Vučiću se smiju, a Srbija dobila posao stoljeća zahvaljujući Europi! Novi Fićo nasljednik je Fiat Pande

0
858
- Advertisement -

Sada je i službeno: Fiat ostaje u Kragujevcu! Fićo je obilježio “motorizaciju” cijele Jugoslavije šezdesetih godina prošlog stoljeća, a električna Panda je zamišljena da pokori ne samo Srbiju, već i cijelu Europu. Aleksandar Vučić puca od zadovoljstva, a ovaj uspjeh uspoređuje s poslom stoljeća. Istaknuo je: – Ovim poslovnim poduhvatom mi mijenjamo imidž Srbije!

Od 2024. godine bivša Zastava proizvodit će novi električni automobil Fiat, najvjerojatnije nasljednika Pande, koji bi se trebao temeljiti na konceptnom modelu Centoventi.

- Advertisement -

Dobre vijesti za Kragujevčane, Šumadince i cijelu Srbiju otkrio je izvršni direktor koncerna Stellantis Carlos Tavares na sastanku u četvrtak s srbijanskim predsjednikom Aleksandrom Vučićem. Tavares je rekao da bi proizvodnja modela mogla početi sredinom 2024.

Nakon sastanka, srbijansko Ministarstvo gospodarstva i Fiat Chrysler Automobiles Srbija (FCA) potpisali su sporazum o dodjeli državnih poticaja za modernizaciju tvornice u Kragujevcu. Vučić je na sastanku s Tavaresom rekao da će sporazum sa Stellantisom Srbiji dati ključnu ulogu u provedbi Stellantisovog strateškog plana Dare Forward 2030. automobile i tako mijenjamo imidž Srbije”, samouvjereno je rekao Vučić. Tavares je dodao da će Stellantis u tvornici u Kragujevcu postaviti novu proizvodnu liniju za električna vozila.

Među brojnim nagađanjima o sudbini kragujevačke tvornice automobila u posljednje vrijeme najčešće se nagovještava skori kraj proizvodnje Fiata 500L, koji zbog svog pristupa teško pronalazi put do kupaca. Prošle godine je tvornica, koja je radila samo 50-ak dana, proizvela manje od 20.000 automobila, što je najgori broj od 2012. godine, kada je Fiat preuzeo Zastavu, i šest puta manje nego u rekordnoj 2013., kada je iz njega istjerano 117.000 Fiata proizvodnih hala 500 l Rečeno je i da će Talijani uskoro zatvoriti tvornicu, ali je sada jasno da će Fiat ostati u Kragujevcu i nastaviti tvorničku tradiciju koja je dugi niz godina ponos jugoslavenske autoindustrije. naznačio je i potpisivanje ugovora s koncern ZF, koji ima tvornicu u Pančevu u Srbiji, za proizvodnju elektromotornih agregata, a odatle bi se oni isporučivali u Kragujevac.

- Advertisement -