Za gradnju pruge Hrvatski Leskovac – Karlovac stiglo 15 ponuda

0
433

Na natje?aj za radove na projektu rekonstrukcije postoje?eg i izgradnji drugog kolosjeka željezni?ke pruge na dionici Hrvatski Leskovac-Karlovac pristiglo je 15 ponuda, a ponude su u rasponu od 1,3 milijarde kuna do 2,9 milijardi kuna (bez PDV-a), izvijestili su u ponedjeljak iz HŽ Infrastrukture.

Ponude za radove na gra?evinskom i elektroenergetskom željezni?kom infrastrukturnom podsustavu na projektu “Rekonstrukcija postoje?eg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac” otvorene se danas u HŽ Infrastrukturi.

Procijenjena vrijednost tih radova, koji se sufinanciraju iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., iznosila je 2,04 milijarde kuna, podsje?aju iz HŽ Infrastrukture.

Podatci iz priop?enja HŽ Infrastrukture (s cijenama bez PDV-a), kao i zapisnika s otvaranja ponuda koji je objavljen u e-oglasniku javne nabave (u kojem su i cijene s PDV-om), pokazuje da je najnižu ponudu dala zajednica ponuditelja koju predvodi China Railwey Eryuan Engineering group – 1,29 milijardi kuna bez PDV-a (1,61 milijarda kuna s PDV-om), dok najviše za taj posao traži hrvatska tvrtka Rading, ?ija ponuda iznosi 2,92 milijarde kuna (s PDV-om 3,65 milijardi kuna).

Zajednica ponuditelja koju predvodi slovenski Kolektor Koling dao je ponudu vrijednu 2,31 milijarda kuna bez PDV-a (s PDV-om 2,9 milijardi kuna), a ponudu su dale i dva konzorcija koje predvode austrijske tvrtke – Sweietelsky s ponudom od 1,92 milijarde kuna (2,4 milijarde kuna s PDV-om), te Strabag s ponudom od 1,71 milijarda kuna (s PDV-om 2,1 milijarda kuna).

S ponudama su se javila i dva španjolska konzorcija pa tako onaj kojega predvodi Comsa nudi 1,93 milijardi kuna (s PDV-om 2,4 milijarde kuna), a konzorcij na ?elu s Aldesom Construcciones ima ponudu u iznosu 1,75 milijardi kuna (s PDV-om 2,2 milijarde kuna).

Najviše ponuda dale su tvrtke i konzorciji iz Turske, njih pet. Tako je tvrtka Alsim Alrko dala ponudu u iznosu 2,46 milijardi kuna (s PDV-om 3,1 milijardu kuna), Celikler ide s ponudom od 1,94 milijarde kuna (s PDV-om 2,4 milijarde kuna), Kolin s ponudom vrijednom 1,73 milijarde kuna (s PDV-om 2,2 milijarde kuna), Cengiz s ponudom 2,41 milijarda kuna (nešto više od tri milijarde kuna s PDV-om), a konzorcij kojega predvodi Tasyapi dao je ponudu u iznosu 1,83 milijarde kuna (s PDV-om 2,3 milijarde kuna).

Konzorcij kojega predvodi hrvatska DIV grupa, a u kojoj je i turski Yapi Merkezi i Dogus, dao je ponudu “tešku” 1,81 milijardu kuna (2,3 milijarde kuna s PSDV-om), a ponudu je dao i gr?ki Avax i ona je vrijedna 2,22 milijarde kuna (s PDV-om 2,8 milijardi kuna).

Na natje?aj su pristigle i dvije kineske ponude, a uz ve? spomenutu najnižu ponudu China Railwey Eryuan Engineering Group, ponudu je dao i Chinea Road and Bridge Corporation, a njegova je ponuda vrijedna gotovo 2,3 milijarde kuna (s PDV-om 2,9 milijardi kuna).

“Pristigle ponude bit ?e evaluirane u zakonski odre?enom vremenskom razdoblju, a nakon odabira ekonomski najpovoljnije slijedi potpisivanje ugovora s izvo?a?em radova”, navodi se u priop?enju HŽ Infrastrukture.

Ina?e, HŽ Infrastruktura je natje?aj za radove na gra?evinskom i elektroenergetskom željezni?kom infrastrukturnom podsustavu projekta Rekonstrukcija postoje?eg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac objavio po?etkom rujna prošle godine, a zbog žalbi na natje?ajnu dokumentaciju rok za predaju ponuda je bio pomaknut i istekao je danas u 15 sati.

Projekt uklju?uje rekonstrukciju postoje?e željezni?ke pruge i izgradnju drugog kolosijeka uz postoje?i u dužini 44 kilometra, rekonstrukciju kolodvora i stajališta, izgradnju podvožnjaka i nadvožnjaka s pripadaju?im cestovnim prometnicama umjesto željezni?ko-cestovnih prijelaza. U sklopu elektroenergetskog infrastrukturnog podsustava izvest ?e se radovi na izgradnji i obnovi sustava kontaktne mreže, a u sklopu prometno-upravlja?kog i signalno-sigurnosnog podsustava modernizacija signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih ure?aja. Po završetku projekta putni?ki vlakovi ?e dionicom prometovati brzinom do 160 kilometara na sat, objašnjavaju iz HŽ Infrastrukture.

HINA

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com