BiH staje na kraj uvozu automobila starijih od 10 godina

0
500

Nova odluka o najnižim tehni?kim zahtjevima za novoproizvedena i korištena vozila koja je stupila na snagu u Bosni i Hercegovini zabranjuje uvoz automobila koji je zadovoljavaju barem ekološku normu Euro 5.

Drugim rije?ima time ?e od 1.7.2019. godine biti sprije?en uvoz rabljenih automobila koji su stariji od 10-ak godina. Premda ?e se mnogi za?uditi takvom odlukom, politi?ari takvu odluku brane ?injenicom da je u BiH gotovo 80 posto voznog parka starije od 10 godina, što u velikoj mjeri negativno utje?e i na sigurnost cestovnog prometa i na o?uvanje okoliša, jer su stariji automobili ve?i zaga?iva?i.

Gra?ani BiH ve? su po?eli s kritikama nove odluke o najnižim tehni?kim zahtjevima za novoproizvedena i korištena vozila. Na društvenim mrežama ne štede vladu. Mnogi ?e re?i – s potpunim pravom. Naime, kupovna mo? stanovnika BiH daleko je ispod prosjeka EU, a zakonskim regulativama prisiljava ih se da kupuju novija i osjetno skuplja vozila.

Realno, ništa bolja situacija nije niti u Hrvatskoj. Prema podacima Centra za vozila Hrvatske prosje?na starost osobnog automobila u Hrvatskoj iznosi 12,64 godina, a ?ak 68,4 posto ih je starije od 10 godina.

U Hrvatskoj zasad nema sli?ne inicijative kao kod naših susjeda, premda bi tako nešto bilo lakše provedivo u praksi, obzirom da je prosje?na pla?a u Hrvatskoj u 2018. godini iznosila 6262 kune, a u BiH 3369 kuna.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com