fleksibilnost putni?ke kabine je možda malo ispod o?ekivanja. Ponajviše zahvaljuju?i uzdužnom kliznom stražnjem sjedalu koje se preklapa u dva dijela, ali se ne uvla?i u pod i ne može se izvaditi. No, raspoloživi prtljažni prostor koji varira od 1121 litre (uspravno sjedalo) do 2205 litara (preklopljeno sjedalo) nikako nije opravdan. U ID modelu. Buzz Cargo ima maksimalni volumen prtljažnog prostora iza pregrade za prvi red sjedala, gdje ima mjesta za voza?a i jednog ili dva putnika, ve?i od 3,9 kubnih metara. Godinu dana nakon predstavljanja na tržište stiže produljena izvedba s 25 centimetara duljim me?uosovinskim razmakom i prostorom za tre?i red sjedala.

Zapravo, ljupkost i sve ostalo u vezi s ovim automobilom pomalo zasjenjuje jedino zasoljena cijena koja za slovenske kupce kre?e od 61.483 eura, a dostavna verzija stoji 56.081 euro. Ali ipak, pridošlica je o?ito poželjna; u nekim zemljama, uklju?uju?i Hrvatsku, ve? je rasprodan za ovu godinu, no prvi ?e ga mo?i provozati tek sljede?e godine.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com