Austrijski eksperiment s ograni?enjem od 140 km/h završio unato? pove?anju sigurnosti

0
1114

Bivši ministar prometa iz stranke FPÖ, Norbert Hofer, želio je testirati kakav ?e utjecaj pove?anje ograni?enja brzine imati na okoliš i sigurnost prometa, prenosi RevijaHAK.

Tijekom no?i sa subote na nedjelju djelatnici tvrtke Asfinag uklonili su table s ograni?enjima brzine 140 km/h i vratili stare table s ograni?enjima 130 km/h. Kraj je to jednog projekta zapo?etog 2018. godine. Naime, sad ve? bivši ministar prometa iz stranke FPÖ, Norbert Hofer, želio je testirati kakav ?e utjecaj pove?anje ograni?enja brzine imati na okoliš i sigurnost prometa. U tu svrhu postavljene su table s ograni?enjem brzine 140 km/h na dionice Sattledt – Konten Haid (u blizini Linza) te Oed Melk (izme?u Linza i St. Pöltena).

Nakon parlamentarnih izbora promijenila se vlast u Austriji, FPÖ više nije u vladaju?oj koaliciji, a naprasno je završio i pilot projekt:

– Više brzine vode ve?im one?iš?enjima – kratka i jasna bila je ministrica okoliša Leonore Gewessler u intervjuu austrijskom ORF-u.

Zanimljivo, broj prometnih nesre?a sa stradalim osobama se smanjio za gotovo 50 posto na dionicama na kojima je pove?ano ograni?enje brzine (s 4.3 takve nesre?e mjese?no od 2014. do 2017. godine pri 130 km/h na 2.2 nesre?e 2018. godine pri 140 km/h). No, s tim je sad gotovo te ?e se i na tim dionicama voziti 130 km/h.

Izvor: HAK

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com