Audi S6 Sedan, S6 Avant i S7 Sportback dobili dizelaša sa 350 KS

0
3

Proizvođač iz Ingolstadta odlučio je prkositi novim trendovima pa je predstavio Audi S6 Sedan TDI, Audi S6 Avant TDI i Audi S7 Sportback TDI.

O dizelašima u sportskim izvedbama Audija priča se već punih osam godina. Još u svibnju 2011. godine prvi se put pojavila informacija da bi Audi S6 mogao dobiti dizelsku izvedbu, a isto je potvrđeno u rujnu 2017. godine. Sad je napokon i službeno!

Audi S6 Sedan TDI, Audi S6 Avant TDI i Audi S7 Sportback TDI kupcima će se nuditi u kombinaciji s 3-litrenim dizelašem V6 TDI, koji u kombinaciji s električno pokretanim kompresorom i 48-voltnom instalacijom izvrsno kombinira performanse, potrošnju i ekologiju.

Usmjerenost sportu izvedena je na ekološki prihvatljiv način obzirom da koristi 48-voltnu instalaciju i električno pokretan kompresor, koji se napaja litij-ionskim baterijama smještenim u prtljažniku ispod utovarnog prostora. Takva vrsta elektrifikacije izabrana je kako bi se poboljšao odziv na gas, odnosno smanjila tzv. turbo rupa. Sustav EPC (Electric Powered Compressor) najveći doprinos daje pri brzinama vrtnje motora manjim od 1650/min, kad je brzina ispušnih plinova premala da bi turbopunjač disao punim plućima. Osim poboljšanja performansi, sustav EPC povoljno utječe i na potrošnju goriva koju u prosjeku smanjuje za oko 0,7 litara na 100 km.

Radi se o dizelskoj kombinaciji koja je već debitirala u modelu Audi SQ5 TDI, ali je za potrebe modela Audi S6 Sedan TDI, Audi S6 Avant TDI i Audi S7 Sportback TDI dodatno poboljšana pa razvija 350 KS, umjesto 340 KS, uz zadržan najveći okretni moment od 700 Nm.

Sasvim dovoljno da Audi S6 Sedan TDI do 100 km/h ubrza za okruglo pet sekundi, dok je modelima S6 Avant TDI i S7 Sportback TDI potrebna 5,1 sekunda. U svim izvedbama najveća brzina je okgraničena na 250 km/h.

Ljubiteljima benzinaca nudi se dobro poznat twin-turbo 2.9 V6, kakav se ugrađuje u Audi RS4, a razvija 450 KS i 600 Nm.