BMW i3 i BMW i8 definitivno odlaze u povijest

0
545

Prvi izdanci elektri?ne revolucije iz Bavarske probili su led i dokazali kako struja može donijeti mnogo dobrog, a sad je red na potpuno nove modele.

BMW i3 demonstrirao je da se bavarski model s pogonom na struju može izvrsno sna?i u gradskim uvjetima. Premda je dizajn i s današnjeg stajališta neobi?an, uspjeh nije izostao. Napredna tehnologija i vrlo dobra funkcionalnost privukli su kupce pa je od 2013. godine prodan u više od 150.000 primjeraka.

BMW i8 bazirao se na hibridnoj tehnologiji. Futuristi?ki dizajn supersportaša, prvog u novijoj povijesti BMW-a, te koktel iznimnih performansi i ekološke osviještenosti, zaslužni su za brojne pohvale od strane vode?ih svjetskih medija. Kupci su bili oduševljeni ?injenicom da je 3-cilindarski turbobenzinac 1.5 u kombinaciji s elektromotorom toliko potentan.

No, konkurencija na polju hibridne i elektri?ne tehnologije sve je opasnija pa za daljnje korake treba zna?ajno poboljšati kompletan paket. Prema sadašnjem stavu uprave BMW i3 ne?e dobiti nasljednika, a niti je u planu razvoj novog modela koji ?e se pozicionirati u isti segment. BMW i8 tako?er ne?e dobiti formalnog nasljednika, ali ?e na tržište sti?i potpuno novi model.

Naravno, to je BMW Vision M Next. Prvi samostalan, a istodobno vrlo hrabar, nastup našeg Domagoja ?ukeca, privukao je veliku pažnju javnosti. Sve detalje s premijere koncepta koji oduzima dah možete pro?itati na ovom linku.

BMW Vision M Next na tržištu ?e zamijeniti BMW i8. No, ne može ga se smatrati pravim nasljednikom, jer niti model i8 niti model i3 ne?e doživjeti model druge generacije. Po svemu ostalom BMW Vision M Next nastavlja u istom duhu.

Radi se o modelu koji ?e ponuditi agilnost i performanse na onoj razini na kojoj su nas navikli modeli s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem i M zna?kom. No, to ne?e biti nimalo jednostavno izvesti u praksi. Naime, Klaus Frölich, direktor razvoja bavarskog proizvo?a?a ve? je najavio kako sportaš s pogonom na struju koji razvija 600 KS mora imati baterije takvih gabarita da je današnjom tehnologijom gotovo nemogu?e masu zadržati na manje od dvije tone. A to iznimno nepovoljno utje?e na vozna svojstva na stazi poput Nürburgringa, dok ih pravocrtno ubrzanje ne zanima. Fanovi ?e s pravom biti oduševljeni takvim razmišljanjem ?ovjeka koji vodi razvoj modela BMW Vision M Next.

Prema zasad dostupnim informacijama BMW Vision M Next raspolagat ?e sa ?etiri elektromotora ukupne snage 600 KS pa ?e do stotke ubrzavati za oko tri sekunde, dok ?e najve?a brzina iznositi više od 300 km/h.

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com