Alfa Romeo Stelvio konačno stigao u Europu

0
5

Spektakularan Alfa Romeo Stelvio u izvedbi QV ispaljuje 510 KS i 600 Nm, do stotke se katapultira za 3,9 s i postiže čak 284 km/h. Motor Ferrari F154 zaslužan je za supersportske preformanse SUV-a srednje klase, koji će se na tržištu potući s konkurentima poput: BMW-a X3, Audija Q5, Porsche Macana i Jaguara F-Pace.
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Scenarij je isti kao i u slučaju Giulije. Alfa Romeo Stelvio prvo je predstavljen u najbrutalnijoj izvedbi. Time je postignut željeni ‘WOW’ efekt pa je ispunio naslovnice magazina diljem svijeta. Nakon imidža poljuljanog u vremenu kad su 156 i 147 bili zreli za mirovinu Alfa Romeo bio je prilično poljuljan. Ni MiTo iz 2008., ni Giulietta iz 2009. nisu ga uspjeli vratiti na stare staze slave. Bio je nužan dramatičan zaokret. Upravo je to ponudila Alfa Romeo Giulia, vratila se stražnjem pogonu i dizajnom ispoliranim do savršenstva izazvala bujicu emocija. Tim, novim i uspješnim, smjerom nastavlja i prvi SUV u povijesti talijanskog proizvođača.
//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Alfa Romeo Stelvio bazira se na platformi Giorgio, koju koristi i Giulija, ali se za razliku od nje nudi samo uz pogon 4×4 i 8-stupanjski automatski mjenjač. Dužinom od 469, širinom od 190 i visinom od 165 cm nudi pristojan komfor, ali u slučaju Alfe užitak je ionako ispred funkcionalnosti.

Osim top izvedbe oznake QV, u početku, nudit će se uz 2-litrenog turbobenzinca sa 280 KS i 400 Nm ( 5,7 s, 230 km/h, 8,9 l) te 2.2-litrenog dizelaša sa 210 KS i 470 Nm (6,6 s, 215 km/h, 5,5 l). Alfa Romeo Stelvio u baznoj izvedbi u Njemačkoj će koštati 56.000 eura, dok će kod nas, zbog visokih trošarina, biti 15-ak posto skuplji.