Krenuli radovi u zoni ?vora Jankomir na autocesti A3

0
565

U ?etvrtak, 19.9.2019. je zapo?eto postavljanje privremene regulacije prometa na autocesti A3 Bregana – Zagreb – Lipovac, u zoni ?vora Jankomir zbog opsežnih radova sanacije zapadnog nadvožnjaka iz smjera GP Bregana prema smjeru A2 Zagreb – Macelj i Gradu Zagrebu, te mosta u ?voru iz smjera autoceste A2 Zagreb – Macelj u smjeru ?vora Lu?ko.

Obzirom na ?injenicu da je ?vor Jankomir jedan od najprometnijih, postavljena je regulacija koja ?e omogu?iti maksimalnu mogu?u proto?nost prometa. Na zapadnom nadvožnjaku Jankomir promet se trenutno vodi po dvije prometne trake uz ograni?enje brzine od 60 km/h. Od ponedjeljka 23.09. promet ?e se voditi jednom prometnom trakom tako?er uz ograni?enje brzine od 60 km/h.

U zoni ispod nadvožnjaka, na glavnoj trasi autoceste A3 (u smjeru ?vora Lu?ko i GP Bregana), za promet je zatvorena jedna od prometnih traka u oba smjera, a promet se vodi samo jednim prometnim trakom za svaki smjer uz ograni?enje brzine od 80 km/h.

U prvoj fazi sanacije mosta u ?voru Jankomir iz smjera autoceste A2 prema spoju na autocestu A3 u smjeru ?vora Lu?ko, za promet je zatvorena preticajna traka, a promet ?e se voditi jednom prometnom trakom uz ograni?enje brzine od 80 km/h. Tako?er, silazni krak ?vora iz smjera autoceste A2 u smjeru Grada Zagreba zatvoren je za promet, a promet se vodi obilazno (izlaz Rakitje (A3) – Zagreba?ka ulica (ŽC 3064) – ulaz Rakitje (A3)). Iz smjera Grada Zagreba u smjeru GP Bregana, za promet je zatvorena vozna traka, a promet se vodi jednom prometnom trakom uz ograni?enje brzine od 80 km/h. Iz smjera GP Bregana u smjeru Grada Zagreba za promet je zatvorena preticajna traka, a promet se vodi jednom prometnom trakom uz ograni?enje brzine od 80 km/h.

Most i nadvožnjak u ?voru Jankomir u upotrebi su gotovo 40 godina i do danas na njima nisu izvo?eni radovi sanacije. Obzirom na promet tijekom svih ovih godina, nužna je sanacija kako bi se o?uvala kvaliteta objekta, a prije svega sigurnost korisnika u prometu. Radovi uklju?uju sanaciju cjelokupnog sustava odvodnje, asfaltnog zastora kolnika i hidroizolacije, stupova, servisiranje ležajeva, zamjena postoje?ih prijelaznih naprava i drugi potrebni radovi. Ovom sanacijom uklonit ?e se uzroci kao i sama ošte?enja, a cilj je posti?i zadovoljavaju?u trajnost i sigurnost konstrukcije kako bi se produžio vijek trajanja.

Radovi na nadvožnjaku i mostu trajati ?e do lipnja 2020. godine. Me?utim, važno je nazna?iti kako ?e se tijekom trajanja radova vršiti promjene postavljenih privremenih regulacija prometa, a sve sukladno fazama radova te potrebi osiguranja zone radova, ali i sigurnosti prometa na autocesti.

Izvor: HAC

reality girl next door gives bf handjob. read this post here mrleaked.net read this post hereomgbeeg.com